Ik ook.quote:
'quote:
Ik heb al wat klaar dus als jullie allemaal het origineel insturen win ik makkelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 02:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
'
dat zou een stunt zijn![]()
dat iedereen heb zo weer terug inlevert
Dat ligt eraan. Als wij allemaal het origineel mooier vinden, dan niet.....quote:Op donderdag 1 april 2010 02:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb al wat klaar dus als jullie allemaal het origineel insturen win ik makkelijk
Ik had mij ook niet aangemeld als inleverpunt.. Maar kreeg hem ook gewoon van jouquote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef HaJee het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kreeg vanmorgen een PM van iemand met een inzending voor de battle maar ik ben niet het inleverpunt. Ik ben aan het werk.
Mocht er iemand kunnen rond de normale battleposttijd dan graag hier even bericht voor de deelnemers.
1600 it is!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef ry4life het volgende:
Zou graag willen helpen maar ben pas om 4uur thuis en dat is te laat
Dat was keurig met de vraag erbij of jij hem wilde dumpen bij de battlepostposter zodra die bekend was. Je had de kans om nee te zeggenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had mij ook niet aangemeld als inleverpunt.. Maar kreeg hem ook gewoon van jou
hahahaha I am trickedquote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat was keurig met de vraag erbij of jij hem wilde dumpen bij de battlepostposter zodra die bekend was. Je had de kans om nee te zeggenNu zit jer aan vast, hahaha
![]()
Nogmaals bedankt Dottey
-------------------------------------------------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie jij het woord rennen ?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Met een kapotte knie rent ze niet zo hard hoor
Vanacht is mijn knie terug geknakt.. werd er wakker van!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Met een kapotte knie rent ze niet zo hard hoor
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vanacht is mijn knie terug geknakt.. werd er wakker van!
Ik kan nu wel redelijk traplopenScheelt stukken!
ohwquote:Op donderdag 1 april 2010 16:37 schreef shadowflash het volgende:
4. Eigenlijk had er nog bij gezet moeten worden: If you see it , you'll shit brickshaha
Hajee heeft PMS.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:39 schreef HaJee het volgende:
Het origineel posten is natuurlijk wel grappig maar er op stemmen doe ik natuurlijk niet in een photoshoptopic. Nummer 2 krijgt mijn stem.
party poeperquote:Op donderdag 1 april 2010 16:39 schreef HaJee het volgende:
Het origineel posten is natuurlijk wel grappig maar er op stemmen doe ik natuurlijk niet in een photoshoptopic. Nummer 2 krijgt mijn stem.
Nee hoor, maar mijn stem gaat naar iemand die in elk geval moeite heeft gedaan om wat te bedenken en maken. Is dat zo raar ?quote:
misschien is over 4 ook wel lang nagedacht.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mijn stem gaat naar iemand die in elk geval moeite heeft gedaan om wat te bedenken en maken. Is dat zo raar ?
Eigenlijk had de "maker" van deze creatie het plaatje moeten spiegelen en dan erbij zetten dat 't hem de hele nacht gekost heeft om 't in spiegelbeeld na te tekenen. Kijk, dàn verdien je een stem.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
misschien is over 4 ook wel lang nagedacht.
Maar ik vind het een goede rede van je hoor om te stemmen op 2.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Eigenlijk had de "maker" van deze creatie het plaatje moeten spiegelen en dan erbij zetten dat 't hem de hele nacht gekost heeft om 't in spiegelbeeld na te tekenen. Kijk, dàn verdien je een stem.
Ik heb vannacht nog bij je aangebeld omdat het meer dan een half uur duurde voor je op fase 1 van het alarm reageerde. Je hebt de bel niet gehoord zeker omdat je helemaal opging in het maken van deze prachtige creatie. Hulde !quote:Op donderdag 1 april 2010 17:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb er een hele nacht over gedaan.. maar vond 4 toch beter! Dus ik heb hem niet ingezonden!
Nee omdat ik reageerde op fase II.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog bij je aangebeld omdat het meer dan een half uur duurde voor je op fase 1 van het alarm reageerde. Je hebt de bel niet gehoord zeker omdat je helemaal opging in het maken van deze prachtige creatie. Hulde !![]()
P.S. Fase 3 van het alarm is mezelf toegang verschaffen tot jouw woning maar dat ging niet door omdat de buren de politie al hadden gebeld![]()
De rest zal wel denken: Waar gáát dit over !
Uitslag? Nieuwe Battle? Iemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Uitslag? Nieuwe Battle? Iemand
Uitslag? Nieuwe Battle? Iema
Uitslag? Nieuwe Battle? Ie
Uitslag? Nieuwe Battl
Uitslag? Nieuwe B
Uitslag? N
Uitslag?
Ui
UHet begon veelbelofend, maar dan raffel je het toch af... zonde hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Uitslag? Nieuwe Battle? Iemand
Uitslag? Nieuwe Battle? Iema
Uitslag? Nieuwe Battle? Ie
Uitslag? Nieuwe Battl
Uitslag? Nieuwe B
Uitslag? N
Uitslag?
Ui
USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als t leuke battle is, doe ik vanaaf mss wel mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |