Nee, maar das logisch. Anders was ik hier ook niet binnen gekomen.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...zie jij zo'n kerel met een V speldje op zijn jas buiten staan?
Mietjes zijn niet aantrekkelijk. Bespring haar!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja kan.![]()
Maar t zit zo: Ik ga nu al tijdje om met die meid. Maar het schiet niet op weet je wel. We draaien om elkaar heen en zetten niet echt stappen vooruit. Maandag gaan we weer samen studeren, maar ik heb het idee dat ze interesse verliest, maar ik ben te veel een mietje om open kaart te spelen.
*legt haak weg*quote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
28, blond, alleenstaande mama (hier stop ik, want hier haakt men meestal af)
Ah, zo. Maar dat is niet echt iets voor dit topic denk ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef Hamast het volgende:
Ja kan.![]()
Maar t zit zo: Ik ga nu al tijdje om met die meid. Maar het schiet niet op weet je wel. We draaien om elkaar heen en zetten niet echt stappen vooruit. Maandag gaan we weer samen studeren, maar ik heb het idee dat ze interesse verliest, maar ik ben te veel een mietje om open kaart te spelen.
ranzig wildquote:
Ga door.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Neuh, ga doorquote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben er stiekem weer!quote:
Leg dr over dat bureau en de studieboeken en scheur dr kleren van dr lijf!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mietjes zijn niet aantrekkelijk. Bespring haar!
Verder ben ik ook geen mietje, ben gewoon spontaan grappig sexy( denk ikquote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mietjes zijn niet aantrekkelijk. Bespring haar!
Film niet goed? Bed te koud?quote:
de laatste keer dat ik ging 'studeren' met een meid zat ik 4,5 jaar aan haar vastquote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja kan.![]()
Ik lig in bed! Mobiel internetquote:
hoeveel kids?quote:
I know... maar heb je misschien een suggestie met wat voor woorden je dat goed brengt?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar dat is niet echt iets voor dit topic denk ik.
Anyway, gewoon duidelijk durven zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |