Ik wacht wel op het volgende plaatje om te winnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef HaJee het volgende:
Niet zo heel veel stemmen maar het lijkt me aardig beslist.
Winnaar met plaatje nummer 1 : HaJeeGefeliciteerd ! Dank je !
Tweede met plaatje 4 : Neroje.
Derde met plaatje 2 : Dottey.
Vierde met plaatje 3 : Walter81.
quote:
Hij is onderwegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef Minifan het volgende:
Nog een kwartiertje, ik heb er 2 binnen, zijn er nog mensen bezig?
Gekregenquote:
Vergeten aan te klikkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef Maringo het volgende:
de poll moet je als bbcode UBB aanmaken...
Ik vind mn eigen ook niets, kon niet echt iets leuks bedenkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Minifan het volgende:
Ik vind ze ook niet echt zo bijzonder, die van mij ook niet
Welke wilde je dan als winnaar uitroepen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef Minifan het volgende:
Het is half 9 winaar bekend maken?:)
Ow, om half 9 precies stond 3 voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke wilde je dan als winnaar uitroepen?
Ja, had die koppen al gedraaid maar dat was niet genoeg. Had eigenlijk geen zin om er nog meer tijd in te stekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:27 schreef ToT het volgende:
Nummer 1 had mooi kunnen zijn als de halzen wat gebogen waren zodat het hart duidelijker zichtbaar was geweest.
Wat zeg jij nou dan? PIEMELquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Dottey het volgende:
en wat heb je der aan? Der zit geen eens een piemel aan
Dat woord mag niet van de mods. Krijg je een note.quote:
En-->quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat woord mag niet van de mods. Krijg je een note.
En bij tien notes krijg je geen koekje bij de thee.
het is een feit!quote:
Als je het te pas en te onpas gebruikt wellicht.. maar ik wees op dat plaatjequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat woord mag niet van de mods. Krijg je een note.
En bij tien notes krijg je geen koekje bij de thee.
Ja, beslis eens over een plaatje. Het is al anderhalf uur na de uitslag. Ben om 11 uur thuis en dan wil ik nog wat maken voor de eerste battle van morgenquote:
Deze man is geboren zonder .....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
het is een feit!
Ik noem niemand zo.. dus.. waarom geschokt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |