Als je geen nieuw topic opent kan niemand je vraag beantwoorden hèquote:Op maandag 29 maart 2010 09:22 schreef FoXje het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen ???
Ahquote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef PiRANiA het volgende:
Thanks, ik wilde hem openen maar zocht even de datumvoor in de TT
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
AhAls je wat vindt vraag je maar een TT-change aan
PiRANiA had het ook al gevondenquote:Top Gear is currently on break and will be back in probably late June or early July.
Inderdaag zeg! Ik mis m'n vaste potje zondagavondhumor.quote:
Qi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Inderdaag zeg! Ik mis m'n vaste potje zondagavondhumor.
En de bijbehorende video: http://www.topgear.com/uk/videos/iron-man-2-video-exclusivequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17048
De makers van het BBC programma Top Gear hebben een bezoek gebracht aan de set van Iron Man 2. We zien een aantal spectaculaire 'behind the scenes' shots op het racecircuit van Monaco, en aan het eind een excusieve clip uit de film.
Deze?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
Ik zag vanavond op BBC3 nog een stukje van een oude aflevering met Simon Cowell op de bank.
Geniaal die woordenwisseling tussen hem en Jezza.
Jep.quote:
Even zoeken in de beschrijving.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:34 schreef donald_dick het volgende:
welke aflevering en sezioen was de uitzending van Top Gear werd er uitgezonden door veronica afgelopen vrijdag?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Quincy5 het volgende:
Is er al iets meer bekend over wanneer het nieuwe seizoen begint?
quote:Top Gear is currently on break and will be back in probably late June or early July.*
Alleen in die uitzendig waarschijnlijkquote:
Gelukkig zijn daar oplossingen voor, en kun je dus na afloop van je vakantie in één keer van twee uur Top Gear genieten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef JJH het volgende:
Aha!
Dan ben ik op vakantie.
Dus dan mis ik de eerste twee afleveringen.
Dat weet ik. Ik heb al tig seizoenen digitaal.quote:Gelukkig zijn daar oplossingen voor, en kun je dus na afloop van je vakantie in één keer van twee uur Top Gear genieten!
Heel BBC zit gewoon goed in elkaar. Radio 1 met de beste danceshows die er maar zijn, de tv shows etc! Moet je in Nederlands eens proberen te doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:56 schreef rubje het volgende:
ik vind elke BBC aflevering ( ook al zijn het herhalingen soms) een genot om te zien.(vooral die ene aflevering met de wedstrijd tussen een oude locomotief,auto en een motor) gek genoeg weet men in NL of welk ander land niet een soortgelijk programma te maken en ik denk dat dat toch door de typische britse humor komt dat het programma zo succesvol is.
En je werkt daar voor de BBC, niet voor BBC1/2/3/4/5/6, hier werk je voor BNN/NCRV/AVRO/KRO/Max/EO/watwenogmeerhebben, dus (goede) presentators en crew worden overal ingezet!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heel BBC zit gewoon goed in elkaar. Radio 1 met de beste danceshows die er maar zijn, de tv shows etc! Moet je in Nederlands eens proberen te doenkrijg je meteen zeikers van "mijn belastinggeld, wat doe je!"
En de BBC is gewoon een bedrijf waar je als cameraman/vrouw voor wil werkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef JJH het volgende:
Inderdaad. 95% van de programma's van de BBC klopt gewoon. Ze weten dondersgoed hoe ze TV moeten maken daarzo. Kijk ook maar eens naar die natuurdocu's van ze.
De naam van het YouTubechannel; VODAFONEUKquote:Op zondag 20 juni 2010 16:48 schreef qu63 het volgende:
Zal dit ook in de uitzending van de 27e zitten?
Dat valt alleen Nederlanders (en Vlamingen) opquote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef MetalMike het volgende:
[..]
De naam van het YouTubechannel; VODAFONEUK![]()
Misschien hadden ze er beter VODAFONE-UK van kunnen maken?
Veronica zeker?quote:
Ik niet, voor mij is TG Jeremy, James en Richard, autonieuws is overal (en gratis) wel te vinden..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Topgear is ALTIJD grappig![]()
Hoeveel van de posters hier leest ook de TG magazine trouwens ??
In the week before the new series the Top Gear website confirmed that the Lacetti would be replaced. There was no confirmation of what the car will be, though it is believed to be a red Kia C'eed.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Komt een nieuw reasonably priced car trouwens, ben benieuwd.
Evenals de show, lees je TG magazine niet perse voor het autonieuwsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik niet, voor mij is TG Jeremy, James en Richard, autonieuws is overal (en gratis) wel te vinden..
vind je ??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef NDG het volgende:
[..]
Evenals de show, lees je TG magazine niet perse voor het autonieuws(wel alleen de engelse versie overigens, in een vertaling gaat toch teveel van de humor verloren)
Ik ben verwend, woon in UK atmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vind je ??![]()
Ik vind dat ze het juist aardig voor elkaar hebben om dezelfde humor te vertalen, ondanks dat het inderdaad best lastig is om engelse humor te vertalen in het nederlands![]()
Ik lees hem graag, veel leuker als al die andere bladen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:05 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb ook meerdere keren het magazine gehaald, en dan de Nederlandse versie, het word wel goed vertaald, maar toch, vooral die columns van jeremy en zo vind ik niet te lezen.... Ik krijg er dan zon gevoel bij dat iemand anders ze gewoon maakt en de namen erboven zetIs de Engelse versie in NL ergens te krijgen dan?
quote:
Haha geweldigquote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Guard het volgende:
Die homemovie van die iets of wat enthousiaste mensen die het topgear team onderweg tegenkomen is overigens de trailer voor het seizoen geworden:
http://www.autojunk.nl/2010/06/top-gear-trailer-seizoen-15
dankje voor de tipquote:Op zondag 27 juni 2010 20:41 schreef JDude het volgende:
Neem dan ook een fatsoenlijk kabelabonnement.
Ik kreeg een telefoontje tijdens de Bentley, morgen dus ook maar downloaden!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Guard het volgende:
hmmm toch maar downloaden morgen, heb het begin gemist
Maar 't is wel leuker nu!quote:
http://eztv.itquote:Op zondag 27 juni 2010 23:06 schreef ZwarteSteen het volgende:
hmm op welke algemene torrent site kan je ze nu het snelst vinden? vroegah was het mininova
Hou dan even www.finalgear.com in de gatenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:06 schreef ZwarteSteen het volgende:
hmm op welke algemene torrent site kan je ze nu het snelst vinden? vroegah was het mininova
Dat was echt heel droog gefilmdquote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Toempf het volgende:
Ik ging echt stuk met die ReliantZelden zo gelachen.
Sterker nog:quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:01 schreef Anne het volgende:
Jullie mogen daarover de volgende keer ff ergens anders babbelen, niet op FOK!.
Klonk wel aardig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sterker nog:
Lange versie (4 delen)
Korte versie is alleen het laatste deel
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je nou geëdit ofzo? Ik zie namelijk geen directe links naar illegale sites verschijnen?
quote:
Het mag niet; niet naar vragen, geen linkjes posten..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je nou geëdit ofzo? Ik zie namelijk geen directe links naar illegale sites verschijnen?
Dit korte stukje bedoel je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klonk wel aardig.
Jeremy heeft GEEN maat gevoel![]()
James kan lekker spelen(stond te zacht).
RICHARD BAST LEKKER!!!!!!!!!![]()
Toch vond ik hem met Al Murray beter spelen op de bas, toen Al op de drums zat(Season 15 episode 1)
I know too, ik interpreteerde even verkeerdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
I know! Wilde alleen even duidelijk maken dat er toch een linkje stond
Ja het is kort, maar wel super nice!!!quote:
Nu die van Hammond nogquote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Rainesz het volgende:
Vraag me af of het Sabine smitz was als German stig
Verder weer zeer leuke aflevering.
Rondje van James May
Briljantquote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Rainesz het volgende:
Vraag me af of het Sabine smitz was als German stig
Verder weer zeer leuke aflevering.
Rondje van James May
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef rubje het volgende:
die ronde van TOP GEAR in Vietnam vind ik nog steeds de mooiste. Humor en topuitzending!
hoe is dat een vraag?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:18 schreef qu63 het volgende:
Wie kijkt er vanavond Top Gear? Of ga ik alleen kijken?
Er schijnt een voetbalfinale gespeeld te worden ofzoquote:Op zondag 11 juli 2010 06:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
is er dan iets op wat belangrijker is dan TopGear ?
Denk dat jij vanavond de enige bent iddquote:Op zondag 11 juli 2010 01:18 schreef qu63 het volgende:
Wie kijkt er vanavond Top Gear? Of ga ik alleen kijken?
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:54 schreef MassimO het volgende:
[..]
Denk dat jij vanavond de enige bent idd
Niet!quote:
Helaas is 'ie nog lang niet bij de studio wanneer het (2e) filmpje ophoudt.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
En hier deel 2:
http://www.topgear.com/uk(...)to-the-studio-part-2
Deel 3 zal misschien volgende week wel online komen..quote:Op zondag 11 juli 2010 13:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Helaas is 'ie nog lang niet bij de studio wanneer het (2e) filmpje ophoudt.
Mijn 'bron' heeft em al online staanquote:Op zondag 11 juli 2010 23:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
CappersUploaders die naar het WK kijken zouden geschopt moeten worden. Hups, aan't werk!
Nieuwsgroep? Op torrents kan ik nog geen 720p-versie vinden...quote:
Nope, torrents. HD staat nog niet online nee, wel de SD-versiequote:Op maandag 12 juli 2010 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nieuwsgroep? Op torrents kan ik nog geen 720p-versie vinden...
Die amateurrip zie ik nu ook inderdaad, oh well it'll have to do.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, torrents. HD staat nog niet online nee, wel de SD-versie
Huh? Waarom dan niet gewoon de SD-versie van 700mb?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef classpc het volgende:
Ben nu de XVID van de HD versie aan het binnenhalen. 561 MB is me groot genoeg en ik scherper hoeft voor mij niet bij dit soort programma's.
Omdat die niet op Torrentbytes is, en bij Torrentbytes haal ik 'm binnen 6 minuten binnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Huh? Waarom dan niet gewoon de SD-versie van 700mb?
En het is dat mijn laptop het niet al te leuk vindt, maar anders keek ik het in HD! Juist bij Top Gear! Camerawerk is echt gaaf!
Het is daarnaast natuurlijk ook offtopic eh.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:01 schreef Anne het volgende:
Jullie mogen daarover de volgende keer ff ergens anders babbelen, niet op FOK!.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef classpc het volgende:
Ben nu de XVID van de HD versie aan het binnenhalen. 561 MB is me groot genoeg en ik scherper hoeft voor mij niet bij dit soort programma's.
22" CRT maar ik heb gewoon geen zin om m'n hardeschijf meteen vol te hebben met één seizoen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef epicbeardman het volgende:
Ja snap het ook niet echt, of je moet een 14inch monitor hebben? ik kan niet zonder HD ;D
ik neem aan dat classpc geen 14inch monitor heeft anders heete ie wel bumpc
quote:Nachtzwelgje: #TOP GEAR #gemist!? Zie hier aflevering 3 van het nieuwe seizoen.... http://bit.ly/agFIBw
via TweetDeck
Nee hij is coureur.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Catch22- het volgende:
is Barichello homo?
Ik vond het maar n matige berekening van hun challenge ... Als je dan ook nog één van de onderdelen niet gaat tonen ... (vermeld dat dan niet als dat om een of andere reden niet toonbaar was ofzo)quote:
Ik heb gisteren die aflevering gezien, ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:52 schreef Braddie het volgende:
Jeremy in de reliant!!!!.
Ik lag hèlemaal dubbel!, hoe krijgt die vent het voor elkaar!
Ach, die berekeningen zijn altijd wat creatief. Ik vond het wel leuk dat ze hem 'toevallig' precies op 0 hadden gezet en zijn kansen daarmee wilden wegnemen, maar dat hij toch won door de prijsquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vond het maar n matige berekening van hun challenge ... Als je dan ook nog één van de onderdelen niet gaat tonen ... (vermeld dat dan niet als dat om een of andere reden niet toonbaar was ofzo)
Ik denk aan tunneltjesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef RiKe het volgende:
Ik voorzie een paar flashbacks naar de Reliant van 2 weken terug hahaha
Man, het is een Brits programma. In Engeland vaak grote namen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom hebben ze nooit ECHTE celebrity's? altijd maar van die mongolen waarvan ik nooit gehoord heb.
Het wordt internationaal uitgezonden, en het programma is wel groot/bekend genoeg voor echte celebrity's, dus waarom niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Man, het is een Brits programma. In Engeland vaak grote namen.
Omdat het zo ook leuk is en hoe groter de namen hoe mer geld ze daar aan kwijt zijn? kunnen ze beter besteden aan het bouwen van campersquote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Het wordt internationaal uitgezonden, en het programma is wel groot/bekend genoeg voor echte celebrity's, dus waarom niet?
Dan is het nog duur en lastig om even een celebrity in te laten vliegen voor een paar rondjes op een circuitquote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Het wordt internationaal uitgezonden, en het programma is wel groot/bekend genoeg voor echte celebrity's, dus waarom niet?
Als jensen internationale sterren kon regelen, moet topgear dat ook kunnenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het nog duur en lastig om even een celebrity in te laten vliegen voor een paar rondjes op een circuit
En toch voegt het imo zeer weinig toe aan top gearquote:Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Als jensen internationale sterren kon regelen, moet topgear dat ook kunnen
Er zijn heel veel mensen die het niet me je eens zijn, het zou toch fantastisch zijn als Jim carrey of arnold scharznegger langskwam voor een rit?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En toch voegt het imo zeer weinig toe aan top gear
Als die tijd hebben in hun promo-tour in de UK zullen die ook vast wel langskomen denk ik..quote:Op zondag 18 juli 2010 21:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die het niet me je eens zijn, het zou toch fantastisch zijn als Jim carrey of arnold scharznegger langskwam voor een rit?
Ik zou er niet naast durven rijdenquote:
Ja, dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef eentwee het volgende:
Zouden die voertuigen nu op een of andere manier gekeurd zijn of is het gewoon allemaal illegaal? Dit was wel echt levensgevaarlijk wat ze deden, met zo'n rijdende koksmuts op de snelweg en tweebaanswegen. Ondanks de voorspelbaarheid toch erg vermakelijk
Aan de structuur van het voertuig is niets veranderd geloof ik. Het is ook niet te hoog, te breed of te zwaar..quote:Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef eentwee het volgende:
Zouden die voertuigen nu op een of andere manier gekeurd zijn of is het gewoon allemaal illegaal? Dit was wel echt levensgevaarlijk wat ze deden, met zo'n rijdende koksmuts op de snelweg en tweebaanswegen. Ondanks de voorspelbaarheid toch erg vermakelijk
Maar iets wat je vervoert op/in je auto mag maar voor een bepaald deel uitsteken toch? En ik vraag me af hoe Jeremy met z'n maximale belading zatquote:Op maandag 19 juli 2010 15:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Aan de structuur van het voertuig is niets veranderd geloof ik. Het is ook niet te hoog, te breed of te zwaar..
Lengte en breedte ja, in NL max 1 meter achter het einde van je auto of 5 meter achter je achteras, breedte is 10cm aan iedere kant tot max 2.55m geloof ik..quote:Op maandag 19 juli 2010 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar iets wat je vervoert op/in je auto mag maar voor een bepaald deel uitsteken toch? En ik vraag me af hoe Jeremy met z'n maximale belading zat
Toch blijft ik er bij dat die Amerikaanse wagens te gaaf zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 18:09 schreef Campervanner het volgende:
Haha, leuke aflevering. Ik zat al te hopen dat ze dit seizoen eens iets met kampeerauto's zouden doen
Ik vind dat niets, vooral te groot. En voor dat geld ga ik dan wel in een duur hotel zittenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toch blijft ik er bij dat die Amerikaanse wagens te gaaf zijn
Alhoewel dit wel een beetje over the top is natuurlijk![]()
Ik ben ook touringcarchauffeur, dus de grootte maakt mij niet uitquote:Op maandag 19 juli 2010 19:07 schreef Campervanner het volgende:
[..]
Ik vind dat niets, vooral te groot. En voor dat geld ga ik dan wel in een duur hotel zitten
True.quote:Een poptop camper is echt ideaal. Kwarttarief, zuinig (in vergelijking met de grotere campers) en toch kun je overal ongestoord parkeren en staan.
FATquote:Op maandag 19 juli 2010 22:54 schreef De_Hertog het volgende:
Neem aan dat jullie ook de tekst op Jeremy's wetsuit gezien hebben?
"so I got slightly lost."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:11 schreef Klonk het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-lancashire-10649036
James May heeft een docoraat gekregen (of hoe dat ook heet)
Andy Garcia niet kennenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom hebben ze nooit ECHTE celebrity's? altijd maar van die mongolen waarvan ik nooit gehoord heb.
ja want andy garcia heeft niks gemaakt in zijn levenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die het niet me je eens zijn, het zou toch fantastisch zijn als Jim carrey of arnold scharznegger langskwam voor een rit?
ja duhquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://twitter.com/RealBillBailey/status/17193732340
Ah!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja duhdoelde meer op het stukje met Andy Garcia dat hij Jolie wel herkende op het bord
quote:Angelina, hmm yeah she didn't look quite like I thought, kinda fat, bit bald.. might have been a comedian pretending to be Angelina
De show is altijd al gescript geweest, alleen de grappen worden nu soms hergebruikt, das wel een beetje jammer..quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:18 schreef Asgard het volgende:
Word wel een beetje voorspelbaar en te gemaakt vind ik, beter komen ze met nieuwe grapjes.
Ik keek de afgelopen weken oude afleveringen (tentamen) en ook dat leek toch iets minder scripted.
Ja weet ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
De show is altijd al gescript geweest, alleen de grappen worden nu soms hergebruikt, das wel een beetje jammer..
Het knullige is juist af en toe leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Maar "vroeger" was het niet zo overduidelijk.
Hallo, dat stukje toen Jeremy zomaar in z'n eentje naar een pub ging terwijl hun creaties voor een afgrond geparkeerd staan, rara wat zou er gebeuren
Dat er weer een camper zou af fikken wist ik meteen toen ik die "keukens" zag...
Voorspelbaarheid is op zich wel leuk soms (piano op Morris Marina is gewoon vet), maar zo niet.
Je leest niet gast.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef Campervanner het volgende:
[..]
Het knullige is juist af en toe leuk.
En er gebeurt genoeg dat niet gescript is, bijvoorbeeld toen Jeremy op zijn gezicht ging in Vietnam.
May die zat te schijten deed t m voor mequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef J-net het volgende:
Echt zo'n geweldig programma. Deze challenge heeft het wel weer in mijn top van challeges gehaald. De meeste geweldige blijft toch de ford Ka vorig jaar (die groene) en die vorig seizoen met dat ze een auto moesten kopen met het budget van een student en dat ze heel zachtjes naar dat huis moesten rijden..... dat James bijna won.... en toen Richard en Jeremy de afstandsbediening van zijn auto had. Toen ben ik letterlijk van de bank gevallen van het lachen.
de uitzending van zondag was ook wel weer onwijs grappig. Met dat FAT op dat swimsuit, die caravan van Richard, het omkleden... alles gewoon. Echt superprogramma. Hoop dat ze nog eeuwen doorgaan.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef qu63 het volgende:
Hier meer: http://www.flickr.com/photos/topgeardemots/
Hebben ze eindelijk hun zinquote:Tom Cruise and Cameron Diaz in the Reasonably Priced Car
Posted by Richard Porter at 9:40 am on Thursday July 22, 2010
Back in 2002 when we were planning New TopGear, we used to reflect on the newly minted idea of a star in a Reasonably Priced Car and cackle quietly to ourselves.
‘Tom Cruise!’ we would smirk. ‘Tom Cruise in a crappy Korean hatchback!’
That was the gag: massive A-list celebrities finding themselves shoehorned into the kind of car they’d normally never be seen dead in. The whole thing was deliberately preposterous.
And so, frankly, was our dream of getting the world’s biggest movie actor into an affordable mid-range car.
Except that this week, after just 15 series, somehow it has come to pass. This week’s star in the Reasonably Priced Car genuinely is Tom Cruise.
As if that wasn’t ludicrous enough, he’s brought a colleague with him. Her name is Cameron Diaz.
It’s fair to say, we’ve have never, ever had two bigger guests and for the past week the air in the office has been alive with a sort of sweaty-palmed excitement.
The rest of Sunday’s programme isn’t exactly shabby, either. Richard is in one of those exciting extreme sports races we haven’t done for a while. James has a world exclusive crack at maxing the brand new, 1,200bhp Bugatti Veyron Supersports. Jeremy reflects on the life of Ayrton Senna in a beautiful and moving piece of film making that should momentarily appease those who think TG isn’t serious enough these days.
Yet strangely, all these genuinely excellent items are slightly dwarfed by the appearance of two Hollywood A-listers in our funny little Kia.
Eight years after we first giggled at the idea of a star in a Reasonably Priced Car, this feels like we’ve finally achieved a small but important ambition.
Ik ben bang dat Jeremy het ongelovelijk verneukt tijdens het item over Sennaquote:
Mja, Hamster doet nooit mee met dat onderdeel, das Jeremy's deelquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef HaerdenC het volgende:
Cameron Diaz ... Hamster zal niet veel meer kunnen zeggen denk ik (net als de meeste andere mannen inclusief mezelf op deze aardkloot)
Eens kijken of Jeremy dan nog steeds zo'n grote mond heeftquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, Hamster doet nooit mee met dat onderdeel, das Jeremy's deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |