Ik ook.quote:
'quote:
Ik heb al wat klaar dus als jullie allemaal het origineel insturen win ik makkelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 02:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
'
dat zou een stunt zijn![]()
dat iedereen heb zo weer terug inlevert
Dat ligt eraan. Als wij allemaal het origineel mooier vinden, dan niet.....quote:Op donderdag 1 april 2010 02:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb al wat klaar dus als jullie allemaal het origineel insturen win ik makkelijk
Ik had mij ook niet aangemeld als inleverpunt.. Maar kreeg hem ook gewoon van jouquote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef HaJee het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kreeg vanmorgen een PM van iemand met een inzending voor de battle maar ik ben niet het inleverpunt. Ik ben aan het werk.
Mocht er iemand kunnen rond de normale battleposttijd dan graag hier even bericht voor de deelnemers.
1600 it is!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef ry4life het volgende:
Zou graag willen helpen maar ben pas om 4uur thuis en dat is te laat
Dat was keurig met de vraag erbij of jij hem wilde dumpen bij de battlepostposter zodra die bekend was. Je had de kans om nee te zeggenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had mij ook niet aangemeld als inleverpunt.. Maar kreeg hem ook gewoon van jou
hahahaha I am trickedquote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat was keurig met de vraag erbij of jij hem wilde dumpen bij de battlepostposter zodra die bekend was. Je had de kans om nee te zeggenNu zit jer aan vast, hahaha
![]()
Nogmaals bedankt Dottey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |