Geenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je klinkt ook als een leuke docent zo!![]()
Hoe vang je trouwens van vooraan in de klas de aandacht van een dove / slechthorende leerling?
Nou dan zijn ze het bord vergeten weg te halen. Lemme check de bon.quote:
Nou ja, vorig week had ik 2 voor 2 euro want het was 2 halen 1 betalen ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dan zijn ze het bord vergeten weg te halen. Lemme check de bon.
uhuh me 2quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, vorig week had ik 2 voor 2 euro want het was 2 halen 1 betalen ofzo
ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Rituals het volgende:
Als jullie ananas eten, hoeveel eten jullie dan? Want ik eet zo een hele ananas op, maar ik weet niet of dat normaal is.
Ik heb nu de helft op. Maar ik denk dat de andere helft vanavond ook nog wel opkomt. Ik geloof dat het helpt vet te verbranden of zo. Geen idee of het een broodje aap is, maar ik zoek het niet op, zodat ik kan geloven dat dat waar is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Rituals het volgende:
Als jullie ananas eten, hoeveel eten jullie dan? Want ik eet zo een hele ananas op, maar ik weet niet of dat normaal is.
mijn moeder mag van de dietiste van ananas maximaal 100 gram per keer geloof ik (als in: een portie ananas is kleiner dan een portie ander fruit, en max 2 porties fruit per dag) omdat er nogal veel suiker in ananas zit...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Rituals het volgende:
Succes!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef Rituals het volgende:
Ik lees straks weer verder! Nu ga ik even mensen redden (hoop ik!). Pff, ben blij als het voorbij is!
Het is een zoete vrucht inderdaad en er zitten zo'n 55 kcal in per 100 gram. (wat dan weer best meevalt) Een halve is 232 (heb ik net gewogen, de mijne was van gemiddelde omvang denk ik) Dus bij elkaar nog geen 130 kcal. Ik vind het een prima tussendoortje. (Denk wel dat het voor 2 porties fruit telt)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder mag van de dietiste van ananas maximaal 100 gram per keer geloof ik (als in: een portie ananas is kleiner dan een portie ander fruit, en max 2 porties fruit per dag) omdat er nogal veel suiker in ananas zit...
weet ook niet of ik de grammen goed had! klinkt prima...mn moeder eet m t liefste met slagroomquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is een zoete vrucht en er zitten zo'n 55 kcal in per 100 gram. Een halve is 232 (heb ik net gewogen, de mijne was van gemiddelde omvang denk ik) Dus bij elkaar nog geen 130 kcal. Ik vind het een prima tussendoortje. (Denk wel dat het voor 2 porties fruit telt)
Och herinnert me aan heerlijke ananassen tijdens de examens van groeten en fruit winkel in de Brusselse, jum!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ananas is lekkerMaar lekkere rijpe zijn hier in Vlaanderen amper te krijgen. Dus ik wijd me zo even aan het pellen&nuttigen van twee sinaasappeltjes
Ik doe het met de caloriechecker, duidelijk maar vrij beperkt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Och en met welke site tellen jullie cal? Ga dat toch ook eens doen om een idee te hebben...
Jij vond urologie toch juist zo tof!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:21 schreef Sjaapje het volgende:
Huphup rituals, gaan met de banaan op dat EHBO examen! Nu pas thuis, had hele lange operatie daarjuist en heb vandaag ook hele vieze piemeldingen gezien (en als ik al dingen vies vind!)
Ik ben nieuwsgierig. Hoewel ik óok weet dat ik het niet wil weten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:21 schreef Sjaapje het volgende:
Nu pas thuis, had hele lange operatie daarjuist en heb vandaag ook hele vieze piemeldingen gezien (en als ik al dingen vies vind!)
O ja! Evyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Terug van een fijn lesje evy, 5, 6 km in 10 (1) en 20 min. gelopen.
En heb net gezien dat mn daglijstje ondanks de nootjes nog best mee kan vallen als ik een niet zo grote avondmaaltijd neem. Mn plan was couscoussalade met kikkererwten, maar misschien maal ik gewoon een soort curry van de erwten? Dus zonder extra kh.
[..]
Jij vond urologie toch juist zo tof!
Van vrouwelijke assistenten daar hoor ik juist altijd dat ze het daarom geweldig vinden, al die piemels
Je mag het toch herkansen? Dan is het echt niet erg als het niet direct geweldig ging, je kan alles nogmaals bekijken en je bent minder verrast door de examensituatie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug. Ging niet zo goed als ik gehoopt had. Bij de reanimatie kreeg ik bij het beademen vaak geen lucht in die stomme pop. Bij de grote situatie ging het protocol heel goed, maar ik ben bang dat ik een foute diagnose heb gestelden ik belde vrij laat pas een ambulance..oeps. De handeling (rautekken) ging oké en ik moest een simpel dekverbandje aanleggen. Dat ging wel goed, maar nu hoorde ik achteraf dat je dan ook een mitella moest maken. Wist ik niet
.
Al met al:Maar toch hou ik hoop dat ik het misschien (deels) gehaald heb, omdat ik nu alleen op de dingen let die slecht gingen, niet op de dingen die goed gingen.
Ja over twee weken volgens mij. Hahaha, ja stom hè! Ik dacht er wel zelf aan, maar vrij laat. Ik heb mijn slachtoffer moeten stabiliseren, maar hij begon de héle tijd (en dan ook écht de hele tijd) te bewegen met z'n vingers/hand tijdens het praten. Dus om de vijf seconden zei 'Meneer! U moet echt stil blijven liggen!'. Op een gegeven moment moest hij (en de twee beoordelaars) er echt om lachen. Volgens mij deed hij het namelijk niet expres, maar beweegt hij nou eenmaal een beetje met z'n handen als hij praatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je mag het toch herkansen? Dan is het echt niet erg als het niet direct geweldig ging, je kan alles nogmaals bekijken en je bent minder verrast door de examensituatie.
(Ik moest lachen toen ik mn examinator vroeg of ie een ambulance wilde bellen)
Welke, die tegenover de denon, of die met al die AANBIEDING! AANBIEDING!!!-bordjes?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Och herinnert me aan heerlijke ananassen tijdens de examens van groeten en fruit winkel in de Brusselse, jum!
Ik hoop het! Vanavond komt er een (nieuwequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke, die tegenover de denon, of die met al die AANBIEDING! AANBIEDING!!!-bordjes?
Rituals, het valt vast mee joh. Vanavond lekker even niets doen?
ik met www.dieetinzicht.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Och en met welke site tellen jullie cal? Ga dat toch ook eens doen om een idee te hebben...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik weet altijd precies waar alles staat! Maar ik had wat voorraaddozen en strooiopbergers gekocht.. Ik moet er alleen nog eentje bij want de bruine basterdsuiker heeft nu geen eigen strooier (laat staan een etiketje, dus) en dat is natuurlijk een beetje zielig. Vooral omdat de witte basterdsuiker dat allemaal wel heeft, en ik wil geen scheve gezichten.
Tekstanalyse is mijn lust & mijn leven, en voorlopig heb ik geen reet te doen op kantoor. Dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb nog 80 teksten die geanalyseerd moeten worden.
Ik wist dat ik het eigenlijk niet wilde wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Sjaapje het volgende:
Oké hou jullie vast want het zijn eigenlijk geen piemelmeer verhalen...
Eerste patient die ik vanmorgen te zien kreeg, had peniskanker en was er een beetje te laat mee naar de dokter geweest, en nu had hij helemaal niets meer. Maar dan ook niets, geen scrotum, testikels, penis of whatever. Hij had wel zo een schaamlipvormige dingen waar zijn urine tussen uit kwam.
De tweede was echt idioot. Blijkbaar doet het hier in Hongarije de ronde dat als je gesmolten kaarsvet in je penis spuit dat hij dan lekker dik wordt. Dusja zo gezegd zo gedaan heeft die jongeman. Nu heeft ie enkel nog een scrotum met daarin een penis. Want door dat kaarsvet gaat de huid en weefsels dood, en om die een beetje te sparen en latere reconstructie mogelijk te maken heeft mijn dokter de 'penis' in het scrotum gestoken. Ziet er wel grappig uit zo een scrotum waar dan zo een eikel uitkomt...
En toen moest het nog 8u worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor wie niet tegen plastische beschrijvingen kan![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Chicolate op 30-03-2010 20:16:10 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Van schaap maar dan op ze'n vreemd uitgesproken... Njah mij deed het ook niet echt iets, maar het is zeer vreemd zicht een man zonder penis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:38 schreef sigme het volgende:
Getverderre Chicolate. Dat verhaal van Sjaakpje doet me niks, behalve een soort Syreense fascinatie. Maar snijden naar de neus toe..
Sorry Sjaap. Ik type zeer slordig en namen slippen dan nog wel eens door de controle (veel andere fouten ook, ik edit 2 op de 3 postsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Van schaap maar dan op ze'n vreemd uitgesproken... Njah mij deed het ook niet echt iets, maar het is zeer vreemd zicht een man zonder penis.
Ga uit van een viervoeter en snij dan vanaf de neus, maar let er vooral ook op welke structuren je moet hebben hè.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:34 schreef Chicolate het volgende:
Er zitten hier ook medici en biologen he? Als ik iets rostraal moet doorsnijden, begin ik dan bij zn neus of snij ik juist naar zijn neus toe? En maakt het voor het plakje dat je maakt nog uit of je rostraal of caudaal snijdt? Of is dit gewoon een term die je naast je tekening neerzet, zodat je later kan onthouden wat de voorkant is?![]()
Ja ik moet opdrachten maken, maar de benodigde literatuur was niet verplicht, en heb ik dus niet. En google books heeft ze ook niet.
Piemel weg, verstand ook weg, dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Bij Oprah vandaag was er iemand met een piemel die later ervoor koos om geen piemel meer te hebben en een vrouw te worden enzo, zijn naam was Paul en later werd dat Kimberly. Tjonge jonge denk ik dan, doe je zulks een moeite en dan kies je voor de naam Kimberly.
De conclusie is dus dat vrouwen geen verstand hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Piemel weg, verstand ook weg, dat blijkt maar weer
Wat zij zegt! \/\/quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef neen het volgende:
[..]
De conclusie is dus dat vrouwen geen verstand hebben.
Nee, dat ie bij mannen in hun lid zitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef neen het volgende:
[..]
De conclusie is dus dat vrouwen geen verstand hebben.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Bij Oprah vandaag was er iemand met een piemel die later ervoor koos om geen piemel meer te hebben en een vrouw te worden enzo, zijn naam was Paul en later werd dat Kimberly. Tjonge jonge denk ik dan, doe je zulks een moeite en dan kies je voor de naam Kimberly.
Dat! Alleen ik begrijp de brede mouwen niet echt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Sjaapje het volgende:wat een super kleedje (de andere trouwens ook! en lekker figuur!)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:38 schreef sigme het volgende:
Getverderre Chicolate. Dat verhaal van Sjaakje doet me niks, behalve een soort Syreense fascinatie. Maar snijden naar de neus toe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het onder een spoiler zetten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
De ceintuur kan niet hoger of lager, wel weg of strakker. Maar hij zit wel in m'n taille hoor. Een maillot onder het jurkje staat gewoon niet echt charmant. En dat van die vleermuisflappermouwtjes had van mij ook gehoeven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een leuk jurkje!. Zit die ceintuur vast? Ik ben namelijk wel benieuwd wat het doet als je 'm net onder je borsten of wat meer echt in je taille knoopt!
Misschien de ceintuur weghalen en zelf een losse ceintuur erbij doen? Kun je 'm ook op de hoogte doen die jij wil (net onder je borsten of op je heupen ofzo).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De ceintuur kan niet hoger of lager, wel weg of strakker. Maar hij zit wel in m'n taille hoor. Een maillot onder het jurkje staat gewoon niet echt charmant. En dat van die vleermuisflappermouwtjes had van mij ook gehoeven.
Bedankt voor de complimenten.
Nou, eigenlijk zit die ceintuur daar op de beste plek. Net onder borsten staat me niet, vind ik, en zonder ceintuur heb ik ook wel bekeken maar dan is het wel een érg groot groen vlak. Gedrapeerd over heupen staat wat ál te middeleeuws (en gedrapeerd). Dŕ moeten gewoon blote benen onder, of een minder tekenende panty.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien de ceintuur weghalen en zelf een losse ceintuur erbij doen? Kun je 'm ook op de hoogte doen die jij wil (net onder je borsten of op je heupen ofzo).
Oh die had ik nog gemist!quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Fijn te om te horen, ik vnd het rokje op het plaatje erg mooi. Het was uitverkocht, net als het jurkje, maar het jurkje kon ik via Markplaats nog aankomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Wat een lief schaapjesjurkje Sigme.![]()
Ik zag vorige week op station Ede-W iemand lopen met de rok en vestje-variant.
Ook mooi, maar het jurkje is mooier.
Whahaha, ik heb dat altijd andersomquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef Sjaapje het volgende:
Mooi! Altijd zo jammer dat ik een te 'ronde' kont heb voor zo'n jurkjes, dan is de voorkant veel langer dan de achterkant
Ik ben er nog! Donderdag it isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ananas is lekkerMaar lekkere rijpe zijn hier in Vlaanderen amper te krijgen. Dus ik wijd me zo even aan het pellen&nuttigen van twee sinaasappeltjes
Is phaidra al op vakantie? Of gaat ze bijna?
Oh. Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef P.F het volgende:
Staat er geen labeltjes in de jurkjes?
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Tekstanalyse is mijn lust & mijn leven, en voorlopig heb ik geen reet te doen op kantoor. Dus.
Ja. En ik hoef niet eens te begrijpen waar het over gaat.quote:
Ja, t was echt heel erg tof. Volgende week weer!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:59 schreef sigme het volgende:
Beetje volleyballers op niveau gevonden, AKnynke?
Kan dat wel met die schouder dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, t was echt heel erg tof. Volgende week weer!
Laiverd, normaal eten vanaf nuquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Kan iemand mij een schop onder de kont geven en zeggen dat ik weer normaal moet eten. Want zo wordt het niks natuurlijk.
Je houdt niet van suikerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben suikerbrood en nu schreeuwt mijn hersenen om suikerbrood... zonder suikerbrood ben ik gewoon niet gelukkig, zonder suikerbrood kan ik niet leven...Ik MOET suikerbrood... en niet 1 sneetje, nee... gewoon veel..
Maar gelukkig is vriendlief hier dus ik kan me inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Hm, interessant.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. En ik hoef niet eens te begrijpen waar het over gaat.
Ik heb nog 1 kantoormaand te gaan, 3 dagen per week, en ik heb hooguit 3 uur per dag iets te doen.
Daarnaast lunch ik anderhalf uur per dag, lees ik een uur krant en een uur fok en babbel ik wat, maar mocht ik tussen de bedrijven door iets leuks kunnen doen sla ik dat niet af.
Zie maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hm, interessant.Ik kom namelijk om in het werk. Maar ik ben tot eind deze week nog bezig met het analyseren van de video's en begin volgende week ga ik dan de operationalisatie voor het analyseren van de teksten uitwerken. Eind volgende week zal ik dat wel af hebben, dus dan neem ik wel even contact op. Kun je dan beslissen of het je het echt wilt doen.
't Jurkje is wat verdekt opgesteldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb foto's gekregen van donderdag![]()
Dus ik kan ook mijn jurkje showen
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
Jaaaa echt welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef AKnynke het volgende:
ik vind vooral het schaapjesjurkje leuk, Sigme! Die wil ik ook! Het was nog mooier als je rood haar had gehad. Vrouwen met rood haar staan groene kleren altijd zoo goed vind ik!
T kon niet andersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
't Jurkje is wat verdekt opgesteld.
Maar ziet er mooi uit. Mooie schoenen!
Bedoel je niet rood haar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa echt weldaarom wil ik ook groen haar, dan kan ik ook zo tof rood met groen combineren!
hoohooo die benenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
'truste!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, LB!
Pff. Ik heb zo'n fijne dag gehad en nu ga ik straks lekker slapen.
Geen idee, ik hoop het wel. Ik ga volgende week eens een dokter opzoeken....quote:
groen haar? oi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa echt weldaarom wil ik ook groen haar, dan kan ik ook zo tof rood met groen combineren!
Ooooh leuk die kleurencombi, ook het shirtje onder de jurk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef AKnynke het volgende:
ik ben met het vriendje aan het skypen...Offe, we hebben allebei de webcam aan en doen ons eigen ding. Hij is aan het afwassen en maakt rare geluiden, en ik ben aan het internetten. Zo nu en dan roepen we iets, en dit is zo fijn!
Klinkt ook fijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef AKnynke het volgende:
ik ben met het vriendje aan het skypen...Offe, we hebben allebei de webcam aan en doen ons eigen ding. Hij is aan het afwassen en maakt rare geluiden, en ik ben aan het internetten. Zo nu en dan roepen we iets, en dit is zo fijn!
ik had ooit een huisgenoot die echt goed rossig was, en die droeg heel veel groen. Het stond haar zo mooi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
Ooh in de zomer wordt mijn haar oranje ipv blond, ook leuk!
Maarrrrr met een groenig shirt voel ik mij net een boselfje dus draag ik liever blauw!
Leuk!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht geboekt
15 juni vlieg ik naar Barcelona waar ik mn twee vriendinnen meet en een weekje met ze doorbreng daar
Vanaf dan is het 20 min met de trein! In plaats van 25 uur met de autoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Sjaapje, dan ben je altijd bij/in de buurt van vriend?
Wat leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht geboekt
15 juni vlieg ik naar Barcelona waar ik mn twee vriendinnen meet en een weekje met ze doorbreng daar
Ook donderdagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben er nog! Donderdag it is. Wanneer ga jij?
7,5 gram per dag? Das nietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef Sjaapje het volgende:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100330_135
Loopt naar kast...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef Sjaapje het volgende:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100330_135
Loopt naar kast...
mwah ze nemen een gemiddelde he. dus kan ook 50 gram per week zijn.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:34 schreef 78RPM het volgende:
Leuk topic!![]()
Alleen wat ik wel een beetje jammer vind, is dat er naar de BMI gekeken wordt.
Je kunt beter kijken naar je heupen, buikje en armen in verhouding met je knieën, handen en andere gewrichten.
BMI is een aardige inschatting, maar iedereen is anders, dus is de BMI ook niet universeel toepasbaar.
Maar ga door jezelf mooi en gezond te maken hoor!
Zo lang als je maar geen zieke anorexia achtige neigingen krijgt.
Want ook met een pondje meer kun je echt een onweerstaanbare indruk maken!
Er zat eens een spin boven mijn hoofd toen ik in bed lag. Gelukkig was het nog niet zo laat, dus ik rende naar Marks kamer, sloot me vervolgens op op het toilet en kwam er pas weer uit toen Mark de spin weggewerkt hadquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Was ik plassen zit er een grote zwarte spinMoest ik toch echt mijn vriend roepen...
Vroeger was ik nooit bang voor spinnen of voor hoogtes ofzo maar hoe ouder hoe meer angsten
Ja, ik ook. En dan is kwart voor 8 het vroegste dat ik normaal gesproken opsta..quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Ik schaam me altijd dood als ik er moeite mee heb om om kwart voor 8 op te staan. M'n vader is dan al drie kwartier aan het werk (en dat al 40 jaar).
Ja, vlucht om 14 uur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook donderdagVlieg je vanaf Schiphol?
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, vlucht om 14 uur.![]()
Het komt nu zo dichtbij. En in New York wordt het precies die week prachtig weer
.
I know the feeling... De laatste keer dat ik met de meneer op vakantie ben geweest, is al een jaar of 3 geledenquote:
Tofquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, vlucht om 14 uur.![]()
Het komt nu zo dichtbij. En in New York wordt het precies die week prachtig weer
.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:23 schreef Ewelina het volgende:
Ah, welverdiend dus![]()
Ik ga dan mee met die studiereis, maar echt vakantie is dat niet. En voor de rest wil ik nog ergens heen. Istanbul- maar dan is het daar wel 40 graden... Misschien ga ik wel naar Polen.
Ik wilde eigenlijk extra werken, maar dan ga ik over de huurtoeslaggrens heen en kost het me uiteindelijk meer dan dat het me oplevert... Ja doei dan liever die vrije dagen
Hoewel het er sterft van de toeristen rond die tijd is juni-juli wel perfect denk ik. Lekker lange dagen enzo. Maar goed, als je alaska goed wil zien moet je er toch wel minstens 2 weken voor uit trekken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
TofIk geloof dat wij 's morgens al vrij vroeg vertrekken, tussen 9 en 10. Ik heb het gevoel dat ik nog vanalles zou moeten regelen, maar ik heb geen idee wat
Nynke, Alaska lijkt me erg gaaf, staat ook op mijn verlanglijst. Vrienden van ons wonen in Vancouver, dus misschien een combitripje ofzo? Wat is het beste seizoen voor Alaska?
Ik weet het, maar ik heb de jetlag liever maar een keer; een vlucht van Vancouver naar ergens in Alaska is vast niet zo duur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoewel het er sterft van de toeristen rond die tijd is juni-juli wel perfect denk ik. Lekker lange dagen enzo. Maar goed, als je alaska goed wil zien moet je er toch wel minstens 2 weken voor uit trekken.
En Vancouver Alaska is toch nog wel heel erg ver hoor!
Wat? Heb ik een vakantiebestemming afgestreept waar CF nog niet is geweest? Wow.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef ColdFeet het volgende:
Polen staat ook nog op mijn verlanglijst, Ewelina. Wat kost het om naar een van de grote steden daar te vliegen?
Waar ben jij dan geweest?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat? Heb ik een vakantiebestemming afgestreept waar CF nog niet is geweest? Wow.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:42 schreef AKnynke het volgende:
ik ben nog steeds aan het dubben of ik een vlucht moet boeken naar Madrid over pinksteren. 4 van m'n hele goede vriendinnen zijn dan daar..Ik zou van donderdag tot zondag kunnen gaan, maar alle vluchten kosten 300 euro. Tis dus of veel geld uitgeven voor een leuk weekend, of in Zweden blijven..
Ik vind het maar lastig, want ik vind 300 euro zo veel geld voor een weekend!
Yay voor groen haar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een stuk goedkoper als je nu voor het eind van de zomer boekt, in plaats van over anderhalve maand op een christelijke feestdagquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:39 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb niet zo heel veel geld, dus als ik ga moet het echt el cheapoDie studiereis kost ook al behoorlijk wat geld..
ik zou goedkoop naar barcelona kunnen vliegen, maar dan moet ik heel spanje nog door met de trein, en voor een weekendje is dat ook te gek...quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja dat is wel erg veel geld.... kun je niet goedkoper naar een vliegveld dat een beetje in de buurt ligt? En dan treinen?
Dat kost echt veel tijd, vanuit Zwedenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja dat is wel erg veel geld.... kun je niet goedkoper naar een vliegveld dat een beetje in de buurt ligt? En dan treinen?
Ik heb een vriendin die daar woont..Dus daar kan ik blijven slapen enzo..Dat scheelt. En Madrid zal vast goedkoper zijn dan Zweden..quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat kost echt veel tijd, vanuit Zweden
Nynke, ik weet niet of je een logeeradres hebt daar, maar Madrid is ook niet een supergoedkope stad. Nou ja, tenzij je de schimmige dakterras-kroegjes weet
Yay voor rood haar dan. Scheelt weer een spoelingquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heu.... ik had me dus vergist he, ik bedoelde rood haar
Oh, dat scheelt! Ik zou gaan. Madrid is fantastisch en Madrid met vier vriendinnen lijkt me helemaal een feest.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die daar woont..Dus daar kan ik blijven slapen enzo..Dat scheelt. En Madrid zal vast goedkoper zijn dan Zweden..
Wat zouden jullie doen? Gaan of niet?
Was Krakow een beetje mooi? Ik zou dat wel willen zienquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Krakow en een dag naar Auschwitz.Tien jaar geleden.
Ja maar dat laat mijn banksaldo nu ff niet toequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een stuk goedkoper als je nu voor het eind van de zomer boekt, in plaats van over anderhalve maand op een christelijke feestdagPlus: ik heb nog niet naar de prijsvechters gekeken, maar volgens mij vliegen een paar daarvan ook naar Polen!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een stuk goedkoper als je nu voor het eind van de zomer boekt, in plaats van over anderhalve maand op een christelijke feestdagPlus: ik heb nog niet naar de prijsvechters gekeken, maar volgens mij vliegen een paar daarvan ook naar Polen!
Wat ik me vooral goed herinner is dat ik de tweede helft van de vakantie kiespijn had omdat de noodvulling die de tandarts in m'n holle kies had gezet niet voorkwam dat 'ie barstte.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Was Krakow een beetje mooi? Ik zou dat wel willen zien
Ik vond Madrid helemaal niet zo tofquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt! Ik zou gaan. Madrid is fantastisch en Madrid met vier vriendinnen lijkt me helemaal een feest.
Ik ben het met je eens dat Barcelona meer allure heeft dan Madrid, maar dat werkt wat mij betreft ook wel een beetje in het nadeel van de stad (op het oude centrum na - dat is nog wel lekker rustig): de stad is bomvol, duur, schreeuwerig en toeristisch. Vond ik dan he. Overal waar je loopt, hoor je de Rotterdammers kakelen, je kunt bijna nergens lekkere tapas eten omdat alles op toeristen is berekend, je kunt geen foto maken zonder dat er een buslading Amerikanen bij opstaat....quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond Madrid helemaal niet zo tofBen er 2 jaar geleden geweest, en het kan zijn dat de regen eraan heeft bijgedragen, maar ik vond het een tamelijk sfeerloze stad vergeleken bij Barcelona bijvoorbeeld.
Oh, en een van de metrostations is levensgevaarlijk: ik schuifelde met een heleboel mensen tegelijk de metro in, zag dus niet goed waar ik mn voeten neerzette, en ineens hing ik tot aan mn kont tussen de metro en het perron!!!![]()
Het meisje achter me trok me gelukkig zo onder mn oksels weer ertussenuit, maar men, ik was wel goed geschrokken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar minder trots dat ik weer in slaap ben gevallen en pas nu weer wakker ben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben er trots op dat ik nu al wakker ben!
Zoenen met hem?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef Syrena het volgende:
Goeie droom Co![]()
Beter dan de mijne vanmorgen, waarin ik aan een tafeltje in een friture zat te flirten met Jack Poels van Rowwen Heze. En dan wakker worden voordat er gezoend is, wat haat ik dat
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef conleche het volgende:
Oh!! Jij wilt je tong in de sepia versie proppen?
Sepiaquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef conleche het volgende:
Oh!! Jij wilt je tong in de sepia versie proppen?
Naja, in dromen kan alles!![]()
Over falen gesproken, ik zit hier nog in m'n pyjama.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Wil echt niet vandaag.. Faler.
.
Cootje tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
Maar die kwam ook niet wijs uit mijn 2 post-its
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Over falen gesproken, ik zit hier nog in m'n pyjama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Ik ga ook ff een kwakz0r doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben net wakker geworden. kutritme is gewoon verschoven van verslapen tot 9 uur naar verslapen tot 10 uur.ik ga nu racen naar kantoor... daaaag
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit nog nakendwel met een handdoekje heur. kom net uit de douche
dat had ik ook bij de plaatselijke supermarkt, de chocoladecroissants keken me wel heel verleidelijk aan. Maar, ik heb gewonnen: ik zit nu aan een maaltijdsalade met volkoren pasta, kip en fetakaas. Met een klein beetje dressing.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:25 schreef Sjaapje het volgende:
Over reisjes gesproken zaterdag vertrek ik naar Wenen, iemand tips?
En vroeg opstaan het went nooit, vanmorgen was het 6u25... En zat er pas om 2u15 in (maar dat is mijn eigen schuld natuurlijk).
Daarjuist weer een flink lidl bezoek gedaan, had honger, was bweurg en moe dus stond ik verlekkerd te kijken naar al het lekkers, maar ik heb een bruine bol met een doosje aardbeien (in reclame...) genomen. Trots is!
epic fail. etc.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar minder trots dat ik weer in slaap ben gevallen en pas nu weer wakker ben.
Bovendien had ik de weirdest droom. Ik moest een spreekbeurt houden en in al mijn wijsheid had ik besloten dat het over stenen moest gaan. (ik weet echt niets van stenen) Gelukkig kwam Phaidra naast me zitten. Maar die kwam ook niet wijs uit mijn 2 post-its waar ik het hele verhaal op had gepriegeld, mede ook omdat er gesmolten rolo's op zaten geplakt, waar ik haar er eentje van aanbood. Ze accepteerde.![]()
Ondertussen was de lerares outfits aan het uitproberen en stond ze ook geregeld op haar hoofd.
Ik vond het maar een rare droom.
Ah, ik was even bang dat je naakt op je werk zat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
epic fail. etc.
(ik had bedacht dat ik mn werk in mn tas had, thuis, dus heb eerst een poosje in pyjama zitten werken. toen toch maar gaan douchen. en ik ben extreem langzaam met douchen en aankleden. inmiddels gevorderd tot ondergoed en ingesmeerd. in my defense, ik lees ondertussen wel een artikel waar ik zo over ga schrijven.)
Wel met een handdoekje hè!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ah, ik was even bang dat je naakt op je werk zat.
Nakende, ingesmeerd en bezig de haren in model te brengen. Ik ga je inhalen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
epic fail. etc.
(ik had bedacht dat ik mn werk in mn tas had, thuis, dus heb eerst een poosje in pyjama zitten werken. toen toch maar gaan douchen. en ik ben extreem langzaam met douchen en aankleden. inmiddels gevorderd tot ondergoed en ingesmeerd. in my defense, ik lees ondertussen wel een artikel waar ik zo over ga schrijven.)
aangekleed, lunch aan t maken... als ik niet gezond zou hoeven eten was ik nu de deur al uit geweest (tas wel al ingepakt) want prima excuus voor broodje kroket. maar dat doe ik dus niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Nakende, ingesmeerd en bezig de haren in model te brengen. Ik ga je inhalen!
Ik ben om 6.35 opgestaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben er trots op dat ik nu al wakker ben!
Euhm, er ging iets mis met posten op de iPhonequote:
Wat raar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef P.F het volgende:
Ooooooooh en ik mag niet meedoen met het tentamenOndanks mijn goede argumenten
Boooh, wat gemeen zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef P.F het volgende:
Wat stom zeg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef P.F het volgende:
Ik vind dus dat ik technisch gezien TWEE KEER afwezig ben geweest en niet drie keer. (Dus twee keer en drie lessen. Maar dan ging ze er van uit dat ik les 3 slecht zou doen dus naar les 4 zou moeten)quote:Deze lesvervangende opdracht compenseert afwezigheid bij de training. Bij drie keer afwezigheid (of meer): geen toegang tot de toets. Zie hiervoor de mededeling op Studynet.
Éérst je eigen zaak wat betreft dat tentamen afhandelen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef P.F het volgende:
Ja de decaan was vandaag afwezig.. Dus ik ga morgen naar haar toe..
En ik ga alle klachten van iedereen uit mijn klas verzamelen over haar..
Eens! Het komt je argument niet echt ten goede als je jezelf presenteert als iemand die sowieso een hekel aan de docent heeft - het is denk ik beter om je zaak te bepleiten vanuit de logica van je eigen rationele argumenten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Éérst je eigen zaak wat betreft dat tentamen afhandelen.
Pas als dat in kannen & kruiken is zwartboeken gaan aanleggen.
* motorbloempje zwaait meequote:
Ja natuurlijk, maar het is ook mijn taak om misstanden aan te kaarten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Éérst je eigen zaak wat betreft dat tentamen afhandelen.
Pas als dat in kannen & kruiken is zwartboeken gaan aanleggen.
Sinds wanneer heb je een hekel aan docenten als je de feiten verzamelt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Het komt je argument niet echt ten goede als je jezelf presenteert als iemand die sowieso een hekel aan de docent heeft - het is denk ik beter om je zaak te bepleiten vanuit de logica van je eigen rationele argumenten.
Succes PFert!
Ik bedoel dat je dan zo over kunt komen, en dat dat misschien niet in je voordeel werkt (hangt ook van de decaan in kwestie af).quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een hekel aan docenten als je de feiten verzamelt?
Wat ze andere studenten 'aandoet' heeft niks te maken met jouw klacht, daarvoor kunnen ze toch alleen naar de kenmerken van jouw situatie kijken en dan kun je maar beter zorgen dat je overkomt als een sympathiek meisje met een oprecht probleem, in plaats van als iemand die altijd wel iets te zeuren heeft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
In de juiste volgorde.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het is ook mijn taak om misstanden aan te kaarten.
dat dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan zo over kunt komen, en dat dat misschien niet in je voordeel werkt (hangt ook van de decaan in kwestie af).
Uiteraard!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef sigme het volgende:
Ook als het *niet* voor jou geregeld wordt zou ik het daarna wel aankaarten als algemeen punt ter verbetering.
Geloof me: dat komt niet goed over! Zij moet je tentamen ook nog beoordelen hèquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja zo werkt het misschien bij jullie, maar als iemand van de regels zijn regels is, dan kom je met hielen likken niet ver..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geloof me: dat komt niet goed over! Zij moet je tentamen ook nog beoordelen hèAls je iets nodig hebt van mensen, moet je ze zo lang mogelijk te vriend houden. Hielen likken! En als je ze niet meer nodig hebt, vertel je ze de waarheid.
Waarom denk je dat het helpt als je haar tegen je in het harnas jaagt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja zo werkt het misschien bij jullie, maar als iemand van de regels zijn regels is, dan kom je met hielen likken niet ver..
Plus dat ik wel benieuwd ben of het echt frequent voorkomt of dat iedereen maar gewoon roept dat alle docenten kut zijn en alle klassen het veel beter hebben omdat het kan..
Dat jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef sigme het volgende:
Niet hielen likken.
Zakelijk maar eerlijk aandringen op rechtvaardigheid boven regels én betere regels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |