1 wel..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef frank010 het volgende:
Ik betwijfel of 1 de sombrero uit het orgineel heeft gebruikt.
Okequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept om.. niet op 2 stemmen hoor!
want ik heb gesjoemeld met de sombrero
Hij is behoorlijk bewerkt om 'm de kleur en structuur van de pyramide te geven maar 't is wel degelijk 't origineel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef frank010 het volgende:
Ik betwijfel of 1 de sombrero uit het orgineel heeft gebruikt.
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:
Mijn stem gaat toch naar 2 omdat ik vind dat zo'n prachtig plaatje niet op nul mag blijven.
En volgende keer weer 't origineel gebruiken stouterd![]()
ik vind het idee wel grappig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:46 schreef Walter81 het volgende:
Ik vind de mijne eigenlijk best lelijk en mislukt, in vergelijking met de andere 3
Die horizon ziet er wel wat twijfelachtig uit. Of zijn het gewoon heuvels?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)
Eigenlijk had ik juist een gebrek aan ideeënquote:
De volgende keer beter.quote:Je kon ook de sombrero ombouwen. Dus een asfalt laag erop als baan..
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die horizon ziet er wel wat twijfelachtig uit. Of zijn het gewoon heuvels?
Weet ik, mooi gedaan !quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)
Al op werk?quote:
Het gaat om het meedoen, niet om het winnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef Neroje het volgende:
Mijn winstpercentage is trouwens wel laag. Heb al 13 keer meegedaan en nog maar 1 keer gewonnen
Is ook waar... Ik krijg meestal ook wel wat stemmen. Maar net als deze keer. Tegen sommige dingen kun je echt niet opquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het gaat om het meedoen, niet om het winnen
(mijne is trouwens 30/6)
Ik denk ook dat het anders is als je een Joop Zoetemelk ben als dat je helemaal geen stemmen krijgt.... Ik ben ook vaaaak tweede geweestquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Neroje het volgende:
[..]
Is ook waar... Ik krijg meestal ook wel wat stemmen. Maar net als deze keer. Tegen sommige dingen kun je echt niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |