ze doet een djazzje...3x roepen dat je weggaat en dna nog een uur blijven hangenquote:
Dan zit er niks anders op dan die stap maar over te slaan en haar direct hard te nemen in de universiteitsbibliotheek.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Hamast het volgende:
[..]
Verder ben ik ook geen mietje, ben gewoon spontaan grappig sexy( denk ik) en zij ook maar we durven allebei die stap niet te zetten om te zoenen ofzo.
een djazzje...ow my god..quote:Op zondag 28 maart 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze doet een djazzje...3x roepen dat je weggaat en dna nog een uur blijven hangen
Hoezo scheelt dat?!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Uiteraard!
En ik ben nog niet naar bed, dat scheelt ook.
Tja.. we zijn ook al naar bios geweest, ze is bij mij thuis geweest, bij haar thuis geweest. En nog wel vaker dingen gedaan in de loop der maanden maarja.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik ging 'studeren' met een meid zat ik 4,5 jaar aan haar vast
De natuurkunde opdracht leek meer op biologie![]()
iemand moet de eerste stap zetten...falen is kudt maar ze gaat je echt niet voor eeuwig haten
Nieuwe term?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze doet een djazzje...3x roepen dat je weggaat en dna nog een uur blijven hangen
woorden? hoe wil je je tong aan de hare vastknopen en praten tegelijk?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
I know... maar heb je misschien een suggestie met wat voor woorden je dat goed brengt?
Een waanzinnig leuk jongetje van twee. Papa niet in beeld overigens (fijn: scheelt weer ex-stress)quote:
Que?quote:
het kwam ineens in mij opquote:
Hahaha. Misschien stel ik wel voor om na het studeren wat te gaan drinken in café'tje.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woorden? hoe wil je je tong aan de hare vastknopen en praten tegelijk?
Oh, the MIquote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woorden? hoe wil je je tong aan de hare vastknopen en praten tegelijk?
Dude, WTF?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neuken met mij is als naar de tandarts gaan. Hopen dat je er niets van merkt en dat het na vijf minuten weer voorbij is
ik had het raar gevonden als je had gezegd: een irritant strontkind van 2quote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een waanzinnig leuk jongetje van twee. Papa niet in beeld overigens (fijn: scheelt weer ex-stress)
andere kant ook weer lastig tochquote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een waanzinnig leuk jongetje van twee. Papa niet in beeld overigens (fijn: scheelt weer ex-stress)
en mét een verdoving zodat je niks voelt?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neuken met mij is als naar de tandarts gaan. Hopen dat je er niets van merkt en dat het na vijf minuten weer voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |