Potentiëel zeker, tenzij hij zijn handen is kwijtgeraakt door een eerdere bomaanslag. Dan natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus elke moslim is een potentiele bommenlegger?
Maar niet meer of minder dan een christen, atheist of boeddhist. Iedereen is in principe een potentiele bommenlegger. Althans, als ik jouw gedachtegang een beetje volg.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Potentiëel zeker, tenzij hij zijn handen is kwijtgeraakt door een eerdere bomaanslag. Dan natuurlijk niet.
Hooligan staat tot voetbalsupporter als terrorist staat tot moslim.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
De groep kan gerust worden aangepakt. Hooligans worden ook als groep aangepakt waarom dan niet potentiele bommenleggers?
"Ik geloof niet dat Culturen gelijkwaardig zijn. Onze cultuur is veel beter dan de achterlijke islamitische cultuur."quote:Op zondag 28 maart 2010 15:35 schreef voice-over het volgende:
[..]
Er wordt niet uitgegaan van een superieure morele gemeenschap om andere morele gemeenschappen uit te sluiten, het gaat er bij ons om dat er moet worden opgetreden tegen andere morele gemeenschappen die voor enorm veel criminaliteit en andere overlast in de maatschappij zorgen.
Voetbalsupporters zijn groepen, hooligans zijn groepen, terroristen zijn groepen, moslims zijn groepen. Ik zie het probleem dus niet van een groepsgewijze aanpak.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef dramatiek het volgende:
Je pakt dus geen voetbalsupporters maar hooligans aan, en je pakt geen moslims maar terroristen aan
Wij hebben de indruk dat de PvdA steeds slapper reageert op allochtonengeweld. De PvdA vertegenwoordigt een achterban die zich niet aan de Nederlandse wetten houdt.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:30 schreef dramatiek het volgende:
Zelfs Extreem Rechts lijkt hem akelig te vinden:
"Wilders vertegenwoordigt een xenofoob nationalisme"
Jean-Marie Le pen (FN), Netwerk, 25 juni 2009
"Ik heb de indruk dat Wilders radicaliseert."
Vlaams Belang Partijleider Filip Dewinter, Elsevier, 9 augustus 2007
Hieper de Piep....heb je al een poster van je racistische leider voor je slaapkamerraampje hangen?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wij hebben de indruk dat de PvdA steeds slapper reageert op allochtonengeweld. De PvdA vertegenwoordigt een achterban die zich niet aan de Nederlandse wetten houdt.
Wel als de overkoepelende groep niet alleen de probleemgevallen maar nog meer niet-probleemgevallen cq. normale burgers betreft. Je kunt niet alle moslims aanpakken als groep simpelweg omdat je dan het kind met het badwater weggooit.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn groepen, hooligans zijn groepen, terroristen zijn groepen, moslims zijn groepen. Ik zie het probleem dus niet van een groepsgewijze aanpak.
Nee en hoe voelt het nu lid te zijn van een landverraderspartij?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Hieper de Piep....heb je al een poster van je racistische leider voor je slaapkamerraampje hangen?
Dat weet jij beter dan hij, denk ik zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee en hoe voelt het nu lid te zijn van een landverraderspartij?
Moslims worden als groep niet aangepakt. wel de criminele figuren. Dus ik zie het verschil niet. Wilders heeft herhaaldelijk gezegd dat moslims die zich aan de wet houden met rust worden gelaten.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wel als de overkoepelende groep niet alleen de probleemgevallen maar nog meer niet-probleemgevallen cq. normale burgers betreft. Je kunt niet alle moslims aanpakken als groep simpelweg omdat je dan het kind met het badwater weggooit.
Ga je hooligans aanpakken, no problem. Pak je alle voetbalsupporters aan, dan is een groepsgewijze aanpak gruwelijk misplaatst.
Ah, vandaar zijn uitspraak over het deporteren van 'miljoenen, tientallen miljoenen moslims' uit Europa. Zoveel ZIJN er niet eens in Europa, dus rekening houdend met een kleine hyperbool, wil Wilders gewoon ALLE moslims Europa uit hebben. Dus alle moslims zijn criminele figuren? Er zijn geen moslims die zich aan de wet houden?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef voice-over het volgende:
[..]
Moslims worden als groep niet aangepakt. wel de criminele figuren. Dus ik zie het verschil niet. Wilders heeft herhaaldelijk gezegd dat moslims die zich aan de wet houden met rust worden gelaten.
Zou je de context willen vermelden? Dan zullen we zien of het akelig is.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:30 schreef dramatiek het volgende:
"Wilders vertegenwoordigt een xenofoob nationalisme"
Jean-Marie Le pen (FN), Netwerk, 25 juni 2009
"Ik heb de indruk dat Wilders radicaliseert."
Vlaams Belang Partijleider Filip Dewinter, Elsevier, 9 augustus 2007
Maar hij wil de wet zo aanpassen dat ze heel snel in overtreding zijn...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef voice-over het volgende:
[..]
Moslims worden als groep niet aangepakt. wel de criminele figuren. Dus ik zie het verschil niet. Wilders heeft herhaaldelijk gezegd dat moslims die zich aan de wet houden met rust worden gelaten.
Je vergeet ergens het woord 'thee' te gebruiken, lampenkap.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:05 schreef voice-over het volgende:
De ware racisten zijn PvdA'ers, die haten alles en iedereen die geen uitkering heeft of geen ambtenaar is.
Hoe kom je daar nou bij? Niet iedereen is aanhanger van een gewelddadige haatideologie. Het is trouwens maar goed dat 80% v/d moslims niet alles van hun eigen geloof afweet. Evengoed weet 80% van alle gelovigen niks over hun eigen geloof.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar niet meer of minder dan een christen, atheist of boeddhist. Iedereen is in principe een potentiele bommenlegger.
Context ? Wat een (s)links oogklepperige houdingquote:Op zondag 28 maart 2010 17:00 schreef starla het volgende:
[..]
Zou je de context willen vermelden? Dan zullen we zien of het akelig is.
Dat is waar. Nu nog goed voor zo'n 23 zetels geloof ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Niet iedereen is aanhanger van een gewelddadige haatideologie.
Hoezo, leg uit?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef JoaC het volgende:
[..]
Maar hij wil de wet zo aanpassen dat ze heel snel in overtreding zijn...
Dit wordt zo ontzettend vaak genoemd (en ik heb het ook al zo vaak weerlegd), dat ik denk dat dit HET argument is dat moet bewijzen dat Wilders een racist is en alle moslims over één kam scheert.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, vandaar zijn uitspraak over het deporteren van 'miljoenen, tientallen miljoenen moslims' uit Europa. Zoveel ZIJN er niet eens in Europa, dus rekening houdend met een kleine hyperbool, wil Wilders gewoon ALLE moslims Europa uit hebben. Dus alle moslims zijn criminele figuren? Er zijn geen moslims die zich aan de wet houden?
Het is niet te weerleggen. Het staat op tape, het staat op YouTube, transcripties staan overal op Internet. Wat is er te weerleggen aan feiten? Er zijn in de EU 11 miljoen moslims. Als je er tientallen miljoenen terugstuurt (wat sowieso al niet kan omdat je geen staatsburgers kunt uitzetten), deporteer je ze allemaal. Kun je lang en kort over neuzelen, kun je quasi-vermoeid gaan zuchten dat je dat al zo vaak hebt weerlegd, feit is en blijft, dat het gezegd is en dat het maar voor één uitleg vatbaar is.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:31 schreef poon het volgende:
[..]
Dit wordt zo ontzettend vaak genoemd (en ik heb het ook al zo vaak weerlegd), dat ik denk dat dit HET argument is dat moet bewijzen dat Wilders een racist is en alle moslims over één kam scheert.
Feiten bestaan niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat is er te weerleggen aan feiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |