abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79788132
Het vorige deel: Slank #996 - Met etiketjes.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_79788136
Ja doei.
pi_79788183
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het helpt als je haar tegen je in het harnas jaagt?
Mijn klasgenoten gaan mijn mailtje echt niet aan haar forwarden hoor Hoe denk je dat ze hier achter gaat komen?

Plus, ik vernoem nergens haar naam, ik heb een mailtje gestuurd of men de feitelijkheden op wil schrijven als ze het idee hebben in een situatie onrechtvaardig behandeld te zijn.

Ik heb heus niet gemailt: Vinden jullie [naam docent] ook zo een klote wijf, mail ff wat je van haar vindt! Kuss

Jullie denken wel slecht over mijn tacktische vaardigheden zeg !
pi_79788274
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb heus niet gemailt: Vinden jullie [naam docent] ook zo een klote wijf, mail ff wat je van haar vindt! Kuss

TeVensP
pi_79788287
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn klasgenoten gaan mijn mailtje echt niet aan haar forwarden hoor Hoe denk je dat ze hier achter gaat komen?

Plus, ik vernoem nergens haar naam, ik heb een mailtje gestuurd of men de feitelijkheden op wil schrijven als ze het idee hebben in een situatie onrechtvaardig behandeld te zijn.

Jullie denken wel slecht over mijn tacktische vaardigheden zeg !
Je gaat van pure schrik wel erg slecht schrijven .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79788289
TVP.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt PF!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_79788334
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Je gaat van pure schrik wel erg slecht schrijven .
Schrik... schrik...
pi_79788363
maar nu heb ik nog wel even raad nodig over mijn studiedilemma:

optie 1: tekst lezen voor college morgen en zorgen dat ik dat vak haal. Literatuur, daar ben ik goed in
optie 2: tentamen leren en hópen dat ik dat vak haal (kleinere kans)
optie 3: beide proberen te doen, wat resulteert in minder werk voor het tentamen wrsch
optie 4: geen van beide

zit hier echt enorm te twijfelen

Tevens kun je hier de master 'Postcolonialisme' doen.. klinkt ook echt heel interessant... keuzes! Maar die keus is gelukkig pas van later belang
Ja doei.
pi_79788402
Heb je nog een her?
pi_79788428
Best confronterend, een tellertje in beeld dat bijhoudt hoe lang je al bezig bent. 231 minuten. Twee zinnen geschreven.

TVP dus.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79788448
ja, voor beide heb ik nog herren.
Overigens er ook nog de optie 'sparknotes': samenvatting van novel doorlezen voor morgen...
Ja doei.
pi_79788525
tvp
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:31:55 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79788561
Postcolonialisme! *stokpaardje*

Eh Ik zou voor een tussenweg tussen optie 2 en 3 gaan. Tentamen is van een vak dat je moet halen? Dan ervoor gaan. Daar de meeste tijd in steken. Voor je naar college gaat een wiki-pagina doorlezen over het literatuuronderwerp, of een paar pagina's van de gestelde tekst doorbrowsen. Dat tentamen van dat literatuurvak komt later, dus daar kun je je later ook nog op richten.
"First things first" is meestal mijn studiemotto
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79788646
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Postcolonialisme! *stokpaardje*

Eh Ik zou voor een tussenweg tussen optie 2 en 3 gaan. Tentamen is van een vak dat je moet halen? Dan ervoor gaan. Daar de meeste tijd in steken. Voor je naar college gaat een wiki-pagina doorlezen over het literatuuronderwerp, of een paar pagina's van de gestelde tekst doorbrowsen. Dat tentamen van dat literatuurvak komt later, dus daar kun je je later ook nog op richten.
"First things first" is meestal mijn studiemotto
maar ik voel me dan zo schuldig ben altijd een van de weinigen die actief meedoet in de les, en als ik dan niets te zeggen heb over 't boek, dan valt 't op dat ik 't niet gelezen heb (net als de rest die ook niets zegt) en dan voel ik me stom

en dat tentamen is ook nog wel een her voor... dus eigenlijk zou ik ook optie 4 nog kunnen doen !
Ja doei.
pi_79788698
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, voor beide heb ik nog herren.
Overigens er ook nog de optie 'sparknotes': samenvatting van novel doorlezen voor morgen...
Doe het meeste aan de gene waar je het beste gevoel bij hebt, heb je tijd over, leer je ook nog voor de andere. Ga wel naar het tentamen (tenzij je hem max 2x per jaar mag doen en je nog een kans hebt met de februari-instroom) leer daarvan en misschien haal je hem toch.
pi_79788760
Kun je niet een deel van de tekst voor morgen lezen, of is het niet op een logische manier in stukken te verdelen? Wat voor effect heeft het op je kansen voor het tentamen als je een uurtje minder leert?
pi_79788773
true.. ik ga 't tentamen maar proberen en als ik nog puf heb lezen vanavond/morgenochtend
Ja doei.
pi_79788780
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je niet een deel van de tekst voor morgen lezen, of is het niet op een logische manier in stukken te verdelen? Wat voor effect heeft het op je kansen voor het tentamen als je een uurtje minder leert?
groot effect, enige vak wat ik niet gevold heb
Ja doei.
pi_79788818
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar ik voel me dan zo schuldig ben altijd een van de weinigen die actief meedoet in de les, en als ik dan niets te zeggen heb over 't boek, dan valt 't op dat ik 't niet gelezen heb (net als de rest die ook niets zegt) en dan voel ik me stom

en dat tentamen is ook nog wel een her voor... dus eigenlijk zou ik ook optie 4 nog kunnen doen !
Heb je niet voor het Engels ook beroemde quotes over boeken?

God, hoe heet dat... Het stond bij ons in op de middelbare altijd in de mediatheek!

Bijv: Uit het gouden ei kun je opmaken dat schrijver Tim Krabbé een fervent schaker is. Zijn boeken zijn zo logisch en gestructureerd. [bla bla]

En dan een top 10 van dingen die over je boek gezegd worden, gewoon inleven in je boek, en dan een eigen mening vormen.
pi_79788855
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

groot effect, enige vak wat ik niet gevold heb
Dan zou ik daar toch eerst mee beginnen.
Dan merken ze bij college maar dat je eens een keer niet alles hebt gelezen, des te meer valt het op dat je je altijd wél voorbereidt en uiteindelijk is het toch het tentamencijfer dat telt.
pi_79788865
TVPee. Ik wil naar huis
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79788910
nou, dan gaan we dat doen!

Mo to the tentamenrescuuuueeeeeeeeee!!!!

*zoef*
Ja doei.
pi_79788947
Ooooooh hagelbui!
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:48:56 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79789302
Hooi...

Lijst:
O/L: (pas om 12 uur uit bed boterham kaas, boterham ham, glas melk, gekookt ei, beschuit jam
S: 80 min hometrainen (het regent gehaktballen gezien, toffe film)
T's: peer, sinaasappel, snee suikerbrood met roomboter, 2 blokjes choco, kom yoghurt met aardbeien.
D: taco's
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:53:57 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79789479
Taco's! Lekker

O: twee bolletjes met filet americain
T: bakje griesmeelpudding
L: gegrilde courgette met gegrilde champignons en een lepel griekse yoghurt
T: beker melk
T: bolletje met?
D: pizza

[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 31-03-2010 15:01:51 ]