Hij zou inderdaad maar zo van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie van jou was.Vond 't ook echt zoeen ding voor jou met die photoshop links en dat textbalkje
I fed le troll?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad maar zo van mij kunnen zijn![]()
Tot ik voor staquote:
Ik zeg niet dat 3 nou zo moeilijk of knap is maar het is toch leuk bedacht en uitgevoerd ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
I fed le troll?
@3; ik vind die niet zo bijzonderwat is er knap aan dan?
Baas.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef ToT het volgende:
Ja jouw idee was het eerste wat er in mij opkwam.
Leuk uitgevoerd, dus heb ik er op gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor HaJeevond deze ook wel grappig
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef Dottey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor HaJeevond deze ook wel grappig
Ja, die is goed !
En voor de overige meekijkers : het afgebeelde op het kaartje heeft verder niets met mij van doen.
Ik ben niet zwanger![]()
Ik heb wel sex (in mijn dromen)
Ohw,, tot ieder zijn/haar infoquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, die is goed !
En voor de overige meekijkers : het afgebeelde op het kaartje heeft verder niets met mij van doen.
Ik ben niet zwanger![]()
Ik heb wel sex (in mijn dromen)
Yes sir !quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:52 schreef Dottey het volgende:
van harte HeaN
Hajee.. post je tussenoverzicht ook effe
Eindelijk een keer niet als laatste geëindigd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:45 schreef HaJee het volgende:
Ik vind 't mooi geweest.
Winnaar van deze battle : HeaN82 met plaatje 3Gefeliciteerd !
2e HaJee met plaatje 2
3e Lindgren met plaatje 5
4e HugoChavez met plaatje 4
5e neroje met plaatje 1
Hij was wel erg grappig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef Neroje het volgende:
Dus iedereen lachen om mijn muis, maar stemmen ho maar
Zeg schat, moet jij geen kaartjes maken ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:06 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
doe der wat leuks mee
deadline 15:00
inleverpunt : vrijwilliger
We stemmen hier puur op kwaliteit, niet op humorquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef Neroje het volgende:
speciaal voor jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef Neroje het volgende:
af en toe een beetje afwisseling!quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zeg schat, moet jij geen kaartjes maken ?
Tja, de boog kan ook niet altijd gespannen staan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
af en toe een beetje afwisseling!
Heb ook al zitten painten voor sjon![]()
(drie tellen werk welliswaar)
Thxquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
de poedelprijs
ingewisseld voor een fles tequilaquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt 'm alleen een andere kleur gegeven ?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:57 schreef HaJee het volgende:
Is HeaN82 er nog voor een nieuw plaatje ?
Om en nabijquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:44 schreef frank010 het volgende:
Ze rolt er meestal rond een uurtje of 12 uit?
Ik weet ook nog niksquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef frank010 het volgende:
Ik heb het geprobeert maar ik kan niks leuks maken met die sombrero
Ik moet om 15'00 ook weg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef HaJee het volgende:
Wie wil de inzendingen posten om 15.00 ? Heb wat klaar maar kan er nergens mee heenBen zelf al aan het werk om 15.00.
Als t goed is heb je mn plaatje per pm ontvangenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef HaJee het volgende:
Ik zal de battlepost wel doen als er echt niemand anders kan. De deadline wordt dan wel om 14.30
Dus uiterlijk 14.30 inleveren bij HaJee !
Ja, ik zet je erbijquote:
Dat vond ik ook een beetje rot achteraf.. ik heb dus een ook een beetje gesjoemeldquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef frank010 het volgende:
Sorry vrienden, ik trek me bij deze terug. 1e plaatje waar ik niks mee kan, het perspectief is ook niet zo fijn, je ziet em schuin van boven.
Maar ik ga wel stemmen.
quote:
en ik ben zo goed in vier op een rij!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
en ik ben zo goed in vier op een rij!
Geeft niets
1 wel..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef frank010 het volgende:
Ik betwijfel of 1 de sombrero uit het orgineel heeft gebruikt.
Okequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept om.. niet op 2 stemmen hoor!
want ik heb gesjoemeld met de sombrero
Hij is behoorlijk bewerkt om 'm de kleur en structuur van de pyramide te geven maar 't is wel degelijk 't origineel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef frank010 het volgende:
Ik betwijfel of 1 de sombrero uit het orgineel heeft gebruikt.
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:
Mijn stem gaat toch naar 2 omdat ik vind dat zo'n prachtig plaatje niet op nul mag blijven.
En volgende keer weer 't origineel gebruiken stouterd![]()
ik vind het idee wel grappig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:46 schreef Walter81 het volgende:
Ik vind de mijne eigenlijk best lelijk en mislukt, in vergelijking met de andere 3
Die horizon ziet er wel wat twijfelachtig uit. Of zijn het gewoon heuvels?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)
Eigenlijk had ik juist een gebrek aan ideeënquote:
De volgende keer beter.quote:Je kon ook de sombrero ombouwen. Dus een asfalt laag erop als baan..
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die horizon ziet er wel wat twijfelachtig uit. Of zijn het gewoon heuvels?
Weet ik, mooi gedaan !quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb de rest wel zelf gemaakt. (op mijn hond na)
Al op werk?quote:
Het gaat om het meedoen, niet om het winnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef Neroje het volgende:
Mijn winstpercentage is trouwens wel laag. Heb al 13 keer meegedaan en nog maar 1 keer gewonnen
Is ook waar... Ik krijg meestal ook wel wat stemmen. Maar net als deze keer. Tegen sommige dingen kun je echt niet opquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het gaat om het meedoen, niet om het winnen
(mijne is trouwens 30/6)
Ik denk ook dat het anders is als je een Joop Zoetemelk ben als dat je helemaal geen stemmen krijgt.... Ik ben ook vaaaak tweede geweestquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Neroje het volgende:
[..]
Is ook waar... Ik krijg meestal ook wel wat stemmen. Maar net als deze keer. Tegen sommige dingen kun je echt niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |