1.500 euro, schat ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Werkelijk geen flauw idee, ik heb nog geen kamerIk probeer alleen te berekenen wat ik kwijt ga zijn
[..]
Dat ken ik![]()
Die stuurde ik net naar jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:31 schreef WillFerrell het volgende:
Frauenarzt & Manny Marc - Das Geht Ab (Eric Chase says "Sie nannten ihn Mücke" Videoedit) (Official Video HQ)
:S :Squote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nigga wut niets van waar. [ afbeelding ]
Ik heb hier een slaapbank én een bed staan thuis. Dus 1 van de 2 zou eventueel wel mee kunnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat denk je allemaal nodig te hebben en wat nieuw?
Nou, een MacBook kost ¤999,-, bureau + kastjes + lampen = ¤300?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb hier een slaapbank én een bed staan thuis. Dus 1 van de 2 zou eventueel wel mee kunnen.
Ik moet ook nog een laptop hebben, en een bureau, en kastjes, en lampen, en andere dingen maar GEEN planten, want die vergeet ik water te gevenIk heb het voor elkaar gekregen een cactus dood te laten gaan
![]()
naast het "boh" kan ik die ook niet verklaren wat het PRECIES betekend en vandaan komtquote:
Je vergeet de studentenkorting.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, een MacBook kost ¤999,-, bureau + kastjes + lampen = ¤300?
Ewa is een hoi. Boh is een soortement kreet van "SJONGE JONGE" gecombineerd met een mini "jizz in de broek" .quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
naast het "boh" kan ik die ook niet verklaren wat het PRECIES betekend en vandaan komt
uiteraard snap ik de lading
dus ik kieper je een dubbele lading terug
met de complimenten uiteraard
niet met studentenkorting manquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, een MacBook kost ¤999,-, bureau + kastjes + lampen = ¤300?
Whihi. Jweettoch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
naast het "boh" kan ik die ook niet verklaren wat het PRECIES betekend en vandaan komt
uiteraard snap ik de lading
dus ik kieper je een dubbele lading terug
met de complimenten uiteraard
dankquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ewa is een hoi. Boh is een soortement kreet van "SJONGE JONGE" gecombineerd met een mini "jizz in de broek" .
Een pro is 1080 euro met korting.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Genoteerd, ¤100 knikkers er af dan oid.
Ewa komt volgens mij van de straatnegers af.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank
ewa als hoi...ik voelde al de lading, dus wist ik
maar is het een afkorting? waar komt vandaan?
boh verklaring ook niet en mini jizz lol
nopequote:
kijk zo komen we verder...okquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ewa komt volgens mij van de straatnegers af.
800 euro ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En een normale (ik ben te lui om surfspot aan te klikken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |