Ja nou zover kwam ik dus ook inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Beste,
Voor uw functie ben ik de beste.
Het beste en tot ziens,
Fha
Al klaar !!
o ja, eten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou zover kwam ik dus ook inderdaadIk had ook nog "als je mij niet neemt dan mis je echt wat"
Hoi friem![]()
WOK![]()
Ik ga maar even snel boodschappen doen anders is er zo weinig om te eten straks
Goed ID, ben ook al aan't koken......quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, eten.
ook maar eens wat aan doen.
friemelquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Beste,
Voor uw functie ben ik de beste.
Het beste en tot ziens,
Fha
Al klaar !!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik lees ook niet terug dus dat scheelt
oow daar begin ik niet eens aan veel te veelquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik lees ook niet terug dus dat scheelt
* Knuffelzacht geeft Fha schop onder haar kont!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
pff ik moet nog een artikel samenvatten voor morgen en ik heb er heul geen zin in
wat voor artikel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
pff ik moet nog een artikel samenvatten voor morgen en ik heb er heul geen zin in
Daar ga ik niet sneller van lezen of typen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft Fha schop onder haar kont!
Gaat over een nieuwe cognitieve behandeling voor kinderen met DCD. Niet mijn meest favoriete onderwerpquote:
DCD ? wat houd dat precies in?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar ga ik niet sneller van lezen of typen hoor![]()
[..]
Gaat over een nieuwe cognitieve behandeling voor kinderen met DCD. Niet mijn meest favoriete onderwerp
Staat voor Developmental Coordination Disorderquote:
Ik moet er een artikel over samenvattenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:53 schreef Giertje het volgende:
aah okee ik snap het en daar moet je dus een artikel over schrijven
veel succes ermee
samenvattingen schrijven vind ik wel meevallenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet er een artikel over samenvattenHet is al geschreven gelukkig
Nou ik vind het gewoon bagger werk. Al die achterlijke onderzoeksinformatie.. pffquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:56 schreef Giertje het volgende:
samenvattingen schrijven vind ik wel meevallen
een compleet artikel is een ander verhaal
voor wanneer moet je et af hebben dan?
oef dan ontkom je er niet aan om er aan te moeten beginnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon bagger werk. Al die achterlijke onderzoeksinformatie.. pff
Morgen
Nee maar kijk weet je. Ik heb zoveel beters te doen. Want het ze zijn namelijk binnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dan ontkom je er niet aan om er aan te moeten beginnen
aaah vet johquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar kijk weet je. Ik heb zoveel beters te doen. Want het ze zijn namelijk binnen.
Ed edd n Eddy!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Engels of Thaiquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah vet johuiteraard in het engels dat klinkt zoveel malen beter dan in het nederlands
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
hoe heten die 3 zusjes dan in het engels was toch the cancer sisters of sla ik de plank mis
whahaha jaa en giant jawbreakersquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Planken ik weet het niet meer eigenlijk
Hahahhahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
"mam kijk, foto's van de sloop!"
-"Van wie?"
"Van Fha"
-"WIE??"
"Fha. Fharida. Jeweett"
-"WIE?!?!"
"Deventer, vorige week, dinges, ja?"
-"Oooooh BoekWinkelMeisje!![]()
Wat lief
"
Nee, ze waren de laatste bakstenen aan het zeven tussen het zand uit, en er hebben nog 2 vrachtwagens met puin gereden. Nu is denk ik alles wegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahhaha![]()
Mjah ik voel me vandaag niet zo tof dus ik ben niet meer gegaanMaar vogges mij is er ook heul niks te zien meer
Tofquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ze waren de laatste bakstenen aan het zeven tussen het zand uit, en er hebben nog 2 vrachtwagens met puin gereden. Nu is denk ik alles weg![]()
Ja ik kon weer lopen vandaag
Eet smakelijk en jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens eten, vanavond post ik nog wel wat foto's
Lekker?quote:
Aangenomenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
"als je mij niet neemt dan mis je echt wat"
Of backen jijquote:
Whehequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Of backen jijVind vriendje niet goed ten eerste
Haaay eMMMMPeeeeGeee
Super moequote:
Forum Opties | |