Is ze een zeur of echt chronisch ziek!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ze is nogal een zeur, heeft altijd wat, is het geen hoofdpijn, dan wel kiespijn, buikpijn, nauwe vaten, rugpijn, en ik mis nog vanalles geloof ik
Zulke mensen zijn echt vervelend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ze is nogal een zeur, heeft altijd wat, is het geen hoofdpijn, dan wel kiespijn, buikpijn, nauwe vaten, rugpijn, en ik mis nog vanalles geloof ik
ja ik ben standaardquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
of je hebt gewoon een standaard hoofd, zoals iedereen heeft
Hij moet altijd alles doenquote:
mijn hoofd staat in mn avaquote:
Echt, wat een kansloos figuur zonder ruggengraat ben je dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij moet altijd alles doen
Ze wilde naar de dokter, moest hij bellen voor een afspraak, de tandarts moest hij ook bellen om te zeggen dat ie meer moest doen dan alleen kijken en laatst wilde ze dat hij de garage zou bellen om een leenauto te regelen
Maar dat heeft ie niet gedaan
Ze heeft nooit hetzelfde, dus ze is een zeurquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is ze een zeur of echt chronisch ziek!?
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Echt, wat een kansloos figuur zonder ruggengraat ben je dan.
Chronisch zieken hoor je doorgaans niet zoveel klagen, die "wennen" er aan en/of accepteren het over het algemeen. Dit zijn gewoon mensen die blijkbaar nog nooit wat meegemaakt hebben en ieder pijntje een reden vinden om daar anderen mee lastig te vallen. Zeg maar zelfde type mens die voor een verkoudheidje meteen 112 bellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is ze een zeur of echt chronisch ziek!?
hier op fok zie ik allemaal blokjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef wise het volgende:
my house: __̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__
My Best Friends Wedding.quote:
komt door IEquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
hier op fok zie ik allemaal blokjes
pas copy / paste zo...weet ik wat je bedoeld:
[ afbeelding ]
ik XP pro 64 bit en IE8quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:27 schreef wise het volgende:
[..]
komt door IE. in ff zie ik het wel goed
in ie8 zie ik het ook gewoon goed hoor![]()
Met mijn smaak zou ik zo enkele tonnen kwijt zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Jotcha het volgende:
Weten jullie wat de inrichting van een studentenkamer ongeveer kost?
En dan geen sloopspul, maar een béétje fatsoenlijk.
Hoeveel vierkante meter? En wat wil je er allemaal in hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Jotcha het volgende:
LOL.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef wise het volgende:
my house: __̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__
Werkelijk geen flauw idee, ik heb nog geen kamerquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoeveel vierkante meter? En wat wil je er allemaal in hebben?
Dat ken ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met mijn smaak zou ik zo enkele tonnen kwijt zijn.
Ik zie hem met IE8 ook niet goed inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik XP pro 64 bit en IE8
dus ik snap hem niet
IKEA heb je voor 1.000 euro de zooi bij elkaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Jotcha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |