ik heb morgen ook nog plezier van het neuken hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan beter drinken dan neuken...drinken heb je de volgende dag nog plezier van
Plezier van het neuken? Ga je nu al vreemd?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb morgen ook nog plezier van het neuken hoor
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef Laysa het volgende:
Hoi, wat een hoop newbies hier ineens?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:29 schreef Hamast het volgende:
Goedennacht! Ik ben verward en ik heb te weinig lef.
ik heb nu hele ranzige beelden in mijn hoofd...en bedanktquote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ben hier al eerder geweest.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Hoi, wat een hoop newbies hier ineens?
en je bent niet buiten getieft?quote:
Über-newbie opmerking, maar ik weet niet wat je bedoeltquote:Op zondag 28 maart 2010 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Even wat anders, had jij je specs e.d. al gepost?
Waarom je wie niet meer neukt en voor hoe lang alquote:Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Über-newbie opmerking, maar ik weet niet wat je bedoelt![]()
je maten, haarkleur, status etc etcquote:Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
quote:
Age, pics, etc. En hoe je hier verzeild bent geraakt enz.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja kan.quote:
uhuh...zie jij zo'n kerel met een V speldje op zijn jas buiten staan?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het toelatingsbeleid van dit topic laat te wensen over bedoel je?
Ja? is sex met jou dan zo ranzigquote:Op zondag 28 maart 2010 00:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu hele ranzige beelden in mijn hoofd...en bedankt
Beetje doorsnee [Single] dusquote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja kan.![]()
Maar t zit zo: Ik ga nu al tijdje om met die meid. Maar het schiet niet op weet je wel. We draaien om elkaar heen en zetten niet echt stappen vooruit. Maandag gaan we weer samen studeren, maar ik heb het idee dat ze interesse verliest, maar ik ben te veel een mietje om open kaart te spelen.
Ga doorquote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Lily-Ella het volgende:
28, blond, alleenstaande mama (hier stop ik, want hier haakt men meestal af)
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Plezier van het neuken? Ga je nu al vreemd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |