Als je geen nieuw topic opent kan niemand je vraag beantwoorden hèquote:Op maandag 29 maart 2010 09:22 schreef FoXje het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen ???
Ahquote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef PiRANiA het volgende:
Thanks, ik wilde hem openen maar zocht even de datumvoor in de TT
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
AhAls je wat vindt vraag je maar een TT-change aan
PiRANiA had het ook al gevondenquote:Top Gear is currently on break and will be back in probably late June or early July.
Inderdaag zeg! Ik mis m'n vaste potje zondagavondhumor.quote:
Qi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Inderdaag zeg! Ik mis m'n vaste potje zondagavondhumor.
En de bijbehorende video: http://www.topgear.com/uk/videos/iron-man-2-video-exclusivequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17048
De makers van het BBC programma Top Gear hebben een bezoek gebracht aan de set van Iron Man 2. We zien een aantal spectaculaire 'behind the scenes' shots op het racecircuit van Monaco, en aan het eind een excusieve clip uit de film.
Deze?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
Ik zag vanavond op BBC3 nog een stukje van een oude aflevering met Simon Cowell op de bank.
Geniaal die woordenwisseling tussen hem en Jezza.
Jep.quote:
Even zoeken in de beschrijving.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:34 schreef donald_dick het volgende:
welke aflevering en sezioen was de uitzending van Top Gear werd er uitgezonden door veronica afgelopen vrijdag?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Quincy5 het volgende:
Is er al iets meer bekend over wanneer het nieuwe seizoen begint?
quote:Top Gear is currently on break and will be back in probably late June or early July.*
Alleen in die uitzendig waarschijnlijkquote:
Gelukkig zijn daar oplossingen voor, en kun je dus na afloop van je vakantie in één keer van twee uur Top Gear genieten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef JJH het volgende:
Aha!
Dan ben ik op vakantie.
Dus dan mis ik de eerste twee afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |