pardon?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:20 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ligt er aan... zolang het maar niet bij de hema vandaan komt
Ahhh top film!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
soms heb ik hier wel zin in:
jammer dat dat bij GF niet kan
ach beetje knippen en naaien dan kom je een heel eindquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:20 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ligt er aan... zolang het maar niet bij de hema vandaan komt
hema heeft van dat oudbollige spulquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pardon?
ik kreeg laatst anders behoorlijke complimentjes over mijn lingerie van de zeeman
whehehe die was laatst nog op tvquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
Als ik die plaat hoor krijg ik al zin om op de bar te springen...quote:
ik bestel iig nooit meer iets bij de paboquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach beetje knippen en naaien dan kom je een heel eind
Ben zelf een paar keer in breda geweest waar ze dat wel doen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik die plaat hoor krijg ik al zin om op de bar te springen...
maar doe ik dat bij GF, dan stoot ik mijn hoofd, want boven de bar staan de glazen enzo
dat kan alleen als je een pygmee bentquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
die lingerie is moeilijker te vinden nuquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Giertje het volgende:
ik vind jaren 40 pin ups ook een mooie stijl om te zien
Cosette kan ook heel lekker staan (hoop dat ik het goed spel)quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die lingerie is moeilijker te vinden nu
Ik heb er een paar, liep laatst met JF langs een winkel met allemaal corsetten...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:27 schreef skitzin het volgende:
[..]
Cosette kan ook heel lekker staan (hoop dat ik het goed spel)
dat meen je zou je van zoiets als pabo niet mogen verwachten dat het zo slecht is danquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik bestel iig nooit meer iets bij de pabo
peperduur en de kwaliteit is bagger
kant dat verkeerd genaaid is.. dat heb ik nou nooit bij zeeman lingerie
scheef genaaide bh, kant van mijn string was al gescheurd, maar ruilen mag niet, immers het is ondergoed...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat meen je zou je van zoiets als pabo niet mogen verwachten dat het zo slecht is dan
oew cool als je em hebt moet je er effe een foto van makenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er een paar, liep laatst met JF langs een winkel met allemaal corsetten...
Ben er dol op dus weet al precies wat ik ga doen als JF zijn tattoo aan het laten zetten is
Eerst naar de nagelsalon en dan lekker een geil leuk corsetje uitzoeken
Heb er eentje in eindhoven gezien waar ik verliefd op benquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew cool als je em hebt moet je er effe een foto van maken
helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew cool als je em hebt moet je er effe een foto van maken
Vraag me af of dr ook zoiets voor ons bestaat "sexy boxers"quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er eentje in eindhoven gezien waar ik verliefd op ben
super sweet
vrouwen in corsetten vind ik zo enorm mooi om te zienquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
super sweet
Inderdaad! laat de borsten mooi uitkomenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen in corsetten vind ik zo enorm mooi om te zien
heb wel es soort van leren hotpants boxer modellen gezien voor mannenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef skitzin het volgende:
[..]
Vraag me af of dr ook zoiets voor ons bestaat "sexy boxers"
ik ben dr iig nog nooit 1 tegen gekomen![]()
mja en in sommige gevallen omhoog komenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef skitzin het volgende:
[..]
Inderdaad! laat de borsten mooi uitkomen
Maar of vrouwen daar op vallenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb wel es soort van leren hotpants boxer modellen gezien voor mannen
deze dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
super sweet
je zult verbaasd zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
Maar of vrouwen daar op vallenik betwijfel het
Zolang er maar geen Homer Simpson op staat he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zult verbaasd zijn
(ik niet, geef mij maar een gewone normale boxer voor een man)
oew die is wel mooiquote:
geeft niet, gaat toch uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef skitzin het volgende:
[..]
Zolang er maar geen Homer Simpson op staat he?
die is lieieieieiefquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:37 schreef skitzin het volgende:
Denk dat ik zwart mooier zou vinden bij jou lady
Hahaha een man in een rok?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet, gaat toch uit
maar die rokken vind ik dus al niets, en dan ook echt niets.. knap er zelfs op af.
Als ik een man met een rok wil ga ik wel naar een travestiet toe
Maar uiteraard is dit mijn persoonlijke mening en moet ieder het voor zichzelf weten
RRrrrrrrrquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb laatst een zwarte gekregen
en heb wat kleine "korsetjes" van leer
die staan gaaf
in de cyber goth zien zie ik wel veel mannen in rokkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet, gaat toch uit
maar die rokken vind ik dus al niets, en dan ook echt niets.. knap er zelfs op af.
Als ik een man met een rok wil ga ik wel naar een travestiet toe
Maar uiteraard is dit mijn persoonlijke mening en moet ieder het voor zichzelf weten
[..]
die is lieieieieief
nou dan kom maar niet in een clubquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef skitzin het volgende:
[..]
Hahaha een man in een rok?
De eerste de beste keer dat ik dat zie lig ik op de grond van het lachen.
een bh zit ook lekker, die trekken jullie mannen toch ook niet aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
in de cyber goth zien zie ik wel veel mannen in rokken
heb er zelf persoonlijk niks mee maar bij sommige staat et wel
het zit wel lekker in ieder geval
whahah heb geen tietenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een bh zit ook lekker, die trekken jullie mannen toch ook niet aan?
maar idd, dat is dus wel wat ik vaak hoor
Ik had de eerste keer ook zoiets van: hey, geef je vrouw eens haar rok terug jahquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef skitzin het volgende:
[..]
Denk dat het gewenning is
Maar ik kan het me nu echt even niet voor halen
iedereen moet het voor zichzelf weten, maar een rok, nee dat windt me echt niet opquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahah heb geen tieten
maar goed ik weet dat er mannenrokken zijn
en die zitten verdomd fijn
maar het is a enorm duur en b ik ga wel es naar feesten in steden
en ik wens niet in elkaar gemept te worden
Zou ik nou geen last van hebben (amsterdam)quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
en ik wens niet in elkaar gemept te worden
Beetje een afknapper inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
iedereen moet het voor zichzelf weten, maar een rok, nee dat windt me echt niet op
het tegendeel zelfs
Gelukkig moet JF ook niets hebben van rokken voor mannenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef skitzin het volgende:
[..]
Zou ik nou geen last van hebben (amsterdam)
Maar nee dankje.. moet er niet aan denken
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer ook zoiets van: hey, geef je vrouw eens haar rok terug jah![]()
![]()
maar toen bleek ie van HEM te zijn
[..]
iedereen moet het voor zichzelf weten, maar een rok, nee dat windt me echt niet op
het tegendeel zelfs
lang leve combatbroeken die vind ik zo enorm fijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer ook zoiets van: hey, geef je vrouw eens haar rok terug jah![]()
![]()
maar toen bleek ie van HEM te zijn
[..]
het tegendeel zelfs
ook geen kiltquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig moet JF ook niets hebben van rokken voor mannen
hij heeft wat dat betreft dezelfde smaak als ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig moet JF ook niets hebben van rokken voor mannen
om in te werken zijn ze wel fijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
lang leve combatbroeken die vind ik zo enorm fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |