quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
Enfin, ik ga mij beneden in oorlogsgebied begeven tussen zeikende familie en daarna een auto van een vriend uit elkaar trekken.
Tala!
Dat van die auto filterde mijn smerige geest even weg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
Enfin, ik ga mij beneden in oorlogsgebied begeven tussen zeikende familie en daarna een auto van een vriend uit elkaar trekken.
Tala!
Heeft ze je dat op een briefje geschreven?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn collega was niet op komen dagen omdat ze naar de tandarts moest en die adgezegd dat ze niet mocht praten.
Ik denk dat hij gewoon wilde dat ze dr mond hield
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn collega was niet op komen dagen omdat ze naar de tandarts moest en die adgezegd dat ze niet mocht praten.
Ze kan toch praatloos werk doen dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze had dr vriend geSMSt, en die heeft de baas gebeld om dat door te geven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heeft ze je dat op een briefje geschreven?
Ze mocht ook niet bukken en werken. Ben benieuwd of ze er morgen isquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze kan toch praatloos werk doen dan?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze mocht ook niet bukken en werken.
Wie?quote:
ik ken je hoofd ergens vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef MiVer het volgende:
en als ik me jas omkeer, dan ziet zo uit:
[ afbeelding ]
in ons aller nagedachtenis ja, eensquote:
Kenkers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze had dr vriend geSMSt, en die heeft de baas gebeld om dat door te geven.
Dat soort mensenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ze is nogal een zeur, heeft altijd wat, is het geen hoofdpijn, dan wel kiespijn, buikpijn, nauwe vaten, rugpijn, en ik mis nog vanalles geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |