abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 31 maart 2010 @ 10:11:37 #226
70532 loveli
N
pi_79778314
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Was Krakow een beetje mooi? Ik zou dat wel willen zien
Wat ik me vooral goed herinner is dat ik de tweede helft van de vakantie kiespijn had omdat de noodvulling die de tandarts in m'n holle kies had gezet niet voorkwam dat 'ie barstte.

Het centrum is mooi en wordt goed verzorgd, de politie trapt elke dag alle zwervers van het marktplein. Even buiten de stad heb je een groot park/natuurgebied waar we ons ook goed hebben vermaakt. Je kon daar ook rotsklimmen en zwemmen in een oude groeve.

Eten in restaurantjes was goed te doen, alleen toen we met een vrij grote groep voor de derde keer in een bepaald restaurant kwamen, waren de prijzen aangepast en verdubbeld. In kleine lokale eettentjes/luxere snackbars kon je voor omgerekend 2 gulden een warme maaltijd krijgen. Moest je wel weten hoe een plaatselijk gerecht heette of het kunnen aanwijzen

Oppassen met geldwisselaars, zakkenrollers en mensen die je camera willen hebben. Buiten het centrum heb je veel leuke kledingwinkeltjes, als ik toen geen arme student was geweest, had ik veel meer ingeslagen. En er lopen heel veel graatmagere poolse vrouwtjes rond.
crap in = crap out
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:18:40 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79778468
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, dat scheelt! Ik zou gaan. Madrid is fantastisch en Madrid met vier vriendinnen lijkt me helemaal een feest.
Ik vond Madrid helemaal niet zo tof Ben er 2 jaar geleden geweest, en het kan zijn dat de regen eraan heeft bijgedragen, maar ik vond het een tamelijk sfeerloze stad vergeleken bij Barcelona bijvoorbeeld.

Oh, en een van de metrostations is levensgevaarlijk: ik schuifelde met een heleboel mensen tegelijk de metro in, zag dus niet goed waar ik mn voeten neerzette, en ineens hing ik tot aan mn kont tussen de metro en het perron!!! Het meisje achter me trok me gelukkig zo onder mn oksels weer ertussenuit, maar men, ik was wel goed geschrokken!
pi_79778667
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik vond Madrid helemaal niet zo tof Ben er 2 jaar geleden geweest, en het kan zijn dat de regen eraan heeft bijgedragen, maar ik vond het een tamelijk sfeerloze stad vergeleken bij Barcelona bijvoorbeeld.

Oh, en een van de metrostations is levensgevaarlijk: ik schuifelde met een heleboel mensen tegelijk de metro in, zag dus niet goed waar ik mn voeten neerzette, en ineens hing ik tot aan mn kont tussen de metro en het perron!!! Het meisje achter me trok me gelukkig zo onder mn oksels weer ertussenuit, maar men, ik was wel goed geschrokken!
Ik ben het met je eens dat Barcelona meer allure heeft dan Madrid, maar dat werkt wat mij betreft ook wel een beetje in het nadeel van de stad (op het oude centrum na - dat is nog wel lekker rustig): de stad is bomvol, duur, schreeuwerig en toeristisch. Vond ik dan he. Overal waar je loopt, hoor je de Rotterdammers kakelen, je kunt bijna nergens lekkere tapas eten omdat alles op toeristen is berekend, je kunt geen foto maken zonder dat er een buslading Amerikanen bij opstaat....

Madrid is minder glamoureus, 't is een stad van werkende mensen. Maar je kunt er heerlijk rustig rondkuieren, er staan prachtige gebouwen, er zijn heel veel pleintjes waar je lekker een glas wijn kunt drinken in de zon tussen de spanjaarden... Daarbij is het een geweldige stad om te winkelen (op dat punt wint het misschien wel van Barcelona) en heeft het geweldige musea.

Net zoiets als Brussel-Antwerpen eigenlijk

Wat een eng verhaal trouwens, van die metro
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:34:48 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79778944
Jaaa daar heb je dan wel weer gelijk in zeker het museumpunt ben ik met je eens; het Prado was fantastisch Wat mij in Barcelona vooral trok was het oude gedeelte van de stad, en de dansende Spanjaarden op het plein voor de oude kathedraal hebben een onwisbare indruk gemaakt

Ik heb nog een foto van mn been na die val ff zoeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:36:22 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79778989
Goeiemorgen!

Mwoh, vakantiepraat! Ik krijg helemaal zin in Rome (bijna bijna! nouja, 14 mei is bijna )

Maar nu eerst opdrachten fixen. Voor morgen. Huu!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79779100
Ik vind de Rotterdammers in Antwerpen trouwens ook vreselijk Hoe langer ik in Vlaanderen woon, hoe onbeschofter en vervelender ik ze vind

Het oude gedeelte van Barcelona vond ik ook wel erg mooi, hoor. Die smalle straatjes Daar is het tenminste ook nog een béétje rustig! Maar bijvoorbeeld het verder echt prachtige Parc Güell vond ik echt niet tof door al die mensenmassa's.
pi_79779284
Ik heb net een weekje vrij geregeld, dus ik ga kijken wat er allemaal mogelijk is
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79779939
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben er trots op dat ik nu al wakker ben!
Maar minder trots dat ik weer in slaap ben gevallen en pas nu weer wakker ben.

Bovendien had ik de weirdest droom. Ik moest een spreekbeurt houden en in al mijn wijsheid had ik besloten dat het over stenen moest gaan. (ik weet echt niets van stenen) Gelukkig kwam Phaidra naast me zitten. Maar die kwam ook niet wijs uit mijn 2 post-its waar ik het hele verhaal op had gepriegeld, mede ook omdat er gesmolten rolo's op zaten geplakt, waar ik haar er eentje van aanbood. Ze accepteerde.

Ondertussen was de lerares outfits aan het uitproberen en stond ze ook geregeld op haar hoofd.

Ik vond het maar een rare droom.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:12:55 #234
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79780278
prachtige droom Co!
Kwak
pi_79780531
Goeie droom Co
Beter dan de mijne vanmorgen, waarin ik aan een tafeltje in een friture zat te flirten met Jack Poels van Rowwen Heze. En dan wakker worden voordat er gezoend is, wat haat ik dat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79781066
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef Syrena het volgende:
Goeie droom Co
Beter dan de mijne vanmorgen, waarin ik aan een tafeltje in een friture zat te flirten met Jack Poels van Rowwen Heze. En dan wakker worden voordat er gezoend is, wat haat ik dat
Zoenen met hem?

Ik zou de heer op mijn blote knietjes danken dat ik zou zijn wakker geworden vóór het zoenen!!
pi_79781215
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:46:56 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79781569
pi_79781670
eerste tentamen wel gehaald denk ik, tweede denk ik niet (of net wel) maar de Propedeuse in 1 heb ik geen grote hoop meer op en ik had zooooo hard geleerd... maargoed, er zijn mensen die dit onderdeel 8 ( ) keer hebben moeten doen om hem te halen

nu verder met het leren voor de volgende
Ja doei.
pi_79781811
Da's ook een onflatteuze foto van 'm

Hij kan zo'n mooie teksten schrijven
En ik val wel op grijs & ouder
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79781904
Oh!! Jij wilt je tong in de sepia versie proppen?

Naja, in dromen kan alles!
  Vis een optie? woensdag 31 maart 2010 @ 11:55:24 #242
70532 loveli
N
pi_79781921
Wehehe
crap in = crap out
pi_79782038
't Wil echt niet vandaag. . Faler. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 31 maart 2010 @ 11:59:08 #244
70532 loveli
N
pi_79782108
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef conleche het volgende:
crap in = crap out
pi_79782150
Co
pi_79782222
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef conleche het volgende:

Naja, in dromen kan alles!
Sepia En Jack is een stuk ja En niks proppen, hartstochtelijk zoenen FTW
  Vis een optie? woensdag 31 maart 2010 @ 12:03:31 #247
70532 loveli
N
pi_79782287
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Wil echt niet vandaag. . Faler. .
Over falen gesproken, ik zit hier nog in m'n pyjama.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 31 maart 2010 @ 12:06:44 #248
70532 loveli
N
pi_79782424
Ook gedroomd vannacht, dat een helderziende me aan het vertellen was met wie ik de toekomst eruit ging doorbrengen. Was het er niet mee eens.
crap in = crap out
pi_79782557
Hoi!
Net met een afgeplakte bril en blindenstok door rotterdam gestunteld. Geniaal
Het lijkt me doodeng om blind te zijn
En ik heb gedroomd dat mn huisgenoten gingen verhuizen (er gaat er een weg) en dat ze alles sloopten en meenamen. Dat ik dacht hela wat moet je met de wasbak? En ik kan toch helemaal niet douchen als er geen dak is
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:12:52 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79782648
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef conleche het volgende:

Maar die kwam ook niet wijs uit mijn 2 post-its
Cootje toch .

Ik wil morgenavond naar The Road, maar mijn huisgenoot moet zo nodig video's analyseren . Spelbrekert . Nu eerst maar even aan mijn opdrachten voor Windesheim .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')