Scherp!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:16 schreef ReWout het volgende:
Zou jij niet film gaan kijken btw een half uur geleden alweer?
het feit dat meneer na een halve sneer alweer stopt met me negeren is genoeg eer voor mequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het feit dat meneer na een halve sneer alweer stopt met me negeren is genoeg eer voor me
Gewoon, stopquote:Op zondag 28 maart 2010 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, hij mist de skills... en heeft derhalve nog veel oefening nodig.
Kijk, en daar faal je al. Ik negeer je niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:16 schreef ArTiC het volgende:
het feit dat meneer na een halve sneer alweer stopt met me negeren is genoeg eer voor me
Niet rellen?quote:
nope...quote:
quote:
nog anderhalve literfles JDquote:
Jij bent veuls te vredelievend voor dit topic.quote:
Goed plan!quote:
Dat heb ik nog nooit gedronken ...quote:
Ja ik welquote:
Pessimistquote:Op zondag 28 maart 2010 00:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent veuls te vredelievend voor dit topic.![]()
![]()
[..]
Goed plan!Neuken zit er toch al niet in.
je kan beter drinken dan neuken...drinken heb je de volgende dag nog plezier vanquote:Op zondag 28 maart 2010 00:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent veuls te vredelievend voor dit topic.![]()
![]()
[..]
Goed plan!Neuken zit er toch al niet in.
Damnquote:
Discutabele stellingquote:Op zondag 28 maart 2010 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan beter drinken dan neuken...drinken heb je de volgende dag nog plezier van
Nee. Realist.quote:
Goed punt inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:22 schreef ArTiC het volgende:
je kan beter drinken dan neuken...drinken heb je de volgende dag nog plezier van
Gewoon goeie casual whisky om 6 glazen achter elkaar weg te tikkenquote:
Ja, maar er lopen hier al voldoende zwerfkaters rond op dit eiland.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent vast de uitzondering maar de drank staat 20cm van me af...en zegt geen nee, ik heb hoofdpijnquote:
Bowmorequote:Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon goeie casual whisky om 6 glazen achter elkaar weg te tikken
voor de relaxte zondagavond borrel moet je wel wat beters scoren.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent vast de uitzondering maar de drank staat 20cm van me af...en zegt geen nee, ik heb hoofdpijn
Ik zit al op level 28456quote:
Ze hebben op Malta toch geen treinen.quote:
met het dak open?quote:
Even verbeterd voor je.quote:
Goede en belangrijke vraag!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Even wat anders, had jij je specs e.d. al gepost?
Truste kerel!quote:
ik heb morgen ook nog plezier van het neuken hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Plezier van het neuken? Ga je nu al vreemd?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb morgen ook nog plezier van het neuken hoor
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef Laysa het volgende:
Hoi, wat een hoop newbies hier ineens?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:29 schreef Hamast het volgende:
Goedennacht! Ik ben verward en ik heb te weinig lef.
ik heb nu hele ranzige beelden in mijn hoofd...en bedanktquote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ben hier al eerder geweest.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Hoi, wat een hoop newbies hier ineens?
en je bent niet buiten getieft?quote:
Über-newbie opmerking, maar ik weet niet wat je bedoeltquote:Op zondag 28 maart 2010 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Even wat anders, had jij je specs e.d. al gepost?
Waarom je wie niet meer neukt en voor hoe lang alquote:Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Über-newbie opmerking, maar ik weet niet wat je bedoelt![]()
je maten, haarkleur, status etc etcquote:Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
quote:
Age, pics, etc. En hoe je hier verzeild bent geraakt enz.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja kan.quote:
uhuh...zie jij zo'n kerel met een V speldje op zijn jas buiten staan?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het toelatingsbeleid van dit topic laat te wensen over bedoel je?
Ja? is sex met jou dan zo ranzigquote:Op zondag 28 maart 2010 00:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu hele ranzige beelden in mijn hoofd...en bedankt
Beetje doorsnee [Single] dusquote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja kan.![]()
Maar t zit zo: Ik ga nu al tijdje om met die meid. Maar het schiet niet op weet je wel. We draaien om elkaar heen en zetten niet echt stappen vooruit. Maandag gaan we weer samen studeren, maar ik heb het idee dat ze interesse verliest, maar ik ben te veel een mietje om open kaart te spelen.
Ga doorquote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
28, blond, alleenstaande mama (hier stop ik, want hier haakt men meestal af)
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Plezier van het neuken? Ga je nu al vreemd?![]()
Nee, maar das logisch. Anders was ik hier ook niet binnen gekomen.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...zie jij zo'n kerel met een V speldje op zijn jas buiten staan?
Mietjes zijn niet aantrekkelijk. Bespring haar!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja kan.![]()
Maar t zit zo: Ik ga nu al tijdje om met die meid. Maar het schiet niet op weet je wel. We draaien om elkaar heen en zetten niet echt stappen vooruit. Maandag gaan we weer samen studeren, maar ik heb het idee dat ze interesse verliest, maar ik ben te veel een mietje om open kaart te spelen.
*legt haak weg*quote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, zo. Maar dat is niet echt iets voor dit topic denk ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef Hamast het volgende:
Ja kan.![]()
ranzig wildquote:
Ga door.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Neuh, ga doorquote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben er stiekem weer!quote:
Leg dr over dat bureau en de studieboeken en scheur dr kleren van dr lijf!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mietjes zijn niet aantrekkelijk. Bespring haar!
Verder ben ik ook geen mietje, ben gewoon spontaan grappig sexy( denk ikquote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mietjes zijn niet aantrekkelijk. Bespring haar!
Film niet goed? Bed te koud?quote:
de laatste keer dat ik ging 'studeren' met een meid zat ik 4,5 jaar aan haar vastquote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja kan.![]()
Ik lig in bed! Mobiel internetquote:
hoeveel kids?quote:
I know... maar heb je misschien een suggestie met wat voor woorden je dat goed brengt?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar dat is niet echt iets voor dit topic denk ik.
Anyway, gewoon duidelijk durven zijn.
Ik ben aan het multitasken..quote:
ze doet een djazzje...3x roepen dat je weggaat en dna nog een uur blijven hangenquote:
Dan zit er niks anders op dan die stap maar over te slaan en haar direct hard te nemen in de universiteitsbibliotheek.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Hamast het volgende:
[..]
Verder ben ik ook geen mietje, ben gewoon spontaan grappig sexy( denk ik) en zij ook maar we durven allebei die stap niet te zetten om te zoenen ofzo.
een djazzje...ow my god..quote:Op zondag 28 maart 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze doet een djazzje...3x roepen dat je weggaat en dna nog een uur blijven hangen
Hoezo scheelt dat?!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Uiteraard!
En ik ben nog niet naar bed, dat scheelt ook.
Tja.. we zijn ook al naar bios geweest, ze is bij mij thuis geweest, bij haar thuis geweest. En nog wel vaker dingen gedaan in de loop der maanden maarja.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik ging 'studeren' met een meid zat ik 4,5 jaar aan haar vast
De natuurkunde opdracht leek meer op biologie![]()
iemand moet de eerste stap zetten...falen is kudt maar ze gaat je echt niet voor eeuwig haten
Nieuwe term?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze doet een djazzje...3x roepen dat je weggaat en dna nog een uur blijven hangen
woorden? hoe wil je je tong aan de hare vastknopen en praten tegelijk?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
I know... maar heb je misschien een suggestie met wat voor woorden je dat goed brengt?
Een waanzinnig leuk jongetje van twee. Papa niet in beeld overigens (fijn: scheelt weer ex-stress)quote:
Que?quote:
het kwam ineens in mij opquote:
Hahaha. Misschien stel ik wel voor om na het studeren wat te gaan drinken in café'tje.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woorden? hoe wil je je tong aan de hare vastknopen en praten tegelijk?
Oh, the MIquote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woorden? hoe wil je je tong aan de hare vastknopen en praten tegelijk?
Dude, WTF?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neuken met mij is als naar de tandarts gaan. Hopen dat je er niets van merkt en dat het na vijf minuten weer voorbij is
ik had het raar gevonden als je had gezegd: een irritant strontkind van 2quote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een waanzinnig leuk jongetje van twee. Papa niet in beeld overigens (fijn: scheelt weer ex-stress)
andere kant ook weer lastig tochquote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een waanzinnig leuk jongetje van twee. Papa niet in beeld overigens (fijn: scheelt weer ex-stress)
en mét een verdoving zodat je niks voelt?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neuken met mij is als naar de tandarts gaan. Hopen dat je er niets van merkt en dat het na vijf minuten weer voorbij is
bijna 30 hequote:
Dat zou jij nooit doenquote:
duh, eerst batsen, dan praten we wel over zetmeelquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb allemaal ideetjes over het redden van de wereld van de ondergang en mijn theorie over hoe zetmeel de bron van het leven is, is ook niet mis, maar die kan ik niet delen hier want jullie willen gewoon weten of ik een lekker wijf ben
Sommige mensen kun je beter niet in je leven hebben, zelfs als het een papa betreft. Misschien juist als het een papa betreft. Dit is helemaal goed zoals het isquote:Op zondag 28 maart 2010 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het raar gevonden als je had gezegd: een irritant strontkind van 2![]()
ex-stress, nooit leuk dus dat is positief
wel jammer voor de kiddo dat ie het zonder pa moet doen nu...maar iig beter dan geruzie tussen ouders
Wat denk je wel niet van onsquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb allemaal ideetjes over het redden van de wereld van de ondergang en mijn theorie over hoe zetmeel de bron van het leven is, is ook niet mis, maar die kan ik niet delen hier want jullie willen gewoon weten of ik een lekker wijf ben
PM die theorieën maar.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Scherpquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ze heeft het idee van PM nog niet uitgevonden denk ikquote:
Van mijn boortje voel je nietsquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mét een verdoving zodat je niks voelt?
Nou ja ben je dat ?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Busines before pleasure, of course.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh, eerst batsen, dan praten we wel over zetmeel
Hmm, daar weet ik alles van.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Sommige mensen kun je beter niet in je leven hebben, zelfs als het een papa betreft. Misschien juist als het een papa betreft. Dit is helemaal goed zoals het is
Iets met eigen glazen ingooien enzo, bad movequote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft het idee van PM nog niet uitgevonden denk ik
Als ze dat was had ze wel een foto gepostquote:
Ik geef hem GHBquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mét een verdoving zodat je niks voelt?
Dat nummer is dierbaar voor jequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Iets met eigen glazen ingooien enzo, bad move
je bent de nieuwe lotusss?quote:
Ach. Tis weer eens wat anders dan het oubollige 'Hoi. Neuken?' wat normaal hier langs komt.quote:
Nice tryquote:Op zondag 28 maart 2010 00:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ze dat was had ze wel een foto gepost
het werkt wel...quote:Op zondag 28 maart 2010 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach. Tis weer eens wat anders dan het oubollige 'Hoi. Neuken?' wat normaal hier langs komt.
Wie zegt dat de oude Lotusss vervangen is?quote:
Niet bij mijquote:
Uhuh... Ik weet er nog wel meerquote:
Nee, maar aan jou vraag ik het ook niet...wees gerustquote:
Linkje dan maar?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef djayzz het volgende:
Ze heeft het idee van PM nog niet uitgevonden denk ik
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, maar aan jou vraag ik het ook niet...wees gerust
Nou....die smilie mag me dan wel veel plezier brengen...van orgastisch genot is geen sprakequote:
ik heb nog steeds 2 orenquote:
Vertel, vertel...quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
Zo,mijn trein is in Zwolle. Of de rest al in een plakkende orgie is beland weet ik dus niet.Ik heb ze in de Stairway achter gelaten.Wat ik wel weet is dat sommige mensen in het echt toffer zijn dan hier.
Lol gehad dus?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
Zo,mijn trein is in Zwolle. Of de rest al in een plakkende orgie is beland weet ik dus niet.Ik heb ze in de Stairway achter gelaten.Wat ik wel weet is dat sommige mensen in het echt toffer zijn dan hier.
hoaxquote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
Met name dat laatste is tof om te horen!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
nee, mijn zwemflippersquote:
zoals dan wie?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
quote:
De leuke mensen hier zijn op de hand van een 3 vingerige hand te tellenquote:
Ikke. Ikke. En ikke.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De leuke mensen hier zijn op de hand van een 3 vingerige hand te tellen
Me, myself & Iquote:
Krea en Torero zijn best tof in het echt.quote:
Is hij wel gekomen?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:57 schreef RealZeus het volgende:
Krea en Torero zijn best tof in het echt.En mensen met een bierviltjesverzameling moeten die ver uit de buurt van Samzz houden want er blijft niks van over.
Klopt,die zitten nu in Utrecht.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De leuke mensen hier zijn op de hand van een 3 vingerige hand te tellen
meuhquote:
dat is toch de bedoeling bij een orgie meetquote:
Boe?quote:
niet zo negatief doen over jezelfquote:
Ghehehehequote:Op zondag 28 maart 2010 00:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is toch de bedoeling bij een orgie meet
maar waar kom je vandaan dan ? dat is ook altijd een goede newbie vraagquote:
tja, de verwachting komt pas over 9 maanden hèquote:
Voor de allerlaatste keer dan: Purmerendquote:Op zondag 28 maart 2010 00:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar waar kom je vandaan dan ? dat is ook altijd een goede newbie vraag
Toch staat deze het beste bij jequote:Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik probeer uit hoe ik me voel bij andere smilies dan mijn grote liefde:
is dat ook een liedje van henk wijngaard?quote:
Good things come to those who waitquote:Op zondag 28 maart 2010 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die PM met je wereldverbeterverhalen enz.
nu haak ik pas afquote:Op zondag 28 maart 2010 01:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer dan: Purmerend
Een unicum op Fok! De uitzondering die de regel bevestigd!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is dat ook een liedje van henk wijngaard?
quote:
ja, tis geen brabo hequote:
Te ver weg voor mij.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer dan: Purmerend
volgens mij zijn die uitgestorven...quote:
goh, ik ben het met je eenschquote:
Nee, het is Fok! relatieplanetquote:Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Het is hier toch geen fokking relatieplanet
brabo's?quote:
Nee, als dat zo zou zijn hadden we pas echt kunnen lachen...quote:Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Nee, dat zeker niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben blij dat jullie het hierover eens zijn, hahaquote:
Ghehehe, dat wordt op het station slapen dan.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef RealZeus het volgende:Er zit een gozer in de trein die wordt wakker gemaakt door de conductrice. Hij moest in Harderwijk zijn en we zijn nu bijna in Meppel.Dat is best een fail.
Hey MM moet jij niet op de orgie meet zijn ?quote:
de eensgezindheid op fok komt pas na 1 uurquote:Op zondag 28 maart 2010 01:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie het hierover eens zijn, haha
Ben jij leuk IRL?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie het hierover eens zijn, haha
nee..na 1,5 promille alcohol in je bloedquote:Op zondag 28 maart 2010 01:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
de eensgezindheid op fok komt pas na 1 uur
Hoever is de JD?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee..na 1,5 promille alcohol in je bloed
jij bent grappigquote:
Techno en Artic zeggen hetquote:
Ik geloof altijd alles!quote:
er zit nog een glas of 2 a 3 in...en dan heb ik nog een volle fles van 1lquote:
In Meppel heb je idd weinig keus. Dankzij de zomertijd is hij straks al een uur kwijt,maar zo te zien belt hij iemand uit zijn nest.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ghehehe, dat wordt op het station slapen dan.
Dan mag je zeker langskomen op vakantie!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Techno en Artic zeggen heten djayzz is ook een fan
Nou ja, misschien een beetje dan..quote:
I knowquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Techno en Artic zeggen heten djayzz is ook een fan
Tof!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan mag je zeker langskomen op vakantie!
Lekker!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er zit nog een glas of 2 a 3 in...en dan heb ik nog een volle fles van 1l
echte fokkers gaan door tot de morgen en nemen dan pas de trein. Alleen jammer dat de meeste ballententen in NL al zo vroeg sluitenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef RealZeus het volgende:
Er zit een gozer in de trein die wordt wakker gemaakt door de conductrice. Hij moest in Harderwijk zijn en we zijn nu bijna in Meppel.Dat is best een fail.
Het was dan ook geen echte fokker!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
echte fokkers gaan door tot de morgen en nemen dan pas de trein.
echte fokkers blijven binnen met de gordijnen dichtquote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
echte fokkers gaan door tot de morgen en nemen dan pas de trein.
Goed dat je nog wakker bent!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:15 schreef djayzz het volgende:
Godver, komt een gast van onze Bed& Breakfast net binnen. met veel kabaal
ah ja zoals met nieuwjaar...quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echte fokkers blijven binnen met de gordijnen dicht
slaan!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:15 schreef djayzz het volgende:
Godver, komt een gast van onze Bed& Breakfast net binnen. met veel kabaal
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:16 schreef ReWout het volgende:
[..]
ah ja zoals met nieuwjaar...[ afbeelding ]
Niks,ik ben geen 20 meer. Ik vind het mooi zat zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
echte fokkers gaan door tot de morgen en nemen dan pas de trein. Alleen jammer dat de meeste ballententen in NL al zo vroeg sluiten
Heej joh, das toch nie normaal man!quote:
ik welquote:Op zondag 28 maart 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks,ik ben geen 20 meer. Ik vind het mooi zat zo.
Nou,alvast welterusten,ik moet nog even.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja er gingen al meerderen weg, en ben kapot, was veel te vroeg vanochtend
Regelen we dit bootje om cocktails op te drinken terwijl we een rondje eiland doen.quote:
Echte fokkers nemen een hotel van 60 euro per kamer en belanden met zijn allen op de vloer van de lobbyquote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echte fokkers blijven binnen met de gordijnen dicht
Ik ben ouder dan jij bent en ik sla met gemak nog steeds een nachtje over?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:
Niks,ik ben geen 20 meer. Ik vind het mooi zat zo.
romantisch!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelen we dit bootje om cocktails op te drinken terwijl we een rondje eiland doen.![]()
[ afbeelding ]
Echte FOK!kers wetenwel beter dan dat.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Echte fokkers nemen een hotel van 60 euro per kamer en belanden met zijn allen op de vloer van de lobby
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wilde een foto plaatsen.
En toen deed ik het niet.
Ik heb mijn momenten.quote:
Nu maken jullie me wel bang met die leeftijden... dit is toch geen 40+ topic hequote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij bent en ik sla met gemak nog steeds een nachtje over?
Hij zegt "we" dus je moet de helft mee betalenquote:
Ik heb ruim 2 jaar nachtdienst gehad,dat overslaan sla ik graag even over.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet 40+quote:Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef ReWout het volgende:
Nu maken jullie me wel bang met die leeftijden... dit is toch geen 40+ topic he
maak een fobo en zet je foto daar neer...als je dat wilquote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
waarom zou je dat niet willen doen?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
Goeie tip van een braboquote:Op zondag 28 maart 2010 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maak een fobo en zet je foto daar neer...als je dat wil
als je geen pic wil posten, niet doen
Wat denk je wel niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij zegt "we" dus je moet de helft mee betalen
nederlander
oogjes vallen ook bijna dicht dus ik ga er maar aan toe gevenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,alvast welterusten,ik moet nog even.
ik begin die nachtjes doorhalen anders wel te voelen tegenwoordig...was na 1 halve dag carnaval ook al total lossquote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Zodat jullie ook massaal foto's laten zien. It's all part of a masterplanquote:
Slaap lekker MM.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oogjes vallen ook bijna dicht dus ik ga er maar aan toe geven![]()
trusten allemaal
wij hebben fobo'squote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zodat jullie ook massaal foto's laten zien. It's all part of a masterplan
Zwaaien! ZWAAIEN!quote:
Nou, zo ben ik niet dus. Noem me maar een nep Nederlander.quote:
Ha, dat had ik wel al ontdekt! *trots*quote:Op zondag 28 maart 2010 01:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
wij hebben fobo's![]()
fotoboeken, zie het fotoplaatje bij elke post![]()
Nep nederlanderquote:Op zondag 28 maart 2010 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwaaien! ZWAAIEN!![]()
[..]
Nou, zo ben ik niet dus. Noem me maar een nep Nederlander.
Die jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef ArTiC het volgende:
ik begin die nachtjes doorhalen anders wel te voelen tegenwoordig...was na 1 halve dag carnaval ook al total loss
Knap hoor!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ha, dat had ik wel al ontdekt! *trots*
Maar, niet iedereen
Oeeehhhhhquote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Krent.quote:
Heej, waarom post je nou een foto van ArTiC?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef ReWout het volgende:
[..]
Oeeehhhhh
[ afbeelding ]
verlicht ons met uwe wijsheid!
Ik verstuur alleen op verzoek.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |