Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat mag, en ook tegen de rest...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat zal ik eens tegen mies zeggen
En zo is hetquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag, en ook tegen de rest...
vooral als je dik bent moet je dat niet doen, toch zien ze dat niet ..![]()
maar nogmaals: vooral doen wat iedereen zelf leuk/lekker/geil/spannend/mooi vindt
ik vind het bij cor ook niet staanquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag, en ook tegen de rest...
vooral als je dik bent moet je dat niet doen, toch zien ze dat niet ..![]()
maar nogmaals: vooral doen wat iedereen zelf leuk/lekker/geil/spannend/mooi vindt
doe er voor mij ook maar 1 met melk en suiker graagquote:
whehehe je weet wel direct wie ik bedoelquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind het bij cor ook niet staan
maar ze moeten zelf maar weten wat ze dragen
quote:
dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe er voor mij ook maar 1 met melk en suiker graag
ik stuur wel ff een neefje langsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef skitzin het volgende:
ze staan klaar.
moet je ze wel even komen ophalen in Hoofddorp
ik ben gewoon goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe je weet wel direct wie ik bedoel
jij wou toch cappuccinoquote:[..]
[..]
dat dus![]()
verzakerquote:
daar zit ook melk in/op hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben gewoon goed![]()
[..]
jij wou toch cappuccino
slaperdquote:
wat een misbakselquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
godsamme wat is zijn muziek mooi
wat een engerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
godsamme wat is zijn muziek mooi
dat is het toch ook?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een misbaksel
zijn? het is net een lelijk kaal wijf
GMTAquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een misbaksel
zijn? het is net een lelijk kaal wijf
wokquote:
Oh?quote:
hij die een zij wilt zijnquote:
post eens een geniale plaat dan kan ik thuis luisterenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
hij die een zij wilt zijn
het is erg verbouwd enzo
maar de muziek is werkelijk waar geniaal
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Koffie of Thee zonder rokken en doedelzak
zal thuis luisteren, heb hier geen geluidquote:
ik aan blote piemolsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef skitzin het volgende:
kan er ook niets aan doen... bij een kilt moet ik denken aan doedelzakken
ik vooral aan boomstam gooiende mannen en lekkere whiskyquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef skitzin het volgende:
het is wel als je eenmaal meer van gaat luisteren een middeleeuwse soundquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal thuis luisteren, heb hier geen geluid
[..]
ik aan blote piemols
is dat niet een package deal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal thuis luisteren, heb hier geen geluid
[..]
ik aan blote piemols
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Koffie of Thee zonder rokken en doedelzak
ik aan Schotlandquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef skitzin het volgende:
quote:
geen idee, heb het gerucht nog niet kunnen bevestigenquote:
nee, maar wil weten of de mythe waar isquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij denkt teveel aan de club
begin je eigen mythbustersquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, heb het gerucht nog niet kunnen bevestigen
[..]
nee, maar wil weten of de mythe waar is
dan ga jequote:
Zover ik heb gehoord welquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
dan zoek ik nog een man met een enorme snor en een gingerquote:
whahahhaha ga je sex mythes onderzoekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zoek ik nog een man met een enorme snor en een ginger
Zat ik ook net te denken ......quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind het bij cor ook niet staan
in de club bewijzen ze het anders welquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, heb het gerucht nog niet kunnen bevestigen
[..]
als 1 schaap.... enzquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken ......![]()
Vroeg me Nic's verjaardag al af, Waarom al die rokken![]()
Er waren er toen wel een stuk of 4 denk ik
das geen kilt, das een rokquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de club bewijzen ze het anders wel
je had een minirokquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:27 schreef Giertje het volgende:
ik heb er ooit een gehad
na de eerste was beurt kon ik em wegpleuren omdat ie zo enorm gekrompen was
Hebben jullie zo veel schotse bezoekers?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de club bewijzen ze het anders wel
die hebben we anders ook al een paar binnen gehadquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als 1 schaap.... enz
naapers
[..]
das geen kilt, das een rok
toen wel ja whehehehe wat was dat een miskoopquote:
waarom ben ik er dan nooitquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben we anders ook al een paar binnen gehad
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef skitzin het volgende:
[..]
Hebben jullie zo veel schotse bezoekers?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen wel ja whehehehe wat was dat een miskoop
dat denk jequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom ben ik er dan nooit
vanaf 1 mei ontgaat me niets meer
friemel, tover eens een detective smiley
was een van de eerste keren dat ik mijn eigen was deedquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
verkeerd gewassen![]()
[..]
dat denk je
voor alles wat mij nog ontgaat heb ik jou toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
verkeerd gewassen![]()
[..]
dat denk je
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom ben ik er dan nooit
vanaf 1 mei ontgaat me niets meer
vast niet op 30 graden gewassen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
was een van de eerste keren dat ik mijn eigen was deed
uhm nee maar ik was ook vergeten dattie zou krimpen na eerste keer wassenquote:
Graden? mijn was machine heeft gewoon een stand voor katoen, stof, etcquote:
whahaha die is vetquote:
dat dacht jij, ik heb zelfs een zip file van je:quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhm nee maar ik was ook vergeten dattie zou krimpen na eerste keer wassen
dus had em maar gekocht van het zit goed dus dan isset wel goed zo
blij dat ik die fase snel ben ontgroeid en dat er geen fotos van bestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dacht jij, ik heb zelfs een zip file van je:whheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Aaahhhh gadver..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god, zelf 2 girls one cup
[ afbeelding ]
dat is een filmpje die ik nooit meer hoef te zien heb een hoge tolerantie voor smerigheid maar daar trek ik een grens inquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
dat is waarquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor alles wat mij nog ontgaat heb ik jou toch?![]()
whehehequote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dacht jij, ik heb zelfs een zip file van je:*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef skitzin het volgende:
[..]
Aaahhhh gadver..
dat gaat mij nou weer ter ver.
er staat als beschrijving bij: don't googlequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is een filmpje die ik nooit meer hoef te zien heb een hoge tolerantie voor smerigheid maar daar trek ik een grens in
en terechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
er staat als beschrijving bij: don't google
Probleem is, het staat in mn hersens gebrand..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:39 schreef Ladylike het volgende:
er staat als beschrijving bij: don't google
TMIquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
veel plezier!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
dat dan weer niet
maar goed ik ga er vandoor
top film is datquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
die is weer leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef Ladylike het volgende:
whehehe omg ik ga die site doormailen naar mezelf
[ afbeelding ]
giertjequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
dat dan weer niet
maar goed ik ga er vandoor
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
top film is datnog nooit gezien en dat wil ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
whehehequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef skitzin het volgende:
Ik google eens een keer op smileys
Krijg direct dit in mn scherm![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
top film is datgelukkig is dat niet toegestaan bij onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Paas mij die site ook eens hahahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
gf:[ afbeelding ]
(wat dat strikje op je kop doet weet ik ook niet)
En gelukkig maar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig is dat niet toegestaan bij ons
mail me die site eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
godverdomme lig in een deuk
[ afbeelding ]
*proestquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
gf:[ afbeelding ]
(wat dat strikje op je kop doet weet ik ook niet)
zoiets ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zag het was net te laat met postenquote:
detective, niet wuppiequote:
die van jou is nog leukerquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:55 schreef skitzin het volgende:
Ha gevonden.
Een detective smiley!
[ afbeelding ]
dat is een wuppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef friemelaar het volgende:
Ik heb voor GF wel een nieuwe template voor z'n site gevonden.stond jij daar dan op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef friemelaar het volgende:
Ik heb voor GF wel een nieuwe template voor z'n site gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*schrap*Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:
buddah internationaal gezien, jouw woord is nederlandsquote:
ben jij hier al aan het werkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
net stortregen en echt 2 sec daarna weer volle zon
nederland
dit is ook een nederlandse sitequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
buddah internationaal gezien, jouw woord is nederlands
ik zit verstopt in de kelderquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij hier al aan het werken
ruim daar dan meteen even opquote:
Ben al druk bezigquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ruim daar dan meteen even op
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al druk bezig
gooi eens een aansteker
alleen als het bewezen wordtquote:
Net als gister afgesproken..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al druk bezig
gooi eens een aansteker
Juistquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:20 schreef skitzin het volgende:
[..]
Net als gister afgesproken..
Jij de gasbrander... pak ik de lucifers
Liefjequote:
ik doe gewoon de deur op slotquote:
jij zit daar ook alquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:20 schreef skitzin het volgende:
[..]
Net als gister afgesproken..
Jij de gasbrander... pak ik de lucifers
gastvrouwquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
oeh Ik sta nu expliciet vermeld op de site van GF
marcquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
niet zonder te betalenquote:
quote:
Het ergste is..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zie nou pas dat jouw naam met een K is ipv en geen H
ik zou me naam ook wel willen veranderenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
Het ergste is..
Ik weet zelf niet eens meer hoe ik deze naam verzonnen heb...
Vraag me af of ik hem nog kan veranderen
mogen mensen je leeftijd niet zien dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou me naam ook wel willen veranderen
volgens mij doen ze dat hier niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
Het ergste is..
Ik weet zelf niet eens meer hoe ik deze naam verzonnen heb...
Vraag me af of ik hem nog kan veranderen
rawr, nazi mod ladyquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij doen ze dat hier niet.
Op mijn forum deed ik het 1 keer per user, heb toen mn eigen naam gewijzigd in Plingie
mja was eigen forum, dus admin power
nou kan ik niet doen alsof ik 25 benquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef skitzin het volgende:
[..]
mogen mensen je leeftijd niet zien dan?
Hahahaha, ach proberen kan altijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou kan ik niet doen alsof ik 25 ben
quote:
geestelijk lukt dat nietquote:
Maar hoe groot was die meteoriet die de dinosaurussen uitroeide?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou kan ik niet doen alsof ik 25 ben
goed idee, ik ga zo eens wandelen, krijg koppijn van het schermquote:
dat zal jij wel het beste wetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe groot was die meteoriet die de dinosaurussen uitroeide?
dan zal ik de deur maar van slot doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goed idee, ik ga zo eens wandelen, krijg koppijn van het scherm
Sjiekhoor "Gastvrouwe"quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik stuurde hem, maar jij stond op aarde rond die tijd, dus moet hem gezien hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal jij wel het beste weten
en waarom duurde dat dan 20 jaar voor dat hij er eindelijk wasquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stuurde hem, maar jij stond op aarde rond die tijd, dus moet hem gezien hebben
Volgens mij heeft hij hem via het OV gestuurdquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom duurde dat dan 20 jaar voor dat hij er eindelijk was
raam op mn werk stond open....quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
het waait, ik zag net de kliko van de buren voorbij komen en iets later de buurman
Duurt even vanaf mijn plek in het heelal hequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom duurde dat dan 20 jaar voor dat hij er eindelijk was
dan was hij nou nog onderwegquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:51 schreef skitzin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hem via het OV gestuurd
whehehequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
het waait, ik zag net de kliko van de buren voorbij komen en iets later de buurman
waaide de buurman ook langs?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
of uitgegledenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was hij nou nog onderweg
whehehequote:
waaide in nederland en woei in limburgquote:
fijne avond skitquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef skitzin het volgende:
Ahhh maaaaaaar ik ga er weer eens van door voor vandaag
Lekker bij vriendein de rest van de avond
Dus ik spreek jullie morgen wel weer
bis morgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef skitzin het volgende:
Ahhh maaaaaaar ik ga er weer eens van door voor vandaag
Lekker bij vriendein de rest van de avond
Dus ik spreek jullie morgen wel weer
het kan blijkbaar allebeiquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waaide in nederland en woei in limburg
ff vragen ......quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
is het trouwens waaide of woei?
edit: oh het kan allebei
dir net: oh, Inge gaat per 1april he?
frans: nee per 1 mei
Ik: het kan vanaf morgen hoorik regel wel wat ...
dirNee was grapje
hihi
stomme lul![]()
quote:
Oh, dat is er dan weer 1 van, iedereen doet het fout, dus laten we het maar goed keurenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag het net
woei
•derde persoon enkelvoud verleden tijd van waaien.
wrs wel....;(quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat is er dan weer 1 van, iedereen doet het fout, dus laten we het maar goed keuren
dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:06 schreef friemelaar het volgende:
ik dacht zo van woei is net zo fout als droei.
werkwoorden waaien en draaien eindigen hetzelfde dus worden ook hetzelfde vervoegd.
edit: laat ik me maar beperken tot eenvoudige talen zoals php en html (digitaal kan ook nog)
in het maastrichts is het juist waaide.. maar dan uitgesproken als weidequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook.
ik dacht dat het meer dialect was
op zijn Eindhovens is het woeiquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in het maastrichts is het juist waaide.. maar dan uitgesproken als weide
het is dus jullie schuldquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op zijn Eindhovens is het woei
wij bepalen de nederlandse taalquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is dus jullie schuld
taalverloederaars
whehehequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef Ladylike het volgende:
ah, AP komt er ook achter dat alles dat je op internet (en vooral fok) zet tegen je gebruikt wordt
[KLB FB]
die heb je niet van je eigenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef friemelaar het volgende:
't valt op dat mensen uit Eindhoven zo trots zijn op hun stad.......
Bij een groepje archeologen viel dat ook al op.
Een archeoloog uit keulen zei dat ze bij hun vroeger in de oudheid al internet hadden, want ze hadden koperen spoortjes in de bodem gevonden.![]()
De archeoloog uit peking overtroefde dat met de opmerking dat daar miniscule glasdraadjes gevonden waren en ze dus zeker waren dat daar in de oudheid de informatie over glasvezel plaatsvond.![]()
Stond die achreoloog uit Eindhoven een beetje te lachen, bij ons vinden ze niks in de bodem want wij internetten toen al draadloos
Fhaquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:31 schreef Fha het volgende:
helluh
Zwaar inspiratieloos voor het schrijven van een sollicitatiebrief. Bleg!!
quote:
goedquote:
fhaquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:31 schreef Fha het volgende:
helluh
Beste,quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:31 schreef Fha het volgende:
helluh
Ja nou zover kwam ik dus ook inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Beste,
Voor uw functie ben ik de beste.
Het beste en tot ziens,
Fha
Al klaar !!
o ja, eten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou zover kwam ik dus ook inderdaadIk had ook nog "als je mij niet neemt dan mis je echt wat"
Hoi friem![]()
WOK![]()
Ik ga maar even snel boodschappen doen anders is er zo weinig om te eten straks
Goed ID, ben ook al aan't koken......quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, eten.
ook maar eens wat aan doen.
friemelquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Beste,
Voor uw functie ben ik de beste.
Het beste en tot ziens,
Fha
Al klaar !!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik lees ook niet terug dus dat scheelt
oow daar begin ik niet eens aan veel te veelquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik lees ook niet terug dus dat scheelt
* Knuffelzacht geeft Fha schop onder haar kont!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
pff ik moet nog een artikel samenvatten voor morgen en ik heb er heul geen zin in
wat voor artikel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
pff ik moet nog een artikel samenvatten voor morgen en ik heb er heul geen zin in
Daar ga ik niet sneller van lezen of typen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft Fha schop onder haar kont!
Gaat over een nieuwe cognitieve behandeling voor kinderen met DCD. Niet mijn meest favoriete onderwerpquote:
DCD ? wat houd dat precies in?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar ga ik niet sneller van lezen of typen hoor![]()
[..]
Gaat over een nieuwe cognitieve behandeling voor kinderen met DCD. Niet mijn meest favoriete onderwerp
Staat voor Developmental Coordination Disorderquote:
Ik moet er een artikel over samenvattenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:53 schreef Giertje het volgende:
aah okee ik snap het en daar moet je dus een artikel over schrijven
veel succes ermee
samenvattingen schrijven vind ik wel meevallenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet er een artikel over samenvattenHet is al geschreven gelukkig
Nou ik vind het gewoon bagger werk. Al die achterlijke onderzoeksinformatie.. pffquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:56 schreef Giertje het volgende:
samenvattingen schrijven vind ik wel meevallen
een compleet artikel is een ander verhaal
voor wanneer moet je et af hebben dan?
oef dan ontkom je er niet aan om er aan te moeten beginnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon bagger werk. Al die achterlijke onderzoeksinformatie.. pff
Morgen
Nee maar kijk weet je. Ik heb zoveel beters te doen. Want het ze zijn namelijk binnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dan ontkom je er niet aan om er aan te moeten beginnen
aaah vet johquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar kijk weet je. Ik heb zoveel beters te doen. Want het ze zijn namelijk binnen.
Ed edd n Eddy!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Engels of Thaiquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah vet johuiteraard in het engels dat klinkt zoveel malen beter dan in het nederlands
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
hoe heten die 3 zusjes dan in het engels was toch the cancer sisters of sla ik de plank mis
whahaha jaa en giant jawbreakersquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Planken ik weet het niet meer eigenlijk
Hahahhahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
"mam kijk, foto's van de sloop!"
-"Van wie?"
"Van Fha"
-"WIE??"
"Fha. Fharida. Jeweett"
-"WIE?!?!"
"Deventer, vorige week, dinges, ja?"
-"Oooooh BoekWinkelMeisje!![]()
Wat lief
"
Nee, ze waren de laatste bakstenen aan het zeven tussen het zand uit, en er hebben nog 2 vrachtwagens met puin gereden. Nu is denk ik alles wegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahhaha![]()
Mjah ik voel me vandaag niet zo tof dus ik ben niet meer gegaanMaar vogges mij is er ook heul niks te zien meer
Tofquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ze waren de laatste bakstenen aan het zeven tussen het zand uit, en er hebben nog 2 vrachtwagens met puin gereden. Nu is denk ik alles weg![]()
Ja ik kon weer lopen vandaag
Eet smakelijk en jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens eten, vanavond post ik nog wel wat foto's
Lekker?quote:
Aangenomenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
"als je mij niet neemt dan mis je echt wat"
Of backen jijquote:
Whehequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Of backen jijVind vriendje niet goed ten eerste
Haaay eMMMMPeeeeGeee
Super moequote:
Maar nu is mooi om na elkaar te zienquote:
Das wel jeeeeeej jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Super moeMaar ik heb wel twee seizoenen Ed Edd n Eddy
En morgen of overmorgen ga ik mijn Ipod ophalen
![]()
Dus dat zijn wel jeeeeej dingen
Drukdrukdruk, maar evrder wel goed jaquote:Hoe is het daar?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beelden van een experiment op de Franse tv. Hoever men gaat in een spelshow.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Mijn PC staat helaas niet meer in het zicht van de TV, en om de muur er nou uit te slopen gaat me net iets te ver
OMG, dat is wel heel ernstig....quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beelden van een experiment op de Franse tv. Hoever men gaat in een spelshow.
Dat men dus iemand dodelijk schokken geeft om maar een miljoen te winnen.
trusten friemelquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:30 schreef friemelaar het volgende:
's Avonds samen![]()
ik ben gesloopt dus.....
Truste samen
Fhaquote:
Een herhaling van een bekend experiment uit de jaren 60. Ook toen bleek al dat men tot veel in staat is.quote:
wat heb jij nou voor een avaquote:
Gokje: Tong80 topic verzamelingquote:Op donderdag 1 april 2010 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb jij nou voor een ava
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 132 goldfinger1963
02. 116 Ladylike
03. 104 skitzin
04. 085 Giertje
05. 026 wel.o.k
06. 026 marcb1974
07. 022 friemelaar
08. 021 Fha
09. 017 indahnesia.com
10. 012 Symphonic
11. 012 X-Master
12. 011 Dr_Flash
13. 008 Knuffelzacht
14. 006 MPG
15. 005 Bengeltje
16. 002 cablegunmaster
17. 002 john-frusciante
18. 002 Aarti
19. 001 Stali
quote:Top 100 van woensdag 31 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 162 goldfinger1963
23. 134 Ladylike
40. 112 skitzin
56. 092 Symphonic
62. 088 Giertje
whehehe dat kende ik dus nietquote:
indahquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb jij nou voor een ava
ja en ?quote:Op donderdag 1 april 2010 01:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in, de wekker gat weer om 6 uur...
nou moet het schaakbord ook weer veranderd wordenquote:
doe maar niet, zal het morgen gauw weer terugzetten, ik raak in de war van mezelfquote:Op donderdag 1 april 2010 01:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet het schaakbord ook weer veranderd worden
quote:
dan zal ik nog wel wachtenquote:Op donderdag 1 april 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe maar niet, zal het morgen gauw weer terugzetten, ik raak in de war van mezelf
Dat klopt. Gelukkig is het nep, maar dat wisten de kandidaten niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Dit stukje is wel goed. Maar zeer enge tv. Het laat zien waar de mens toe in staat is.
wokquote:
giertjequote:
symquote:
veel plezier indahquote:Op donderdag 1 april 2010 02:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, spring zo de auto in. Even een dagtochtje maken.
vertel mij watquote:Op donderdag 1 april 2010 05:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Gelukkig is het nep, maar dat wisten de kandidaten niet.
Mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |