Kan dat wel met die schouder dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, t was echt heel erg tof. Volgende week weer!
Laiverd, normaal eten vanaf nuquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Kan iemand mij een schop onder de kont geven en zeggen dat ik weer normaal moet eten. Want zo wordt het niks natuurlijk.
Je houdt niet van suikerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben suikerbrood en nu schreeuwt mijn hersenen om suikerbrood... zonder suikerbrood ben ik gewoon niet gelukkig, zonder suikerbrood kan ik niet leven...Ik MOET suikerbrood... en niet 1 sneetje, nee... gewoon veel..
Maar gelukkig is vriendlief hier dus ik kan me inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Hm, interessant.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. En ik hoef niet eens te begrijpen waar het over gaat.
Ik heb nog 1 kantoormaand te gaan, 3 dagen per week, en ik heb hooguit 3 uur per dag iets te doen.
Daarnaast lunch ik anderhalf uur per dag, lees ik een uur krant en een uur fok en babbel ik wat, maar mocht ik tussen de bedrijven door iets leuks kunnen doen sla ik dat niet af.
Zie maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hm, interessant.Ik kom namelijk om in het werk. Maar ik ben tot eind deze week nog bezig met het analyseren van de video's en begin volgende week ga ik dan de operationalisatie voor het analyseren van de teksten uitwerken. Eind volgende week zal ik dat wel af hebben, dus dan neem ik wel even contact op. Kun je dan beslissen of het je het echt wilt doen.
't Jurkje is wat verdekt opgesteldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb foto's gekregen van donderdag![]()
Dus ik kan ook mijn jurkje showen
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
Jaaaa echt welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef AKnynke het volgende:
ik vind vooral het schaapjesjurkje leuk, Sigme! Die wil ik ook! Het was nog mooier als je rood haar had gehad. Vrouwen met rood haar staan groene kleren altijd zoo goed vind ik!
T kon niet andersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
't Jurkje is wat verdekt opgesteld.
Maar ziet er mooi uit. Mooie schoenen!
Bedoel je niet rood haar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa echt weldaarom wil ik ook groen haar, dan kan ik ook zo tof rood met groen combineren!
hoohooo die benenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
'truste!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, LB!
Pff. Ik heb zo'n fijne dag gehad en nu ga ik straks lekker slapen.
Geen idee, ik hoop het wel. Ik ga volgende week eens een dokter opzoeken....quote:
groen haar? oi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa echt weldaarom wil ik ook groen haar, dan kan ik ook zo tof rood met groen combineren!
Ooooh leuk die kleurencombi, ook het shirtje onder de jurk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |