Ik gun haar het ontbijt... dus ik laat der niets op losquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef HaJee het volgende:
Deze vrouw op balkon zou van alles kunnen overkomen, of niet ?
[ afbeelding ]
Met dat plaatje valt inderdaad wel wat leuks te verzinnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Voortaan ga je daar maar gewoon eerder weg, je hebt hier een belangrijke taak
Iemand is ons daarin al voor geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
met deze 2 gebouwen kan ook van alles gebeuren, toch ?
Deze is goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef HaJee het volgende:
Achter een nieuwslezeres kan ook van alles gebeuren, toch ?
[ afbeelding ]
Die dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef HaJee het volgende:
Achter een nieuwslezeres kan ook van alles gebeuren, toch ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef HaJee het volgende:
Of we bouwen een groot geheel om dit bescheiden begin :
[ afbeelding ]
eensch!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle :
Wat geboert er achter Sacha de Beur ?![]()
[ afbeelding ]
Deadline : 23.30 (mee eens ?)
Inleveradres : HaJee
Prima ik heb nog genoeg kaartjes om te makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al anders beslist omwille van de tijd. Eens ?
Hee, meedoen jij ! M'n voorsprong moet niet nog groter worden. Als 't zo doorgaat wordt dat etentje pas rond de kerst. Ik wil buiten op een terrasje kunnen zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Prima ik heb nog genoeg kaartjes om te maken
serie 6 van de 20 af... dus .. euhquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee, meedoen jij ! M'n voorsprong moet niet nog groter worden. Als 't zo doorgaat wordt dat etentje pas rond de kerst. Ik wil buiten op een terrasje kunnen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Snickers is wel voldoende denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:27 schreef HugoChavez het volgende:
Als HJ nu gewoon alle inzendingen behalve die van mij 'per ongeluk' kwijtraakt, ben ik de winnaar.
Is HJ niet omkoopbaar.
Nee! Heb je geoefend met je gum?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:27 schreef HugoChavez het volgende:
Als HJ nu gewoon alle inzendingen behalve die van mij 'per ongeluk' kwijtraakt, ben ik de winnaar.
Is HJ niet omkoopbaar.
Was niet nodig dit keer.quote:
Dan is 4 van jou!quote:
Ik dacht dat ie van jou was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef HaJee het volgende:
Wie heeft mijn naam gebruikt in nummer 2 ? Ik zie er niet eens zo uit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |