Okee?quote:
toch wat ander niveau dan CLquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
45 minuten aan keiharde confrontatie.
Bier met vruchtvlees.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Devvie het volgende:
Ik heb een pakje drinken, maar er zit vruchtvlees indus ik hoef m niet
ik wel: VITESquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zet Eredivisie Live er echt niet voor aan.
Dus je Will (:')) geen mod meer worden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn beeld over jou. Helemaal. Kapot.
Nog meer. Een Heraclied als mod.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus je Will (:')) geen mod meer worden?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nog meer. Een Heraclied als mod.
En dat is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
er is maar één bazenlaptop, en dat is geen mac
Met ferme hand zal ik echter correct regeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef TheKC het volgende:
[..]! Dan blijft er niks meer van het forum over.
En dan zeg je wat van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nog meer. Een Heraclied als mod.
quote:
Prachtige film was dat.quote:
Ik vond de eerste film al eng.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef MiVer het volgende:
als fan, ben groot liefhebber van de film
en niet zeuren over traag, deze post slechts 2,06 MB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was echt de slechtste Resident Evil film.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel een vrouw.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil ook wel eens tijdelijk een vrouw zijnquote:
De hele dag met jezelf spelen zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens tijdelijk een vrouw zijn
je snapt waarom
heeft met sap te maken jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De hele dag met jezelf spelen zeker?
Je wil ook wel eens kunnen zeuren zonder reden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens tijdelijk een vrouw zijn
je snapt waarom
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wil ook wel eens kunnen zeuren zonder reden?
Ik speelde van het weekend Just Cause 2 en ontdekte een heus Lost eiland.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik speelde van het weekend Just Cause 2 en ontdekte een heus Lost eiland.
je ervaring ok, kanquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wil ook wel eens kunnen zeuren zonder reden?
Ik ben vet lief voor vrouwen.quote:
wtf?! Die heb ik nog niet gevonden!quote:
't Is matig geschreven, maar ik kan wel lachen om de karikaturen, ja.quote:
Soms is het wel leuk, maar vind het wel erg overdreven soms. De typetjes bij Kopspijkers waren een stuk leukerderder.quote:
Tof spelquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenkers, die moet ik volgende week ook maar ergens zien te halen.
Ja, dan kan je het nooit leuk vinden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sowieso iets tegen Carlo en Irene.
Telekids moeten missen in je jeugd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sowieso iets tegen Carlo en Irene.
ok je had over zeurenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben vet lief voor vrouwen.
Want vrouwen vinden mij lief.
Ik heb het puur over de typetjes zelf he, hoe ze na worden gedaan. Dat vond ik bij Kopspijkers toch wel iets sterker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Bragi het volgende:
't Is niet echt te vergelijken met Kopspijkers/Koefnoen. Bij die laatste werden de typetjes gebruikt om koddige kritiek te geven op de actualiteit. Bij de TV-Kantine zijn de grapjes er enkel om de BN'er belachelijk te maken. Het typetje staat dus in dienst van het typetje. En niet van het nieuws of wat dan ook.
Zeker. Daar zijn ze heel knap nagedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de typetjes zelf he, hoe ze na worden gedaan. Dat vond ik bij Kopspijkers toch wel iets sterker.
Oh ik ook wel hoor. Vind het sowieso altijd wel grappig hoe zij anderen kunnen imiteren. Maar dat was vroeger al met Pittige Tijden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeker. Daar zijn ze heel knap nagedaan.
Bij de TV-Kantine zijn het karikaturen. En 't is maar je van houdt.Een realistische schets van iemand of juist een karikatuur. Ik kan ze allebei wel waarderen.
Ja, werk haar weer zo snel mogelijk de deur uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
M'n chickie is er. Tot over een paar uur, denk ik.
Wat een... toestand !quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor. Vind het sowieso altijd wel grappig hoe zij anderen kunnen imiteren. Maar dat was vroeger al met Pittige Tijden.
Hoe kan hardlopen niet goed gaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net geprobeerd hard te lopen, maar het was deze keer geen succes. Dus snel maar weer naar huis gegaan, een doorzettingsvermogen van likmevestje.
Gebruik je een goede podcast?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net geprobeerd hard te lopen, maar het was deze keer geen succes. Dus snel maar weer naar huis gegaan, een doorzettingsvermogen van likmevestje.
Nee, ik loop gewoon op wat ik aankan. Meestal zo'n 7 á 8 km, maar vandaag lukte het niet, ik kreeg m'n ritme niet te pakken en het begon ook nog te storten. Morgen maar weer eens proberen.quote:
Nee, dat vond ik wel leuk. Maar daarna hadden ze moeten stoppen. Ik vind dat ze nu een beetje krampachtig proberen grappig te zijn.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
Haha, stelletje gays, beetje naar bezwete gozers in korte broekjes kijken.
[/Bp]
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze ook wel mogen stoppen met dat life 4 you.. wat is daar nou anders aan dan life en cooking?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik wel leuk. Maar daarna hadden ze moeten stoppen. Ik vind dat ze nu een beetje krampachtig proberen grappig te zijn.
Eens met Bp.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
Haha, stelletje gays, beetje naar bezwete gozers in korte broekjes kijken.
[/Bp]
[ afbeelding ]
Niks, maar dat kwam door sponsoren geloof ik, daardoor mocht het geen life & cooking meer heten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook wel mogen stoppen met dat life 4 you.. wat is daar nou anders aan dan life en cooking?
Wat is het onderwerp?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Omg, dit hoofdstukIk ben al 2 uur bezig en ik ben pas op de helft
!!!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar dat kwam door sponsoren geloof ik, daardoor mocht het geen life & cooking meer heten.
was toch pillen?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
was toch pillen?
heb ik in gehandeld
missch ik andere helft doen
Klinkt... droog.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Graag
Onderwerp is farmacologie idd.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat programma moet gesponsord worden?
ik lees de textquote:
quote:
Hoiquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:12 schreef MiVer het volgende:
@4EBE
gaat alles lekker met je
heb je nog dingen met chocolade gedaan missch?
brandt jullie kachel lekker?
ok, choco dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja, hier gaat alles prima, alleen moet ik mezelf even een trap geven dat ik moet gaan leren.
We hebben hier paas-eitjes, speaking off... hm even pakken.![]()
De kachel brandt lekker, ja![]()
En hoe is het daar in Zeeland?
Inmiddels wel weer in een goed eet-ritme?
nee droge vezelsquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zitten wel veel calorieën in toiletpapier of niet.
Je moet wel goed eten hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, choco dus
ik ook kachel
dat leren is ellendig ja, het is nu toetstijd overal
nee geen goed eet ritme
ik was gister stoer aan het pochen over zuurkool
uiteindelijk zonder eten gaan slapen
....
dus de zuurkool krijgt straks herkansing
En darmen naar de klote ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee droge vezels
nul calo's
goed voor een kuurtje met afvallen dus en toch volle maag gevoel
slecht jaquote:
In de zomer word je dan oranje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
slecht ja
kun je beter wortels wegkauwen voor je vezels
ook nog vita-A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |