Hij zou inderdaad maar zo van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie van jou was.Vond 't ook echt zoeen ding voor jou met die photoshop links en dat textbalkje
I fed le troll?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad maar zo van mij kunnen zijn![]()
Tot ik voor staquote:
Ik zeg niet dat 3 nou zo moeilijk of knap is maar het is toch leuk bedacht en uitgevoerd ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
I fed le troll?
@3; ik vind die niet zo bijzonderwat is er knap aan dan?
Baas.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef ToT het volgende:
Ja jouw idee was het eerste wat er in mij opkwam.
Leuk uitgevoerd, dus heb ik er op gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor HaJeevond deze ook wel grappig
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef Dottey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor HaJeevond deze ook wel grappig
Ja, die is goed !
En voor de overige meekijkers : het afgebeelde op het kaartje heeft verder niets met mij van doen.
Ik ben niet zwanger![]()
Ik heb wel sex (in mijn dromen)
Ohw,, tot ieder zijn/haar infoquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, die is goed !
En voor de overige meekijkers : het afgebeelde op het kaartje heeft verder niets met mij van doen.
Ik ben niet zwanger![]()
Ik heb wel sex (in mijn dromen)
Yes sir !quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:52 schreef Dottey het volgende:
van harte HeaN
Hajee.. post je tussenoverzicht ook effe
Eindelijk een keer niet als laatste geëindigd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:45 schreef HaJee het volgende:
Ik vind 't mooi geweest.
Winnaar van deze battle : HeaN82 met plaatje 3Gefeliciteerd !
2e HaJee met plaatje 2
3e Lindgren met plaatje 5
4e HugoChavez met plaatje 4
5e neroje met plaatje 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |