abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:37:41 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79753597
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is een zoete vrucht en er zitten zo'n 55 kcal in per 100 gram. Een halve is 232 (heb ik net gewogen, de mijne was van gemiddelde omvang denk ik) Dus bij elkaar nog geen 130 kcal. Ik vind het een prima tussendoortje. (Denk wel dat het voor 2 porties fruit telt)
weet ook niet of ik de grammen goed had! klinkt prima...mn moeder eet m t liefste met slagroom dat alleen al is een reden om t minder te eten nu ze op haar eten let hahahaha maar zo een halve klinkt dus ok...

ik heb hele rare kramp/neiging tot heel hard bewegen/onrsutig gevoel in mn arm. kan er gewoon bijna niet meer van schrijven/typen. t is geen effect van lage bloedsuiker ofzo, heb net wat gegeten. brrr...voel me zo'n middelbare vrouw met restless leg syndroom ofzo

ik ga maar naar huis. morgen de laatste papers denk ik bespreken, en dan alleen nog een proefschrift bespreken en mn eigen papers, en dan maak ik misschien met pasen wel mn hoofdstuk af
Kwak
pi_79754305
Succes zo Rituals!

Niet zoveel te melden verder. Was net iets te laat voor mn tweede les vandaag, maar dat vind ik nog wel acceptabel. Misschien neem ik morgen wel skates mee en ga ik daarmee van locatie naar locatie rijden . Dan was ik op tijd geweest. Nu alleen nog even kijken of ik vanavond ga sporten, moet opdrachten maken voor morgen (en me verdiepen in de terminologie van hersenen/zenuwen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79754467
Succes Rituals.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:12:25 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79754813

Kwak, dat restless legs heeft niks met middelbaar te maken hoor ik heb dat ook wel eens, rete-irritant is het

Ik hoef vanavond niet op te passen Betekent wel dat ik eindelijk Bloedverwanten terug kan gaan kijken!! Ik ga dus denk ik superslecht eten en op de bank hangen met laptop
pi_79754950
Ananas is lekker Maar lekkere rijpe zijn hier in Vlaanderen amper te krijgen. Dus ik wijd me zo even aan het pellen&nuttigen van twee sinaasappeltjes

Is phaidra al op vakantie? Of gaat ze bijna?
pi_79755075
Ja hooooor?

dinsdag 30 maart 2010 @ 18:21:43 #32
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79755236
Huphup rituals, gaan met de banaan op dat EHBO examen! Nu pas thuis, had hele lange operatie daarjuist en heb vandaag ook hele vieze piemeldingen gezien (en als ik al dingen vies vind!)

Lijstje:
O: yogurt kiwi appelsien
T: banaan en kleine boterham
L: 2 kleine boterham en komkommer
T (nu pas dus): appelsien en 250 gr kwark
D (nl pas na lopen maar ga het nu al doen, honger!): spinazie-tomaat-mascarpone lasagne, met light mascarpone van de aldi
T: handje chips of bak yogurt met fruit

Volgens mij eet ik echt te veel fruit, nah lekker!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:22:50 #33
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79755284
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ananas is lekker Maar lekkere rijpe zijn hier in Vlaanderen amper te krijgen. Dus ik wijd me zo even aan het pellen&nuttigen van twee sinaasappeltjes

Och herinnert me aan heerlijke ananassen tijdens de examens van groeten en fruit winkel in de Brusselse, jum!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:25:16 #34
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79755382
Och en met welke site tellen jullie cal? Ga dat toch ook eens doen om een idee te hebben...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:31:10 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79755631
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Och en met welke site tellen jullie cal? Ga dat toch ook eens doen om een idee te hebben...
Ik doe het met de caloriechecker, duidelijk maar vrij beperkt...
Geeft wel een beetje inzicht in je eetpatroon though
pi_79755791
Hoi!
Terug van een fijn lesje evy, 5, 6 km in 10 (1) en 20 min. gelopen.
En heb net gezien dat mn daglijstje ondanks de nootjes nog best mee kan vallen als ik een niet zo grote avondmaaltijd neem. Mn plan was couscoussalade met kikkererwten, maar misschien maal ik gewoon een soort curry van de erwten? Dus zonder extra kh.
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:21 schreef Sjaapje het volgende:
Huphup rituals, gaan met de banaan op dat EHBO examen! Nu pas thuis, had hele lange operatie daarjuist en heb vandaag ook hele vieze piemeldingen gezien (en als ik al dingen vies vind!)
Jij vond urologie toch juist zo tof!
Van vrouwelijke assistenten daar hoor ik juist altijd dat ze het daarom geweldig vinden, al die piemels
pi_79755929
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:21 schreef Sjaapje het volgende:
Nu pas thuis, had hele lange operatie daarjuist en heb vandaag ook hele vieze piemeldingen gezien (en als ik al dingen vies vind!)
Ik ben nieuwsgierig. Hoewel ik óok weet dat ik het niet wil weten.
pi_79756127
Piemels ?
pi_79756229
Piemels!
pi_79756305
Ja piemels!!

Maar vieze piemels??
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:49:31 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79756353
Ik heb een medische encyclopedie, en sommige plaatjes die daarin staan had ik echt niet willen zien nee
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:51:52 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79756454

Ik gebruik voedingscentrum.nl/eetmeter
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79756456
Ik vind piemel een vreemd woord overigens. Het woord zelf suggereert: bungelen. En bungelen is niet sexy.

[ Bericht 69% gewijzigd door conleche op 30-03-2010 18:59:40 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:53:20 #44
236335 neen
schone schijn
pi_79756517
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Terug van een fijn lesje evy, 5, 6 km in 10 (1) en 20 min. gelopen.
En heb net gezien dat mn daglijstje ondanks de nootjes nog best mee kan vallen als ik een niet zo grote avondmaaltijd neem. Mn plan was couscoussalade met kikkererwten, maar misschien maal ik gewoon een soort curry van de erwten? Dus zonder extra kh.
[..]

Jij vond urologie toch juist zo tof!
Van vrouwelijke assistenten daar hoor ik juist altijd dat ze het daarom geweldig vinden, al die piemels
O ja! Evy zo maar even. Nachtkees moet ook weer eens gaan lopen trouwens.

Tevens eet ik broccoli maar nu pauze want ik heb een snee in m'n vinger met uiteraard ondraaglijke pijn
En vanavond natuurlijk koffie en ik heb nog zo'n waardeloos klein zakje emping die voor de helft op is dus misschien nog wat van dat bij het voetbal. Zulke mooie wedstrijden deze dagen

En nog voor de piemelliefhebbers die het grote nieuws van vandaag hebben gemist: Puber gooit eigen penis in put na uitgaan relatie dat is handig, heb je gewoon een piemel zonder het gedonder.

Oe, en Yann Tiersen trouwens

[ Bericht 12% gewijzigd door neen op 30-03-2010 19:05:59 ]
het lijkt niet wat het is
pi_79756593
Heb er geen coschap van, maar lijkt me toch een beetje raar. Elke week zie je wel een gezonde leuke jongen/man op de poli/seh die zich ongerust maakt. En dan gaat t om zn pik. Ik weet niet of ik mn gedachten dan zuiver zou kunnen houden
Al wordt dat vast gecompenseerd door alle rimpelige mannetjes!
pi_79756826
TergVindPiemel

Ik kan niet tegen teveel ananas opeten, dan zwelt m'n keel op. Naar gevoel. Maar ik heb ook een ananas van 99 cent (Lidl).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:01:28 #47
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79756856
Ik ben weer terug. Ging niet zo goed als ik gehoopt had. Bij de reanimatie kreeg ik bij het beademen vaak geen lucht in die stomme pop. Bij de grote situatie ging het protocol heel goed, maar ik ben bang dat ik een foute diagnose heb gesteld en ik belde vrij laat pas een ambulance..oeps. De handeling (rautekken) ging oké en ik moest een simpel dekverbandje aanleggen. Dat ging wel goed, maar nu hoorde ik achteraf dat je dan ook een mitella moest maken. Wist ik niet .

Al met al: Maar toch hou ik hoop dat ik het misschien (deels) gehaald heb, omdat ik nu alleen op de dingen let die slecht gingen, niet op de dingen die goed gingen.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79757040
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug. Ging niet zo goed als ik gehoopt had. Bij de reanimatie kreeg ik bij het beademen vaak geen lucht in die stomme pop. Bij de grote situatie ging het protocol heel goed, maar ik ben bang dat ik een foute diagnose heb gesteld en ik belde vrij laat pas een ambulance..oeps. De handeling (rautekken) ging oké en ik moest een simpel dekverbandje aanleggen. Dat ging wel goed, maar nu hoorde ik achteraf dat je dan ook een mitella moest maken. Wist ik niet .

Al met al: Maar toch hou ik hoop dat ik het misschien (deels) gehaald heb, omdat ik nu alleen op de dingen let die slecht gingen, niet op de dingen die goed gingen.
Je mag het toch herkansen? Dan is het echt niet erg als het niet direct geweldig ging, je kan alles nogmaals bekijken en je bent minder verrast door de examensituatie.
(Ik moest lachen toen ik mn examinator vroeg of ie een ambulance wilde bellen )
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:09:02 #49
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79757159
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je mag het toch herkansen? Dan is het echt niet erg als het niet direct geweldig ging, je kan alles nogmaals bekijken en je bent minder verrast door de examensituatie.
(Ik moest lachen toen ik mn examinator vroeg of ie een ambulance wilde bellen )
Ja over twee weken volgens mij. Hahaha, ja stom hè! Ik dacht er wel zelf aan, maar vrij laat. Ik heb mijn slachtoffer moeten stabiliseren, maar hij begon de héle tijd (en dan ook écht de hele tijd) te bewegen met z'n vingers/hand tijdens het praten. Dus om de vijf seconden zei 'Meneer! U moet echt stil blijven liggen!'. Op een gegeven moment moest hij (en de twee beoordelaars) er echt om lachen. Volgens mij deed hij het namelijk niet expres, maar beweegt hij nou eenmaal een beetje met z'n handen als hij praat .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79757247
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Och herinnert me aan heerlijke ananassen tijdens de examens van groeten en fruit winkel in de Brusselse, jum!
Welke, die tegenover de denon, of die met al die AANBIEDING! AANBIEDING!!!-bordjes?

Rituals, het valt vast mee joh. Vanavond lekker even niets doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')