Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat mag, en ook tegen de rest...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat zal ik eens tegen mies zeggen
En zo is hetquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag, en ook tegen de rest...
vooral als je dik bent moet je dat niet doen, toch zien ze dat niet ..![]()
maar nogmaals: vooral doen wat iedereen zelf leuk/lekker/geil/spannend/mooi vindt
ik vind het bij cor ook niet staanquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag, en ook tegen de rest...
vooral als je dik bent moet je dat niet doen, toch zien ze dat niet ..![]()
maar nogmaals: vooral doen wat iedereen zelf leuk/lekker/geil/spannend/mooi vindt
doe er voor mij ook maar 1 met melk en suiker graagquote:
whehehe je weet wel direct wie ik bedoelquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind het bij cor ook niet staan
maar ze moeten zelf maar weten wat ze dragen
quote:
dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe er voor mij ook maar 1 met melk en suiker graag
ik stuur wel ff een neefje langsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef skitzin het volgende:
ze staan klaar.
moet je ze wel even komen ophalen in Hoofddorp
ik ben gewoon goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe je weet wel direct wie ik bedoel
jij wou toch cappuccinoquote:[..]
[..]
dat dus![]()
verzakerquote:
daar zit ook melk in/op hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben gewoon goed![]()
[..]
jij wou toch cappuccino
slaperdquote:
wat een misbakselquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
godsamme wat is zijn muziek mooi
wat een engerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
godsamme wat is zijn muziek mooi
dat is het toch ook?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een misbaksel
zijn? het is net een lelijk kaal wijf
GMTAquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een misbaksel
zijn? het is net een lelijk kaal wijf
wokquote:
Oh?quote:
hij die een zij wilt zijnquote:
post eens een geniale plaat dan kan ik thuis luisterenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
hij die een zij wilt zijn
het is erg verbouwd enzo
maar de muziek is werkelijk waar geniaal
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Koffie of Thee zonder rokken en doedelzak
zal thuis luisteren, heb hier geen geluidquote:
ik aan blote piemolsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef skitzin het volgende:
kan er ook niets aan doen... bij een kilt moet ik denken aan doedelzakken
ik vooral aan boomstam gooiende mannen en lekkere whiskyquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef skitzin het volgende:
het is wel als je eenmaal meer van gaat luisteren een middeleeuwse soundquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal thuis luisteren, heb hier geen geluid
[..]
ik aan blote piemols
is dat niet een package deal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal thuis luisteren, heb hier geen geluid
[..]
ik aan blote piemols
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Koffie of Thee zonder rokken en doedelzak
ik aan Schotlandquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef skitzin het volgende:
quote:
geen idee, heb het gerucht nog niet kunnen bevestigenquote:
nee, maar wil weten of de mythe waar isquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij denkt teveel aan de club
begin je eigen mythbustersquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, heb het gerucht nog niet kunnen bevestigen
[..]
nee, maar wil weten of de mythe waar is
dan ga jequote:
Zover ik heb gehoord welquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
nee, maar wil weten of de mythe waar is
dan zoek ik nog een man met een enorme snor en een gingerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |