Ik hoop het! Vanavond komt er een (nieuwequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke, die tegenover de denon, of die met al die AANBIEDING! AANBIEDING!!!-bordjes?
Rituals, het valt vast mee joh. Vanavond lekker even niets doen?
ik met www.dieetinzicht.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Och en met welke site tellen jullie cal? Ga dat toch ook eens doen om een idee te hebben...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik weet altijd precies waar alles staat! Maar ik had wat voorraaddozen en strooiopbergers gekocht.. Ik moet er alleen nog eentje bij want de bruine basterdsuiker heeft nu geen eigen strooier (laat staan een etiketje, dus) en dat is natuurlijk een beetje zielig. Vooral omdat de witte basterdsuiker dat allemaal wel heeft, en ik wil geen scheve gezichten.
Tekstanalyse is mijn lust & mijn leven, en voorlopig heb ik geen reet te doen op kantoor. Dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb nog 80 teksten die geanalyseerd moeten worden.
Ik wist dat ik het eigenlijk niet wilde wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Sjaapje het volgende:
Oké hou jullie vast want het zijn eigenlijk geen piemelmeer verhalen...
Eerste patient die ik vanmorgen te zien kreeg, had peniskanker en was er een beetje te laat mee naar de dokter geweest, en nu had hij helemaal niets meer. Maar dan ook niets, geen scrotum, testikels, penis of whatever. Hij had wel zo een schaamlipvormige dingen waar zijn urine tussen uit kwam.
De tweede was echt idioot. Blijkbaar doet het hier in Hongarije de ronde dat als je gesmolten kaarsvet in je penis spuit dat hij dan lekker dik wordt. Dusja zo gezegd zo gedaan heeft die jongeman. Nu heeft ie enkel nog een scrotum met daarin een penis. Want door dat kaarsvet gaat de huid en weefsels dood, en om die een beetje te sparen en latere reconstructie mogelijk te maken heeft mijn dokter de 'penis' in het scrotum gestoken. Ziet er wel grappig uit zo een scrotum waar dan zo een eikel uitkomt...
En toen moest het nog 8u worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor wie niet tegen plastische beschrijvingen kan![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Chicolate op 30-03-2010 20:16:10 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Van schaap maar dan op ze'n vreemd uitgesproken... Njah mij deed het ook niet echt iets, maar het is zeer vreemd zicht een man zonder penis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:38 schreef sigme het volgende:
Getverderre Chicolate. Dat verhaal van Sjaakpje doet me niks, behalve een soort Syreense fascinatie. Maar snijden naar de neus toe..
Sorry Sjaap. Ik type zeer slordig en namen slippen dan nog wel eens door de controle (veel andere fouten ook, ik edit 2 op de 3 postsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Van schaap maar dan op ze'n vreemd uitgesproken... Njah mij deed het ook niet echt iets, maar het is zeer vreemd zicht een man zonder penis.
Ga uit van een viervoeter en snij dan vanaf de neus, maar let er vooral ook op welke structuren je moet hebben hè.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:34 schreef Chicolate het volgende:
Er zitten hier ook medici en biologen he? Als ik iets rostraal moet doorsnijden, begin ik dan bij zn neus of snij ik juist naar zijn neus toe? En maakt het voor het plakje dat je maakt nog uit of je rostraal of caudaal snijdt? Of is dit gewoon een term die je naast je tekening neerzet, zodat je later kan onthouden wat de voorkant is?![]()
Ja ik moet opdrachten maken, maar de benodigde literatuur was niet verplicht, en heb ik dus niet. En google books heeft ze ook niet.
Piemel weg, verstand ook weg, dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Bij Oprah vandaag was er iemand met een piemel die later ervoor koos om geen piemel meer te hebben en een vrouw te worden enzo, zijn naam was Paul en later werd dat Kimberly. Tjonge jonge denk ik dan, doe je zulks een moeite en dan kies je voor de naam Kimberly.
De conclusie is dus dat vrouwen geen verstand hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Piemel weg, verstand ook weg, dat blijkt maar weer
Wat zij zegt! \/\/quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef neen het volgende:
[..]
De conclusie is dus dat vrouwen geen verstand hebben.
Nee, dat ie bij mannen in hun lid zitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef neen het volgende:
[..]
De conclusie is dus dat vrouwen geen verstand hebben.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Bij Oprah vandaag was er iemand met een piemel die later ervoor koos om geen piemel meer te hebben en een vrouw te worden enzo, zijn naam was Paul en later werd dat Kimberly. Tjonge jonge denk ik dan, doe je zulks een moeite en dan kies je voor de naam Kimberly.
Dat! Alleen ik begrijp de brede mouwen niet echt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Sjaapje het volgende:wat een super kleedje (de andere trouwens ook! en lekker figuur!)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:38 schreef sigme het volgende:
Getverderre Chicolate. Dat verhaal van Sjaakje doet me niks, behalve een soort Syreense fascinatie. Maar snijden naar de neus toe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het onder een spoiler zetten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
De ceintuur kan niet hoger of lager, wel weg of strakker. Maar hij zit wel in m'n taille hoor. Een maillot onder het jurkje staat gewoon niet echt charmant. En dat van die vleermuisflappermouwtjes had van mij ook gehoeven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een leuk jurkje!. Zit die ceintuur vast? Ik ben namelijk wel benieuwd wat het doet als je 'm net onder je borsten of wat meer echt in je taille knoopt!
Misschien de ceintuur weghalen en zelf een losse ceintuur erbij doen? Kun je 'm ook op de hoogte doen die jij wil (net onder je borsten of op je heupen ofzo).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De ceintuur kan niet hoger of lager, wel weg of strakker. Maar hij zit wel in m'n taille hoor. Een maillot onder het jurkje staat gewoon niet echt charmant. En dat van die vleermuisflappermouwtjes had van mij ook gehoeven.
Bedankt voor de complimenten.
Nou, eigenlijk zit die ceintuur daar op de beste plek. Net onder borsten staat me niet, vind ik, en zonder ceintuur heb ik ook wel bekeken maar dan is het wel een érg groot groen vlak. Gedrapeerd over heupen staat wat ál te middeleeuws (en gedrapeerd). Dŕ moeten gewoon blote benen onder, of een minder tekenende panty.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien de ceintuur weghalen en zelf een losse ceintuur erbij doen? Kun je 'm ook op de hoogte doen die jij wil (net onder je borsten of op je heupen ofzo).
Oh die had ik nog gemist!quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Fijn te om te horen, ik vnd het rokje op het plaatje erg mooi. Het was uitverkocht, net als het jurkje, maar het jurkje kon ik via Markplaats nog aankomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Wat een lief schaapjesjurkje Sigme.![]()
Ik zag vorige week op station Ede-W iemand lopen met de rok en vestje-variant.
Ook mooi, maar het jurkje is mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |