Mee eens, meestal vallen de verfilmingen flink tegen inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef mrbox het volgende:
ik vind boek verfilmingen nooit zo tof (als ik het boek gelezen heb iig )
duh..troll staat bij de drankquote:
Zul je je wel hier thuis voelen of nietquote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een woongroep voor mensen die psychogeriatrisch en/of psychiatrisch zijn.
pas maar op, het stikt hier van de potentiele patientenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
true true maar jij hebt deel 2 ookal wel gezien als film ?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar tot nu toe vind ik het echt een goede verfilming
Ik heb nog maar één ding gezien dat ik dacht; "Eej! Dat was in het boek heel anders!" En ik ben benieuwd hoe ze dat nu op gaan lossen
zit je nu te soppen op je stoel ?quote:
*drukt op next*quote:
Oh, wat cool zeg! Ik benijd je, ik wilde die kant op maar sinds ik zelf moeder ben kan ik dat écht niet meer handelenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik doe hetzelfde maar dan bij psychiatrische kinderen/jeugdigen
Dat kan ik mij heel goed voorstellen jaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, wat cool zeg! Ik benijd je, ik wilde die kant op maar sinds ik zelf moeder ben kan ik dat écht niet meer handelen
Moeders die rondsletten op het toilet.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, wat cool zeg! Ik benijd je, ik wilde die kant op maar sinds ik zelf moeder ben kan ik dat écht niet meer handelen
Welk jaar is het eigenlijk?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moeders die rondsletten op het toilet.
Dat is zooo 2002
en we hebben weer beetquote:Op zondag 28 maart 2010 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal zo narrowminded.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal zo narrowminded.
Kappen, allebeiquote:
Atonement was een prettige uitzondering.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mee eens, meestal vallen de verfilmingen flink tegen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |