Telekids moeten missen in je jeugd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sowieso iets tegen Carlo en Irene.
ok je had over zeurenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben vet lief voor vrouwen.
Want vrouwen vinden mij lief.
Ik heb het puur over de typetjes zelf he, hoe ze na worden gedaan. Dat vond ik bij Kopspijkers toch wel iets sterker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Bragi het volgende:
't Is niet echt te vergelijken met Kopspijkers/Koefnoen. Bij die laatste werden de typetjes gebruikt om koddige kritiek te geven op de actualiteit. Bij de TV-Kantine zijn de grapjes er enkel om de BN'er belachelijk te maken. Het typetje staat dus in dienst van het typetje. En niet van het nieuws of wat dan ook.
Zeker. Daar zijn ze heel knap nagedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de typetjes zelf he, hoe ze na worden gedaan. Dat vond ik bij Kopspijkers toch wel iets sterker.
Oh ik ook wel hoor. Vind het sowieso altijd wel grappig hoe zij anderen kunnen imiteren. Maar dat was vroeger al met Pittige Tijden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeker. Daar zijn ze heel knap nagedaan.
Bij de TV-Kantine zijn het karikaturen. En 't is maar je van houdt.Een realistische schets van iemand of juist een karikatuur. Ik kan ze allebei wel waarderen.
Ja, werk haar weer zo snel mogelijk de deur uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
M'n chickie is er. Tot over een paar uur, denk ik.
Wat een... toestand !quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor. Vind het sowieso altijd wel grappig hoe zij anderen kunnen imiteren. Maar dat was vroeger al met Pittige Tijden.
Hoe kan hardlopen niet goed gaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net geprobeerd hard te lopen, maar het was deze keer geen succes. Dus snel maar weer naar huis gegaan, een doorzettingsvermogen van likmevestje.
Gebruik je een goede podcast?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net geprobeerd hard te lopen, maar het was deze keer geen succes. Dus snel maar weer naar huis gegaan, een doorzettingsvermogen van likmevestje.
Nee, ik loop gewoon op wat ik aankan. Meestal zo'n 7 á 8 km, maar vandaag lukte het niet, ik kreeg m'n ritme niet te pakken en het begon ook nog te storten. Morgen maar weer eens proberen.quote:
Nee, dat vond ik wel leuk. Maar daarna hadden ze moeten stoppen. Ik vind dat ze nu een beetje krampachtig proberen grappig te zijn.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
Haha, stelletje gays, beetje naar bezwete gozers in korte broekjes kijken.
[/Bp]
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze ook wel mogen stoppen met dat life 4 you.. wat is daar nou anders aan dan life en cooking?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik wel leuk. Maar daarna hadden ze moeten stoppen. Ik vind dat ze nu een beetje krampachtig proberen grappig te zijn.
Eens met Bp.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
Haha, stelletje gays, beetje naar bezwete gozers in korte broekjes kijken.
[/Bp]
[ afbeelding ]
Niks, maar dat kwam door sponsoren geloof ik, daardoor mocht het geen life & cooking meer heten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook wel mogen stoppen met dat life 4 you.. wat is daar nou anders aan dan life en cooking?
Wat is het onderwerp?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Omg, dit hoofdstukIk ben al 2 uur bezig en ik ben pas op de helft
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |