quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Over falen gesproken, ik zit hier nog in m'n pyjama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Ik ga ook ff een kwakz0r doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben net wakker geworden. kutritme is gewoon verschoven van verslapen tot 9 uur naar verslapen tot 10 uur.ik ga nu racen naar kantoor... daaaag
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit nog nakendwel met een handdoekje heur. kom net uit de douche
dat had ik ook bij de plaatselijke supermarkt, de chocoladecroissants keken me wel heel verleidelijk aan. Maar, ik heb gewonnen: ik zit nu aan een maaltijdsalade met volkoren pasta, kip en fetakaas. Met een klein beetje dressing.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:25 schreef Sjaapje het volgende:
Over reisjes gesproken zaterdag vertrek ik naar Wenen, iemand tips?
En vroeg opstaan het went nooit, vanmorgen was het 6u25... En zat er pas om 2u15 in (maar dat is mijn eigen schuld natuurlijk).
Daarjuist weer een flink lidl bezoek gedaan, had honger, was bweurg en moe dus stond ik verlekkerd te kijken naar al het lekkers, maar ik heb een bruine bol met een doosje aardbeien (in reclame...) genomen. Trots is!
epic fail. etc.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar minder trots dat ik weer in slaap ben gevallen en pas nu weer wakker ben.
Bovendien had ik de weirdest droom. Ik moest een spreekbeurt houden en in al mijn wijsheid had ik besloten dat het over stenen moest gaan. (ik weet echt niets van stenen) Gelukkig kwam Phaidra naast me zitten. Maar die kwam ook niet wijs uit mijn 2 post-its waar ik het hele verhaal op had gepriegeld, mede ook omdat er gesmolten rolo's op zaten geplakt, waar ik haar er eentje van aanbood. Ze accepteerde.![]()
Ondertussen was de lerares outfits aan het uitproberen en stond ze ook geregeld op haar hoofd.
Ik vond het maar een rare droom.
Ah, ik was even bang dat je naakt op je werk zat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
epic fail. etc.
(ik had bedacht dat ik mn werk in mn tas had, thuis, dus heb eerst een poosje in pyjama zitten werken. toen toch maar gaan douchen. en ik ben extreem langzaam met douchen en aankleden. inmiddels gevorderd tot ondergoed en ingesmeerd. in my defense, ik lees ondertussen wel een artikel waar ik zo over ga schrijven.)
Wel met een handdoekje hè!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ah, ik was even bang dat je naakt op je werk zat.
Nakende, ingesmeerd en bezig de haren in model te brengen. Ik ga je inhalen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
epic fail. etc.
(ik had bedacht dat ik mn werk in mn tas had, thuis, dus heb eerst een poosje in pyjama zitten werken. toen toch maar gaan douchen. en ik ben extreem langzaam met douchen en aankleden. inmiddels gevorderd tot ondergoed en ingesmeerd. in my defense, ik lees ondertussen wel een artikel waar ik zo over ga schrijven.)
aangekleed, lunch aan t maken... als ik niet gezond zou hoeven eten was ik nu de deur al uit geweest (tas wel al ingepakt) want prima excuus voor broodje kroket. maar dat doe ik dus niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Nakende, ingesmeerd en bezig de haren in model te brengen. Ik ga je inhalen!
Ik ben om 6.35 opgestaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben er trots op dat ik nu al wakker ben!
Euhm, er ging iets mis met posten op de iPhonequote:
Wat raar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef P.F het volgende:
Ooooooooh en ik mag niet meedoen met het tentamenOndanks mijn goede argumenten
Boooh, wat gemeen zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef P.F het volgende:
Wat stom zeg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef P.F het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |