Wie zegt dat de oude Lotusss vervangen is?quote:
Niet bij mijquote:
Uhuh... Ik weet er nog wel meerquote:
Nee, maar aan jou vraag ik het ook niet...wees gerustquote:
Linkje dan maar?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef djayzz het volgende:
Ze heeft het idee van PM nog niet uitgevonden denk ik
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, maar aan jou vraag ik het ook niet...wees gerust
Nou....die smilie mag me dan wel veel plezier brengen...van orgastisch genot is geen sprakequote:
ik heb nog steeds 2 orenquote:
Vertel, vertel...quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
Zo,mijn trein is in Zwolle. Of de rest al in een plakkende orgie is beland weet ik dus niet.Ik heb ze in de Stairway achter gelaten.Wat ik wel weet is dat sommige mensen in het echt toffer zijn dan hier.
Lol gehad dus?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
Zo,mijn trein is in Zwolle. Of de rest al in een plakkende orgie is beland weet ik dus niet.Ik heb ze in de Stairway achter gelaten.Wat ik wel weet is dat sommige mensen in het echt toffer zijn dan hier.
hoaxquote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
Met name dat laatste is tof om te horen!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
nee, mijn zwemflippersquote:
zoals dan wie?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
quote:
De leuke mensen hier zijn op de hand van een 3 vingerige hand te tellenquote:
Ikke. Ikke. En ikke.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De leuke mensen hier zijn op de hand van een 3 vingerige hand te tellen
Me, myself & Iquote:
Krea en Torero zijn best tof in het echt.quote:
Is hij wel gekomen?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:57 schreef RealZeus het volgende:
Krea en Torero zijn best tof in het echt.En mensen met een bierviltjesverzameling moeten die ver uit de buurt van Samzz houden want er blijft niks van over.
Klopt,die zitten nu in Utrecht.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De leuke mensen hier zijn op de hand van een 3 vingerige hand te tellen
meuhquote:
dat is toch de bedoeling bij een orgie meetquote:
Boe?quote:
niet zo negatief doen over jezelfquote:
Ghehehehequote:Op zondag 28 maart 2010 00:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is toch de bedoeling bij een orgie meet
maar waar kom je vandaan dan ? dat is ook altijd een goede newbie vraagquote:
tja, de verwachting komt pas over 9 maanden hèquote:
Voor de allerlaatste keer dan: Purmerendquote:Op zondag 28 maart 2010 00:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar waar kom je vandaan dan ? dat is ook altijd een goede newbie vraag
Toch staat deze het beste bij jequote:Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik probeer uit hoe ik me voel bij andere smilies dan mijn grote liefde:
is dat ook een liedje van henk wijngaard?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |