Whahaha, ik heb dat altijd andersomquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef Sjaapje het volgende:
Mooi! Altijd zo jammer dat ik een te 'ronde' kont heb voor zo'n jurkjes, dan is de voorkant veel langer dan de achterkant
Ik ben er nog! Donderdag it isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ananas is lekkerMaar lekkere rijpe zijn hier in Vlaanderen amper te krijgen. Dus ik wijd me zo even aan het pellen&nuttigen van twee sinaasappeltjes
Is phaidra al op vakantie? Of gaat ze bijna?
Oh. Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef P.F het volgende:
Staat er geen labeltjes in de jurkjes?
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Tekstanalyse is mijn lust & mijn leven, en voorlopig heb ik geen reet te doen op kantoor. Dus.
Ja. En ik hoef niet eens te begrijpen waar het over gaat.quote:
Ja, t was echt heel erg tof. Volgende week weer!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:59 schreef sigme het volgende:
Beetje volleyballers op niveau gevonden, AKnynke?
Kan dat wel met die schouder dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, t was echt heel erg tof. Volgende week weer!
Laiverd, normaal eten vanaf nuquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Kan iemand mij een schop onder de kont geven en zeggen dat ik weer normaal moet eten. Want zo wordt het niks natuurlijk.
Je houdt niet van suikerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben suikerbrood en nu schreeuwt mijn hersenen om suikerbrood... zonder suikerbrood ben ik gewoon niet gelukkig, zonder suikerbrood kan ik niet leven...Ik MOET suikerbrood... en niet 1 sneetje, nee... gewoon veel..
Maar gelukkig is vriendlief hier dus ik kan me inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Hm, interessant.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. En ik hoef niet eens te begrijpen waar het over gaat.
Ik heb nog 1 kantoormaand te gaan, 3 dagen per week, en ik heb hooguit 3 uur per dag iets te doen.
Daarnaast lunch ik anderhalf uur per dag, lees ik een uur krant en een uur fok en babbel ik wat, maar mocht ik tussen de bedrijven door iets leuks kunnen doen sla ik dat niet af.
Zie maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hm, interessant.Ik kom namelijk om in het werk. Maar ik ben tot eind deze week nog bezig met het analyseren van de video's en begin volgende week ga ik dan de operationalisatie voor het analyseren van de teksten uitwerken. Eind volgende week zal ik dat wel af hebben, dus dan neem ik wel even contact op. Kun je dan beslissen of het je het echt wilt doen.
't Jurkje is wat verdekt opgesteldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb foto's gekregen van donderdag![]()
Dus ik kan ook mijn jurkje showen
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
Jaaaa echt welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef AKnynke het volgende:
ik vind vooral het schaapjesjurkje leuk, Sigme! Die wil ik ook! Het was nog mooier als je rood haar had gehad. Vrouwen met rood haar staan groene kleren altijd zoo goed vind ik!
T kon niet andersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
't Jurkje is wat verdekt opgesteld.
Maar ziet er mooi uit. Mooie schoenen!
Bedoel je niet rood haar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa echt weldaarom wil ik ook groen haar, dan kan ik ook zo tof rood met groen combineren!
hoohooo die benenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
'truste!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, LB!
Pff. Ik heb zo'n fijne dag gehad en nu ga ik straks lekker slapen.
Geen idee, ik hoop het wel. Ik ga volgende week eens een dokter opzoeken....quote:
groen haar? oi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa echt weldaarom wil ik ook groen haar, dan kan ik ook zo tof rood met groen combineren!
Ooooh leuk die kleurencombi, ook het shirtje onder de jurk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Mét zilveren panty
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef AKnynke het volgende:
ik ben met het vriendje aan het skypen...Offe, we hebben allebei de webcam aan en doen ons eigen ding. Hij is aan het afwassen en maakt rare geluiden, en ik ben aan het internetten. Zo nu en dan roepen we iets, en dit is zo fijn!
Klinkt ook fijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef AKnynke het volgende:
ik ben met het vriendje aan het skypen...Offe, we hebben allebei de webcam aan en doen ons eigen ding. Hij is aan het afwassen en maakt rare geluiden, en ik ben aan het internetten. Zo nu en dan roepen we iets, en dit is zo fijn!
ik had ooit een huisgenoot die echt goed rossig was, en die droeg heel veel groen. Het stond haar zo mooi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
Ooh in de zomer wordt mijn haar oranje ipv blond, ook leuk!
Maarrrrr met een groenig shirt voel ik mij net een boselfje dus draag ik liever blauw!
Leuk!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht geboekt
15 juni vlieg ik naar Barcelona waar ik mn twee vriendinnen meet en een weekje met ze doorbreng daar
Vanaf dan is het 20 min met de trein! In plaats van 25 uur met de autoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Sjaapje, dan ben je altijd bij/in de buurt van vriend?
Wat leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht geboekt
15 juni vlieg ik naar Barcelona waar ik mn twee vriendinnen meet en een weekje met ze doorbreng daar
Ook donderdagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben er nog! Donderdag it is. Wanneer ga jij?
7,5 gram per dag? Das nietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef Sjaapje het volgende:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100330_135
Loopt naar kast...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef Sjaapje het volgende:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100330_135
Loopt naar kast...
mwah ze nemen een gemiddelde he. dus kan ook 50 gram per week zijn.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:34 schreef 78RPM het volgende:
Leuk topic!![]()
Alleen wat ik wel een beetje jammer vind, is dat er naar de BMI gekeken wordt.
Je kunt beter kijken naar je heupen, buikje en armen in verhouding met je knieën, handen en andere gewrichten.
BMI is een aardige inschatting, maar iedereen is anders, dus is de BMI ook niet universeel toepasbaar.
Maar ga door jezelf mooi en gezond te maken hoor!
Zo lang als je maar geen zieke anorexia achtige neigingen krijgt.
Want ook met een pondje meer kun je echt een onweerstaanbare indruk maken!
Er zat eens een spin boven mijn hoofd toen ik in bed lag. Gelukkig was het nog niet zo laat, dus ik rende naar Marks kamer, sloot me vervolgens op op het toilet en kwam er pas weer uit toen Mark de spin weggewerkt hadquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Was ik plassen zit er een grote zwarte spinMoest ik toch echt mijn vriend roepen...
Vroeger was ik nooit bang voor spinnen of voor hoogtes ofzo maar hoe ouder hoe meer angsten
Ja, ik ook. En dan is kwart voor 8 het vroegste dat ik normaal gesproken opsta..quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Ik schaam me altijd dood als ik er moeite mee heb om om kwart voor 8 op te staan. M'n vader is dan al drie kwartier aan het werk (en dat al 40 jaar).
Ja, vlucht om 14 uur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook donderdagVlieg je vanaf Schiphol?
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, vlucht om 14 uur.![]()
Het komt nu zo dichtbij. En in New York wordt het precies die week prachtig weer
.
I know the feeling... De laatste keer dat ik met de meneer op vakantie ben geweest, is al een jaar of 3 geledenquote:
Tofquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, vlucht om 14 uur.![]()
Het komt nu zo dichtbij. En in New York wordt het precies die week prachtig weer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |