Dat zou jij nooit doenquote:
duh, eerst batsen, dan praten we wel over zetmeelquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb allemaal ideetjes over het redden van de wereld van de ondergang en mijn theorie over hoe zetmeel de bron van het leven is, is ook niet mis, maar die kan ik niet delen hier want jullie willen gewoon weten of ik een lekker wijf ben
Sommige mensen kun je beter niet in je leven hebben, zelfs als het een papa betreft. Misschien juist als het een papa betreft. Dit is helemaal goed zoals het isquote:Op zondag 28 maart 2010 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het raar gevonden als je had gezegd: een irritant strontkind van 2![]()
ex-stress, nooit leuk dus dat is positief
wel jammer voor de kiddo dat ie het zonder pa moet doen nu...maar iig beter dan geruzie tussen ouders
Wat denk je wel niet van onsquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb allemaal ideetjes over het redden van de wereld van de ondergang en mijn theorie over hoe zetmeel de bron van het leven is, is ook niet mis, maar die kan ik niet delen hier want jullie willen gewoon weten of ik een lekker wijf ben
PM die theorieën maar.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Scherpquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ze heeft het idee van PM nog niet uitgevonden denk ikquote:
Van mijn boortje voel je nietsquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mét een verdoving zodat je niks voelt?
Nou ja ben je dat ?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Busines before pleasure, of course.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh, eerst batsen, dan praten we wel over zetmeel
Hmm, daar weet ik alles van.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Sommige mensen kun je beter niet in je leven hebben, zelfs als het een papa betreft. Misschien juist als het een papa betreft. Dit is helemaal goed zoals het is
Iets met eigen glazen ingooien enzo, bad movequote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft het idee van PM nog niet uitgevonden denk ik
Als ze dat was had ze wel een foto gepostquote:
Ik geef hem GHBquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mét een verdoving zodat je niks voelt?
Dat nummer is dierbaar voor jequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Iets met eigen glazen ingooien enzo, bad move
je bent de nieuwe lotusss?quote:
Ach. Tis weer eens wat anders dan het oubollige 'Hoi. Neuken?' wat normaal hier langs komt.quote:
Nice tryquote:Op zondag 28 maart 2010 00:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ze dat was had ze wel een foto gepost
het werkt wel...quote:Op zondag 28 maart 2010 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach. Tis weer eens wat anders dan het oubollige 'Hoi. Neuken?' wat normaal hier langs komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |