quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:29 schreef shadowflash het volgende:
trommelen![]()
![]()
Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shit bricksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef GuitarJJ het volgende:
TVP, hij is lastig
Iets met een wc pot zullen waarschijnlijk meerderen al hebben!
Lin ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:54 schreef onderjas het volgende:
* Jas heeft proefwerkweek dus doet niet meer
Kijk.. dat horen we graag!quote:
Eet smakelijk !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Kijk.. dat horen we graag!
Ik heb net echt een vreselijk lekker toetje gemaakt. En met dat op mijn bordje.... ga ik nog eens kijken welke mijn stem krijgt!
appelblokjes gewokt met kaneel en een scheutje schelvispekel (drank). banaan er kort bij bakken.quote:
Kijk, da's nog 'ns wat anders dan 'n bakje vlaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
appelblokjes gewokt met kaneel en een scheutje schelvispekel (drank). banaan er kort bij bakken.
Op mijn bord een klein beetje honing der over heen geschonken en een blokje chocolade er op gelegd (zodat deze er over heen smelt).
Dat samen met een theetje..
Ik had nog veel appels over... dus tjaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kijk, da's nog 'ns wat anders dan 'n bakje vlaKlinkt goed !
Was maar als voorbeeld. Lust wel vla maar eet 't vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had nog veel appels over... dus tja![]()
Vla vind ik niet lekker overigens
Kunnen hem wel open laten staanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
En alweer gelijkD'r zijn gewoon mensen de verkiezing aan 't frustreren volgens mij
Ja oké, maar 't is toch net alsof een groepje mensen de boel constant gelijk loopt te stemmen. Die laatste twee stemmen kwamen echt binnen een minuut na elkaar .quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Kunnen hem wel open laten staan![]()
Maar op 4 was eerder gestemd dan op 3
Ik gun haar het ontbijt... dus ik laat der niets op losquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef HaJee het volgende:
Deze vrouw op balkon zou van alles kunnen overkomen, of niet ?
[ afbeelding ]
Met dat plaatje valt inderdaad wel wat leuks te verzinnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Voortaan ga je daar maar gewoon eerder weg, je hebt hier een belangrijke taak
Iemand is ons daarin al voor geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
met deze 2 gebouwen kan ook van alles gebeuren, toch ?
Deze is goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef HaJee het volgende:
Achter een nieuwslezeres kan ook van alles gebeuren, toch ?
[ afbeelding ]
Die dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef HaJee het volgende:
Achter een nieuwslezeres kan ook van alles gebeuren, toch ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef HaJee het volgende:
Of we bouwen een groot geheel om dit bescheiden begin :
[ afbeelding ]
eensch!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle :
Wat geboert er achter Sacha de Beur ?![]()
[ afbeelding ]
Deadline : 23.30 (mee eens ?)
Inleveradres : HaJee
Prima ik heb nog genoeg kaartjes om te makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al anders beslist omwille van de tijd. Eens ?
Hee, meedoen jij ! M'n voorsprong moet niet nog groter worden. Als 't zo doorgaat wordt dat etentje pas rond de kerst. Ik wil buiten op een terrasje kunnen zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Prima ik heb nog genoeg kaartjes om te maken
serie 6 van de 20 af... dus .. euhquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee, meedoen jij ! M'n voorsprong moet niet nog groter worden. Als 't zo doorgaat wordt dat etentje pas rond de kerst. Ik wil buiten op een terrasje kunnen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Snickers is wel voldoende denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:27 schreef HugoChavez het volgende:
Als HJ nu gewoon alle inzendingen behalve die van mij 'per ongeluk' kwijtraakt, ben ik de winnaar.
Is HJ niet omkoopbaar.
Nee! Heb je geoefend met je gum?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:27 schreef HugoChavez het volgende:
Als HJ nu gewoon alle inzendingen behalve die van mij 'per ongeluk' kwijtraakt, ben ik de winnaar.
Is HJ niet omkoopbaar.
Was niet nodig dit keer.quote:
Dan is 4 van jou!quote:
Ik dacht dat ie van jou was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef HaJee het volgende:
Wie heeft mijn naam gebruikt in nummer 2 ? Ik zie er niet eens zo uit !
Hij zou inderdaad maar zo van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie van jou was.Vond 't ook echt zoeen ding voor jou met die photoshop links en dat textbalkje
I fed le troll?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad maar zo van mij kunnen zijn![]()
Tot ik voor staquote:
Ik zeg niet dat 3 nou zo moeilijk of knap is maar het is toch leuk bedacht en uitgevoerd ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
I fed le troll?
@3; ik vind die niet zo bijzonderwat is er knap aan dan?
Baas.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef ToT het volgende:
Ja jouw idee was het eerste wat er in mij opkwam.
Leuk uitgevoerd, dus heb ik er op gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor HaJeevond deze ook wel grappig
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef Dottey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor HaJeevond deze ook wel grappig
Ja, die is goed !
En voor de overige meekijkers : het afgebeelde op het kaartje heeft verder niets met mij van doen.
Ik ben niet zwanger![]()
Ik heb wel sex (in mijn dromen)
Ohw,, tot ieder zijn/haar infoquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, die is goed !
En voor de overige meekijkers : het afgebeelde op het kaartje heeft verder niets met mij van doen.
Ik ben niet zwanger![]()
Ik heb wel sex (in mijn dromen)
Yes sir !quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:52 schreef Dottey het volgende:
van harte HeaN
Hajee.. post je tussenoverzicht ook effe
Eindelijk een keer niet als laatste geëindigd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:45 schreef HaJee het volgende:
Ik vind 't mooi geweest.
Winnaar van deze battle : HeaN82 met plaatje 3Gefeliciteerd !
2e HaJee met plaatje 2
3e Lindgren met plaatje 5
4e HugoChavez met plaatje 4
5e neroje met plaatje 1
Hij was wel erg grappig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef Neroje het volgende:
Dus iedereen lachen om mijn muis, maar stemmen ho maar
Zeg schat, moet jij geen kaartjes maken ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:06 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
doe der wat leuks mee
deadline 15:00
inleverpunt : vrijwilliger
We stemmen hier puur op kwaliteit, niet op humorquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef Neroje het volgende:
speciaal voor jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef Neroje het volgende:
af en toe een beetje afwisseling!quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zeg schat, moet jij geen kaartjes maken ?
Tja, de boog kan ook niet altijd gespannen staan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
af en toe een beetje afwisseling!
Heb ook al zitten painten voor sjon![]()
(drie tellen werk welliswaar)
Thxquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
de poedelprijs
ingewisseld voor een fles tequilaquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt 'm alleen een andere kleur gegeven ?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:57 schreef HaJee het volgende:
Is HeaN82 er nog voor een nieuw plaatje ?
Om en nabijquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:44 schreef frank010 het volgende:
Ze rolt er meestal rond een uurtje of 12 uit?
Ik weet ook nog niksquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef frank010 het volgende:
Ik heb het geprobeert maar ik kan niks leuks maken met die sombrero
Ik moet om 15'00 ook weg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef HaJee het volgende:
Wie wil de inzendingen posten om 15.00 ? Heb wat klaar maar kan er nergens mee heenBen zelf al aan het werk om 15.00.
Als t goed is heb je mn plaatje per pm ontvangenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef HaJee het volgende:
Ik zal de battlepost wel doen als er echt niemand anders kan. De deadline wordt dan wel om 14.30
Dus uiterlijk 14.30 inleveren bij HaJee !
Ja, ik zet je erbijquote:
Dat vond ik ook een beetje rot achteraf.. ik heb dus een ook een beetje gesjoemeldquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef frank010 het volgende:
Sorry vrienden, ik trek me bij deze terug. 1e plaatje waar ik niks mee kan, het perspectief is ook niet zo fijn, je ziet em schuin van boven.
Maar ik ga wel stemmen.
quote:
en ik ben zo goed in vier op een rij!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
en ik ben zo goed in vier op een rij!
Geeft niets
1 wel..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef frank010 het volgende:
Ik betwijfel of 1 de sombrero uit het orgineel heeft gebruikt.
Okequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept om.. niet op 2 stemmen hoor!
want ik heb gesjoemeld met de sombrero
Hij is behoorlijk bewerkt om 'm de kleur en structuur van de pyramide te geven maar 't is wel degelijk 't origineel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef frank010 het volgende:
Ik betwijfel of 1 de sombrero uit het orgineel heeft gebruikt.
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:
Mijn stem gaat toch naar 2 omdat ik vind dat zo'n prachtig plaatje niet op nul mag blijven.
En volgende keer weer 't origineel gebruiken stouterd![]()
ik vind het idee wel grappig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:46 schreef Walter81 het volgende:
Ik vind de mijne eigenlijk best lelijk en mislukt, in vergelijking met de andere 3
Die horizon ziet er wel wat twijfelachtig uit. Of zijn het gewoon heuvels?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)
Eigenlijk had ik juist een gebrek aan ideeënquote:
De volgende keer beter.quote:Je kon ook de sombrero ombouwen. Dus een asfalt laag erop als baan..
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die horizon ziet er wel wat twijfelachtig uit. Of zijn het gewoon heuvels?
Weet ik, mooi gedaan !quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)
Al op werk?quote:
Het gaat om het meedoen, niet om het winnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef Neroje het volgende:
Mijn winstpercentage is trouwens wel laag. Heb al 13 keer meegedaan en nog maar 1 keer gewonnen
Is ook waar... Ik krijg meestal ook wel wat stemmen. Maar net als deze keer. Tegen sommige dingen kun je echt niet opquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het gaat om het meedoen, niet om het winnen
(mijne is trouwens 30/6)
Ik denk ook dat het anders is als je een Joop Zoetemelk ben als dat je helemaal geen stemmen krijgt.... Ik ben ook vaaaak tweede geweestquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Neroje het volgende:
[..]
Is ook waar... Ik krijg meestal ook wel wat stemmen. Maar net als deze keer. Tegen sommige dingen kun je echt niet op
Ik wacht wel op het volgende plaatje om te winnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef HaJee het volgende:
Niet zo heel veel stemmen maar het lijkt me aardig beslist.
Winnaar met plaatje nummer 1 : HaJeeGefeliciteerd ! Dank je !
Tweede met plaatje 4 : Neroje.
Derde met plaatje 2 : Dottey.
Vierde met plaatje 3 : Walter81.
quote:
Hij is onderwegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef Minifan het volgende:
Nog een kwartiertje, ik heb er 2 binnen, zijn er nog mensen bezig?
Gekregenquote:
Vergeten aan te klikkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef Maringo het volgende:
de poll moet je als bbcode UBB aanmaken...
Ik vind mn eigen ook niets, kon niet echt iets leuks bedenkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Minifan het volgende:
Ik vind ze ook niet echt zo bijzonder, die van mij ook niet
Welke wilde je dan als winnaar uitroepen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef Minifan het volgende:
Het is half 9 winaar bekend maken?:)
Ow, om half 9 precies stond 3 voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke wilde je dan als winnaar uitroepen?
Ja, had die koppen al gedraaid maar dat was niet genoeg. Had eigenlijk geen zin om er nog meer tijd in te stekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:27 schreef ToT het volgende:
Nummer 1 had mooi kunnen zijn als de halzen wat gebogen waren zodat het hart duidelijker zichtbaar was geweest.
Wat zeg jij nou dan? PIEMELquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Dottey het volgende:
en wat heb je der aan? Der zit geen eens een piemel aan
Dat woord mag niet van de mods. Krijg je een note.quote:
En-->quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat woord mag niet van de mods. Krijg je een note.
En bij tien notes krijg je geen koekje bij de thee.
het is een feit!quote:
Als je het te pas en te onpas gebruikt wellicht.. maar ik wees op dat plaatjequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat woord mag niet van de mods. Krijg je een note.
En bij tien notes krijg je geen koekje bij de thee.
Ja, beslis eens over een plaatje. Het is al anderhalf uur na de uitslag. Ben om 11 uur thuis en dan wil ik nog wat maken voor de eerste battle van morgenquote:
Deze man is geboren zonder .....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
het is een feit!
Ik noem niemand zo.. dus.. waarom geschokt?
Ik ook.quote:
'quote:
Ik heb al wat klaar dus als jullie allemaal het origineel insturen win ik makkelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 02:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
'
dat zou een stunt zijn![]()
dat iedereen heb zo weer terug inlevert
Dat ligt eraan. Als wij allemaal het origineel mooier vinden, dan niet.....quote:Op donderdag 1 april 2010 02:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb al wat klaar dus als jullie allemaal het origineel insturen win ik makkelijk
Ik had mij ook niet aangemeld als inleverpunt.. Maar kreeg hem ook gewoon van jouquote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef HaJee het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kreeg vanmorgen een PM van iemand met een inzending voor de battle maar ik ben niet het inleverpunt. Ik ben aan het werk.
Mocht er iemand kunnen rond de normale battleposttijd dan graag hier even bericht voor de deelnemers.
1600 it is!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef ry4life het volgende:
Zou graag willen helpen maar ben pas om 4uur thuis en dat is te laat
Dat was keurig met de vraag erbij of jij hem wilde dumpen bij de battlepostposter zodra die bekend was. Je had de kans om nee te zeggenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had mij ook niet aangemeld als inleverpunt.. Maar kreeg hem ook gewoon van jou
hahahaha I am trickedquote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat was keurig met de vraag erbij of jij hem wilde dumpen bij de battlepostposter zodra die bekend was. Je had de kans om nee te zeggenNu zit jer aan vast, hahaha
![]()
Nogmaals bedankt Dottey
-------------------------------------------------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie jij het woord rennen ?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Met een kapotte knie rent ze niet zo hard hoor
Vanacht is mijn knie terug geknakt.. werd er wakker van!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Met een kapotte knie rent ze niet zo hard hoor
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vanacht is mijn knie terug geknakt.. werd er wakker van!
Ik kan nu wel redelijk traplopenScheelt stukken!
ohwquote:Op donderdag 1 april 2010 16:37 schreef shadowflash het volgende:
4. Eigenlijk had er nog bij gezet moeten worden: If you see it , you'll shit brickshaha
Hajee heeft PMS.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:39 schreef HaJee het volgende:
Het origineel posten is natuurlijk wel grappig maar er op stemmen doe ik natuurlijk niet in een photoshoptopic. Nummer 2 krijgt mijn stem.
party poeperquote:Op donderdag 1 april 2010 16:39 schreef HaJee het volgende:
Het origineel posten is natuurlijk wel grappig maar er op stemmen doe ik natuurlijk niet in een photoshoptopic. Nummer 2 krijgt mijn stem.
Nee hoor, maar mijn stem gaat naar iemand die in elk geval moeite heeft gedaan om wat te bedenken en maken. Is dat zo raar ?quote:
misschien is over 4 ook wel lang nagedacht.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mijn stem gaat naar iemand die in elk geval moeite heeft gedaan om wat te bedenken en maken. Is dat zo raar ?
Eigenlijk had de "maker" van deze creatie het plaatje moeten spiegelen en dan erbij zetten dat 't hem de hele nacht gekost heeft om 't in spiegelbeeld na te tekenen. Kijk, dàn verdien je een stem.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
misschien is over 4 ook wel lang nagedacht.
Maar ik vind het een goede rede van je hoor om te stemmen op 2.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Eigenlijk had de "maker" van deze creatie het plaatje moeten spiegelen en dan erbij zetten dat 't hem de hele nacht gekost heeft om 't in spiegelbeeld na te tekenen. Kijk, dàn verdien je een stem.
Ik heb vannacht nog bij je aangebeld omdat het meer dan een half uur duurde voor je op fase 1 van het alarm reageerde. Je hebt de bel niet gehoord zeker omdat je helemaal opging in het maken van deze prachtige creatie. Hulde !quote:Op donderdag 1 april 2010 17:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb er een hele nacht over gedaan.. maar vond 4 toch beter! Dus ik heb hem niet ingezonden!
Nee omdat ik reageerde op fase II.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog bij je aangebeld omdat het meer dan een half uur duurde voor je op fase 1 van het alarm reageerde. Je hebt de bel niet gehoord zeker omdat je helemaal opging in het maken van deze prachtige creatie. Hulde !![]()
P.S. Fase 3 van het alarm is mezelf toegang verschaffen tot jouw woning maar dat ging niet door omdat de buren de politie al hadden gebeld![]()
De rest zal wel denken: Waar gáát dit over !
Uitslag? Nieuwe Battle? Iemandquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Uitslag? Nieuwe Battle? Iemand
Uitslag? Nieuwe Battle? Iema
Uitslag? Nieuwe Battle? Ie
Uitslag? Nieuwe Battl
Uitslag? Nieuwe B
Uitslag? N
Uitslag?
Ui
UHet begon veelbelofend, maar dan raffel je het toch af... zonde hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Uitslag? Nieuwe Battle? Iemand
Uitslag? Nieuwe Battle? Iema
Uitslag? Nieuwe Battle? Ie
Uitslag? Nieuwe Battl
Uitslag? Nieuwe B
Uitslag? N
Uitslag?
Ui
USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als t leuke battle is, doe ik vanaaf mss wel mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |