Geenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je klinkt ook als een leuke docent zo!![]()
Hoe vang je trouwens van vooraan in de klas de aandacht van een dove / slechthorende leerling?
Nou dan zijn ze het bord vergeten weg te halen. Lemme check de bon.quote:
Nou ja, vorig week had ik 2 voor 2 euro want het was 2 halen 1 betalen ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dan zijn ze het bord vergeten weg te halen. Lemme check de bon.
uhuh me 2quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, vorig week had ik 2 voor 2 euro want het was 2 halen 1 betalen ofzo
ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Rituals het volgende:
Als jullie ananas eten, hoeveel eten jullie dan? Want ik eet zo een hele ananas op, maar ik weet niet of dat normaal is.
Ik heb nu de helft op. Maar ik denk dat de andere helft vanavond ook nog wel opkomt. Ik geloof dat het helpt vet te verbranden of zo. Geen idee of het een broodje aap is, maar ik zoek het niet op, zodat ik kan geloven dat dat waar is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Rituals het volgende:
Als jullie ananas eten, hoeveel eten jullie dan? Want ik eet zo een hele ananas op, maar ik weet niet of dat normaal is.
mijn moeder mag van de dietiste van ananas maximaal 100 gram per keer geloof ik (als in: een portie ananas is kleiner dan een portie ander fruit, en max 2 porties fruit per dag) omdat er nogal veel suiker in ananas zit...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Rituals het volgende:
Succes!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef Rituals het volgende:
Ik lees straks weer verder! Nu ga ik even mensen redden (hoop ik!). Pff, ben blij als het voorbij is!
Het is een zoete vrucht inderdaad en er zitten zo'n 55 kcal in per 100 gram. (wat dan weer best meevalt) Een halve is 232 (heb ik net gewogen, de mijne was van gemiddelde omvang denk ik) Dus bij elkaar nog geen 130 kcal. Ik vind het een prima tussendoortje. (Denk wel dat het voor 2 porties fruit telt)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder mag van de dietiste van ananas maximaal 100 gram per keer geloof ik (als in: een portie ananas is kleiner dan een portie ander fruit, en max 2 porties fruit per dag) omdat er nogal veel suiker in ananas zit...
weet ook niet of ik de grammen goed had! klinkt prima...mn moeder eet m t liefste met slagroomquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is een zoete vrucht en er zitten zo'n 55 kcal in per 100 gram. Een halve is 232 (heb ik net gewogen, de mijne was van gemiddelde omvang denk ik) Dus bij elkaar nog geen 130 kcal. Ik vind het een prima tussendoortje. (Denk wel dat het voor 2 porties fruit telt)
Och herinnert me aan heerlijke ananassen tijdens de examens van groeten en fruit winkel in de Brusselse, jum!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ananas is lekkerMaar lekkere rijpe zijn hier in Vlaanderen amper te krijgen. Dus ik wijd me zo even aan het pellen&nuttigen van twee sinaasappeltjes
Ik doe het met de caloriechecker, duidelijk maar vrij beperkt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Och en met welke site tellen jullie cal? Ga dat toch ook eens doen om een idee te hebben...
Jij vond urologie toch juist zo tof!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:21 schreef Sjaapje het volgende:
Huphup rituals, gaan met de banaan op dat EHBO examen! Nu pas thuis, had hele lange operatie daarjuist en heb vandaag ook hele vieze piemeldingen gezien (en als ik al dingen vies vind!)
Ik ben nieuwsgierig. Hoewel ik óok weet dat ik het niet wil weten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:21 schreef Sjaapje het volgende:
Nu pas thuis, had hele lange operatie daarjuist en heb vandaag ook hele vieze piemeldingen gezien (en als ik al dingen vies vind!)
O ja! Evyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Terug van een fijn lesje evy, 5, 6 km in 10 (1) en 20 min. gelopen.
En heb net gezien dat mn daglijstje ondanks de nootjes nog best mee kan vallen als ik een niet zo grote avondmaaltijd neem. Mn plan was couscoussalade met kikkererwten, maar misschien maal ik gewoon een soort curry van de erwten? Dus zonder extra kh.
[..]
Jij vond urologie toch juist zo tof!
Van vrouwelijke assistenten daar hoor ik juist altijd dat ze het daarom geweldig vinden, al die piemels
Je mag het toch herkansen? Dan is het echt niet erg als het niet direct geweldig ging, je kan alles nogmaals bekijken en je bent minder verrast door de examensituatie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug. Ging niet zo goed als ik gehoopt had. Bij de reanimatie kreeg ik bij het beademen vaak geen lucht in die stomme pop. Bij de grote situatie ging het protocol heel goed, maar ik ben bang dat ik een foute diagnose heb gestelden ik belde vrij laat pas een ambulance..oeps. De handeling (rautekken) ging oké en ik moest een simpel dekverbandje aanleggen. Dat ging wel goed, maar nu hoorde ik achteraf dat je dan ook een mitella moest maken. Wist ik niet
.
Al met al:Maar toch hou ik hoop dat ik het misschien (deels) gehaald heb, omdat ik nu alleen op de dingen let die slecht gingen, niet op de dingen die goed gingen.
Ja over twee weken volgens mij. Hahaha, ja stom hè! Ik dacht er wel zelf aan, maar vrij laat. Ik heb mijn slachtoffer moeten stabiliseren, maar hij begon de héle tijd (en dan ook écht de hele tijd) te bewegen met z'n vingers/hand tijdens het praten. Dus om de vijf seconden zei 'Meneer! U moet echt stil blijven liggen!'. Op een gegeven moment moest hij (en de twee beoordelaars) er echt om lachen. Volgens mij deed hij het namelijk niet expres, maar beweegt hij nou eenmaal een beetje met z'n handen als hij praatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je mag het toch herkansen? Dan is het echt niet erg als het niet direct geweldig ging, je kan alles nogmaals bekijken en je bent minder verrast door de examensituatie.
(Ik moest lachen toen ik mn examinator vroeg of ie een ambulance wilde bellen)
Welke, die tegenover de denon, of die met al die AANBIEDING! AANBIEDING!!!-bordjes?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Och herinnert me aan heerlijke ananassen tijdens de examens van groeten en fruit winkel in de Brusselse, jum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |