Minuten lang tegen een muur aanlopen… ow wacht, werkt nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken het.. liep met batman maar rondjes... was ik hier al niet geweest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god. Sony houdt een enquete of er net als de GoW-collection ook een Team Ico collection moet komen. SOTC in HD.![]()
![]()
![]()
![]()
http://share.blog.us.play(...)team-ico-collection/
*HELL YES gestemd*
Ow god. Sony houdt een enquete of er net als de GoW-collection ook een Team Ico collection moet komen. SOTC in HD.![]()
![]()
![]()
![]()
*HELL YES gestemd*
![]()
![]()
![]()
*HELL YES gestemd*
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is geen petitie van Sony, maar iedere lamlul kan daar een petitie plaatsen, ga dus niet te veel hopen
Inderdaad. Heb heerlijk geslapen, ver voor mijn wekker wakker ook.quote:
Geweldigquote:Op zondag 28 maart 2010 09:39 schreef kepler het volgende:
Heerlijke race_O_
Ik zet de klokken ook savonds alvast naar voren, heb je er gewoon de minste last vanquote:Op zondag 28 maart 2010 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Gister om half negen al naar bed gegaan. Wekker meteen vooruit gezet. Niks aan de hand nu.
Wat een piemel is het ookquote:Op zondag 28 maart 2010 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geweldig
Alleen die Webber, stond ik wel ff op te schelden, wat een domme lul!
Ja zo te zien wel! Echt de top 7 zo dicht bij elkaar, mooie acties gezien, spannend en dat heb zo'n eigenlijk snel circuit!quote:Op zondag 28 maart 2010 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat een piemel is het ook
Echt 1 van de toffere races van de afgelopen jarenZou dat tankverbod dan toch helpen?
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:58 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe Shadow Complex achtig spel
Veel water in gameplaybeelden Hydrophobia
Ben je vergeten dat je deze al probeerde te hypen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En deze, ziet er subliem uit, Hydrophobia
http://www.eurogamer.net/videos/hydrophobia-reveal
Ik kan er ook niet over uit,... blijf me verbazen. Zit op 47 uur ofzo! Ben zo bang dat het straks voorbij is.quote:
De regen gooide alles wel een beetje door elkaar, maar het geeft hoop voor de volgende racesquote:Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo te zien wel! Echt de top 7 zo dicht bij elkaar, mooie acties gezien, spannend en dat heb zo'n eigenlijk snel circuit!
Heb zelf al boodschappen gedaan en wat opgeruimd, maar ik kan je huidige fase wel begrijpen.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
Gatver...lui vandaag. Moet eigenlijk het huis schoonmaken en hemden wassen/strijken.
Maar ik zit alleen maar een beetje te hangen achter de PC en muziek te luisteren.
Gister wel actief geweest. Sporten, (verse) boodschappen gehaald, nieuw hemd gekocht voor onder mijn pak (standaard blauw). En een poging gedaan om Tonkatsu te maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb zelf al boodschappen gedaan en wat opgeruimd, maar ik kan je huidige fase wel begrijpen.
Klinkt goed Gijsquote:Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister wel actief geweest. Sporten, (verse) boodschappen gehaald, nieuw hemd gekocht voor onder mijn pak (standaard blauw). En een poging gedaan om Tonkatsu te maken.
Geen idee nog. Zie wel waar ik zin in heb.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt goed GijsVanavond gamen of een film? Misschien weer vroeg naar bed?
Gijs check mijn blog,... die heb ik ook gezien!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee nog. Zie wel waar ik zin in heb.
Gister nog wel Egde of Darness gekeken. Aanrader.
Volgens mij is het een filmopname, zie ook die microfoon boven dat groepjequote:
Ik heb hetzelfde. Toch een hoog been there, done that in SD gehalte.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Overigens ben ik mijn God of War 3 hype HE-LE-MAAL kwijt. Dat,... of ik heb hem gewoon nooit gehad
Nee, GOW3 is episch op niveau, beter dan 1 en 2 bij elkaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Toch een hoog been there, done that in SD gehalte.
55quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet over uit,... blijf me verbazen. Zit op 47 uur ofzo! Ben zo bang dat het straks voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
55Gijs,... je spoilers sucken,... ik ben daar nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Kunnen we strijktips uitwisselen.quote:
Geen idee...waarom dan?quote:
Kak! Is dat deze week al!?quote:
Kut voor jequote:Op maandag 29 maart 2010 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kak! Is dat deze week al!?Dan zijn wij ook vrij.
Momenteel niet zo'n zin om alleen thuis te zitten.quote:
Je zei van welquote:Op maandag 29 maart 2010 00:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... je spoilers sucken,... ik ben daar nog niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik denk de regering zelf. De President (marionet van Poetin) is momenteel niet zo heel populair en binnenkort zijn daar ook iets van gemeenteraadsverkiezingen geloof ik. Hebben ze een paar jaar geleden ook geflikt door flats op te blazen en de Tsjetsjenen de schuld te geven.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Moskou is ook weer wakker![]()
Tsjetsjeenen of extremistische Moslims? Hoe dan ook,... zal wel weer een staartje aan vast zitten.
Ik wil dat niet weten denk ik!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk de regering zelf. De President (marionet van Poetin) is momenteel niet zo heel populair en binnenkort zijn daar ook iets van gemeenteraadsverkiezingen geloof ik. Hebben ze een paar jaar geleden ook geflikt door flats op te blazen en de Tsjetsjenen de schuld te geven.
Betere router kopen of minder downloadenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand hier trouwens verstand van modems? Wij hebben een modem (BBNed) via onze provider (infopact) en deze moet eens in de twee/drie dagen uit- en aangezet worden omdat er anders niet mee te internetten is. Het lijkt alsof hij volloopt met informatie ofzo en dan verstopt raakt? Dat klinkt gek, maar zo lijkt het wel
Gelukkig kan ik dat remote doen vanaf mijn PC omdat dat ding in de meterkast is weggewerkt, maar toch. Het is toch vreemd? Oude modem nergens last van...
Ja is ook echt zo. Na wat torrents altijd even aan en uit doen. Werkt prima!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
Nou je het zegt.. gisteren downloade ik een 4 tal films, en op een bepaald moment liep mn modem ook vast![]()
Downloaden liep gewoon door maar de tv uitzendingen wilde niet meer.. nou ja boeien dvd aangezet en vanmorgen de modem gereset.
Router was gratis bij gratis internet. Ik krijg m'n huisgenoten nooit zover dat ze geld uitgeven aan een nieuw modemquote:Op maandag 29 maart 2010 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Betere router kopen of minder downloadenTorrentz vinden ze niet altijd leuk.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Router was gratis bij gratis internet. Ik krijg m'n huisgenoten nooit zover dat ze geld uitgeven aan een nieuw modemHet gekke is trouwens dat de Torrents wel altijd op volle snelheid doorlopen. Ik heb ze al speciaal een max down- en upload snelheid gegeven zodat ik theoretisch normaal zou moeten kunnen internetten, maar de pagina's laden gewoon niet meer. Zowel IE als FF trouwens, dus dat lijkt het probleem ook niet...
Ik klaag ook niet, ik vraag of er een oplossing is voor een probleem. Dat is er niet anders dan eens in de zoveel tijd resetten. Primaquote:Op maandag 29 maart 2010 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Niks met bandbreedte te maken. Gewoon een cheap ass modem. Af en toe even uit doen en klaarIk moet het zelf ook wel eens met mijn Linksys,... ook een cheap ding hoor daar niet van, maar ik moet elke week 1 keer herstarten anders gebeurd er niks meer
Sowieso mag jij niet klagen als alles gratis is
HAHAHAHA Hoe geniaalquote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rjaardagscadeau.html
Zonder geluid iig weinigquote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rjaardagscadeau.html
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh lekker hoor, [url=http://www.youtube.com/watch?v=6tqfFiR_NjI]Ultimate Seduction[/youtube] in de mix met [url=http://www.youtube.com/watch?v=hSSNsBjvtx0]Pullover[/youtube]
Gehoord op BBC1.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh lekker hoor, [url=http://www.youtube.com/watch?v=6tqfFiR_NjI]Ultimate Seduction[/youtube] in de mix met [url=http://www.youtube.com/watch?v=hSSNsBjvtx0]Pullover[/youtube]
Gehoord op BBC1.
Ja Gijs, laaaaaaat maar. Tyfus code hier van dit forum. Je kunt niet eens Youtube filmpjes linken zonder dat er geforceerd een directe link van gemaakt wordt.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja Gijs, laaaaaaat maar. Tyfus code hier van dit forum. Je kunt niet eens Youtube filmpjes linken zonder dat er geforceerd een directe link van gemaakt wordt.
Hoe dan ook he,... HOE?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
Pullover... altijd leuk als die weer gebruikt word in een mix
Deze dan:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ripark__.html?p=33,2 droog
Zingen kan ze nietquote:Op maandag 29 maart 2010 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Meid is sexy
http://www.dumpert.nl/med(...)hone_poker_face.html
Omg.. ja.quote:
klaaR?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:49 schreef Magneet het volgende:
probleem met modems en torrents is nietd e snelheid maar het maximnaal aantal gelijktijdige verbindingen. Veel routers gaan daarvan compleet over de nek.
Gijs, dat is ook een gast ofzoquote:Op maandag 29 maart 2010 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Lulu
Lulu had een nek, schouders en borsten,... geen bal met een hoofd er op!
[ afbeelding ]
,...............................quote:Op maandag 29 maart 2010 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, dat is ook een gast ofzo![]()
Mwah, als dat de top 10 is...quote:Op maandag 29 maart 2010 11:11 schreef Chocobo het volgende:
http://tops.gamerlimit.co(...)al-fantasy-cosplays/
Top 10 volgens hun,... heb al leukere gezien. Prachtig om te googlen zoquote:
Al een week niet gespeeld. Uberhaupt geen game trouwens. Dipjequote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef Chocobo het volgende:
Over Final gesproken. Gisteren weer zo'n heerlijke sessie gehad. Moet voor het eerst echt een stuk teruglopen om wat te levellen. Mijn reet werd echt geowned laatst. Tyfus stuk lopen denk ik, maar het geeft niet,... het is zo goed!!
Ik ook minder hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al een week niet gespeeld. Uberhaupt geen game trouwens. DipjeIk weet het niet...
Het gekke is dat ik FFXIII echt mega goed vind... Maar heb het (in ieder geval voor mijn gevoel) te druk om er echt voor te gaan zitten...quote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook minder hoor.
Merk wel dat ik lekker geniet zo.. geen druk bij nieuwe game dat je mee moet spelen want anders krijg je spoilers ofzo.. gewoon relaxed eens wat doen. Leuk
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst die fucking spoiler in Heavy Rain topic en nu die Ker_Cunt die bezig blijft
Op de een of andere manier wel ja. Ik heb altijd dat ik in maart ineens mijn kamers ga opruimen. Heel bizarquote:
Je gamet teveel en van alles. Je bent een omnigamer,... overload gehad!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al een week niet gespeeld. Uberhaupt geen game trouwens. DipjeIk weet het niet...
Cast eens cure dan!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gamet teveel en van alles. Je bent een omnigamer,... overload gehad!
Nesteldrangquote:Op maandag 29 maart 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wel ja. Ik heb altijd dat ik in maart ineens mijn kamers ga opruimen. Heel bizar
Esuna is het toch,... je hebt een status ailment,... met je HP is niks aan de hand! Maar je mag ook wel wat haste gebruiken denk ik zo,... en vergeet faith nietquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Esuna is het toch,... je hebt een status ailment,... met je HP is niks aan de hand! Maar je mag ook wel wat haste gebruiken denk ik zo,... en vergeet faith niet
Okay, dat is mijn favorietquote:
Waarschijnlijk niet neequote:
Ze is Nederlandse...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is haar in het echt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
http://www.cosplay.com/member/39922/
Ja,... dat was te verwachten. Enge is dat ze het doen ookquote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oristen__.html?p=1,1
Lijkt me niet lekker... als de russen achter je aankomen.... om je te vernietigen
Lastje.
Desnoods zijn ze het zelf om een vergeldingsactie op touw te kunnen zetten... russenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat was te verwachten. Enge is dat ze het doen ookMaar ja,... wie waren het. Is het al opgeëist?
Ex-KGB Gijs...die vent lust je rauw.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Poetin,.... mannetje hoor. Judoka Sensei,...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
Ja GODVERDOMME.. geldt alleen weer in BELGIE... STUUR DAN GODVERDOMME NIET DE MAIL NAAR IEDEREEN DAT WE VRIJ ZIJN.
Gijs. Jij bent toch een Belg?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
Ja GODVERDOMME.. geldt alleen weer in BELGIE... STUUR DAN GODVERDOMME NIET DE MAIL NAAR IEDEREEN DAT WE VRIJ ZIJN.
Ja ik weet het zeker,.... dat is een killer hoor!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ex-KGB Gijs...die vent lust je rauw.
_____O_____quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bekijk het positief B., vanavond weer lekker aan de slag met FFXIII
Ja,... en hij wordt uitgelachen,... en krijgt advies om een game te spelen die hij niet heeft! Ook epischquote:Op maandag 29 maart 2010 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen beter vermaak dan leedvermaak. Dat blijkt wel weer.
Reacties gelezen. PC uitgezet. Koffer ingepakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... en hij wordt uitgelachen,... en krijgt advies om een game te spelen die hij niet heeft! Ook episch
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reacties gelezen. PC uitgezet. Koffer ingepakt.
Nu in de auto op weg naar huis.
Vrijdagmiddag biertje in Leiden doen?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag biertje in Leiden doen?
Ow wacht...
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Wessiej het volgende:
Gaan jullie nog iets lekkers maken met pasen?
Ik heb alvast voor mijzelf een runderrollade met bospaddestoelenmelange erin laten maken, ziet er gaaf uit en is fucking lekker
Gaaf, ik ga die sweet sticky en spicy chicken *nu* makenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Poging 2 Tokatsu
Zo hoort het uit te zien.
[ afbeelding ]Sweet, Sticky & Spicy chicken Knoflookkip uit de oven
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag biertje in Leiden doen?
Ow wacht...
Of met kipfile kan ook lekker zijn jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:
Oh leuk,... recepten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke kipquote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaaf, ik ga die sweet sticky en spicy chicken *nu* maken
Echt bruut lekker, nog steeds aan het genietenquote:
Mijn buurman verhuist, ben je nu mijn buurmanquote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef kepler het volgende:
Ik ben vrijdag vrij![]()
Wel verplichte vrije dagEn ik moet verhuizen
Ik hoop het niet zegquote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijn buurman verhuist, ben je nu mijn buurman
Sonyquote:The next system software update for the PlayStation 3 (PS3) system will be released on April 1, 2010 (JST), and will disable the “Install Other OS” feature that was available on the PS3 systems prior to the current slimmer models, launched in September 2009. This feature enabled users to install an operating system, but due to security concerns, Sony Computer Entertainment will remove the functionality through the 3.21 system software update.
In addition, disabling the “Other OS” feature will help ensure that PS3 owners will continue to have access to the broad range of gaming and entertainment content from SCE and its content partners on a more secure system.
Consumers and organizations that currently use the “Other OS” feature can choose not to upgrade their PS3 systems, although the following features will no longer be available;
* Ability to sign in to PlayStation Network and use network features that require signing in to PlayStation Network, such as online features of PS3 games and chat
* Playback of PS3 software titles or Blu-ray Disc videos that require PS3 system software version 3.21 or later
* Playback of copyright-protected videos that are stored on a media server (when DTCP-IP is enabled under Settings)
* Use of new features and improvements that are available on PS3 system software 3.21 or later
Ik kom je Xbox wel halen danquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je mag wel eens om een kopje suiker komen halen
Aanrader dus? Mooi!quote:
Ik heb nu 2 afleveringen staan, voor deze zondag ofzoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
The Pacific...OMG...evenaard BoB...en dat pas bij aflevering 3
Ik vond afl 2 niet supergoed. Maar dat komt ook omdat je niet echt iets opbouwd met die hoofdrolspelers. Zag je ze in BoB nog voorbereiden op de invasie, hier begin je in 1 keer met de actie. Dadelijk afl 3 kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Aflevering 3 is rustiger, leer je de hoofdrolspelers beter kennenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vond afl 2 niet supergoed. Maar dat komt ook omdat je niet echt iets opbouwd met die hoofdrolspelers. Zag je ze in BoB nog voorbereiden op de invasie, hier begin je in 1 keer met de actie. Dadelijk afl 3 kijken
Inderdaad fantastische afleveringquote:Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aflevering 3 is rustiger, leer je de hoofdrolspelers beter kennen
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
heerlijk.....heeeerlijk.
die billen als kussen gebruiken
Een Strolie's weblog video? Wat is het Gijsquote:
Eens,... feature totaal nooit begrepen. Logisch dat ze het verwijderen! Final trouwens,.... niet normaal. 53 uur nuquote:
Ben zo benieuwd Gijsquote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ga het zeker eens proberen!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt bruut lekker, nog steeds aan het genieten
Thanks Strol, mensen maken die hap
FOK!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:49 schreef Chocobo het volgende:
En waarom is mijn quote gelinked naar de youtube die je postte
Ik heb er weer zin in. Morgen ga ik vroeg eten en om 19u slinger ik de PS3 aan voor een epische sessie in chapter 10!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... feature totaal nooit begrepen. Logisch dat ze het verwijderen! Final trouwens,.... niet normaal. 53 uur nu
Ik laat 'm nog even gaan totdat hij op BRD te krijgen is. Deze week krijg ik BoB op BRD binnen (serieus, twee tientjes, geen geld) en dan ga ik die eindelijk eens afkijken. Nooit verder dan aflevering 4 ofzo gezien...quote:
Rarequote:
Ik ben vandaag alleen in het Gijsjes topic geweest, bang om spoilers te lezenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rare
Nieuws gelezen? Ze gaan geen oude franchises meer gebruiken. Enkel Avatar-meuk ontwikkelen. How the mighty have fallen... Rare is gewoon nog erger dan Nintendo. Die brengen nog Super Mario games uit naast hun Wii Crap.
Tijd om Donkey Kong Country en Killer Instinct nog eens te gaan spelen op de SNES.
Spoilers waarover?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alleen in het Gijsjes topic geweest, bang om spoilers te lezen, nergens anders op internet
. MSN was zelfs afgesloten
Wrestlemaniaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoilers waarover?
Ik moet zeggen dat andere topics me ook vrij weinig boeien de laatste tijd en ik enkel Eurogamer, Edge-Online en Gamefront check voor het nieuws... Zelfs NeoGAF is vrij kut nu met die nieuwe software en hun tijdbug.
Hulk Hogan gaat doodquote:
Wat een koningquote:
Ja, want als je een beetje op Internet surft wordt je overspoeld met worstel-spoilers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:01 schreef Wessiej het volgende:
Wrestlemania, morgen pas kijken met wat vrienden dus wil niets weten.
Proestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, want als je een beetje op Internet surft wordt je overspoeld met worstel-spoilers.
Bestaan er wel goede managers op dat gebied. Elk jaar is het weer hetzelfde met die F1 toch,... wie maken die webbased dingen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:44 schreef Bastard het volgende:
Kep, die F1 manager is niet echt duidelijk he.. zoeken waar alles staat enzo, niet logisch we?
Vrijwilligers.. maar ik vind het maar lastig lezen terwijl ze hun best lijken gedaan te hebben om het eens anders te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bestaan er wel goede managers op dat gebied. Elk jaar is het weer hetzelfde met die F1 toch,... wie maken die webbased dingen dan?
Wat een verrassingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_kast__.html?p=22,1
Is mij al 2x eerder gebeurt dus wil het graag niet voor het grootste evenement van het jaar spoilervrij houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, want als je een beetje op Internet surft wordt je overspoeld met worstel-spoilers.
Het grootste evenement van het jaar. Voor iedereen die dat nog niet wist...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is mij al 2x eerder gebeurt dus wil het graag niet voor het grootste evenement van het jaar spoilervrij houden
Roy stoutert! Kom morgen DJ Hero dan na Arsenal-Barca.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het grootste evenement van het jaar. Voor iedereen die dat nog niet wist...
Uurtje of 23 is dat? Moet lukken denk ik! Ik ga wel finaal verliezen, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Roy stoutert! Kom morgen DJ Hero dan na Arsenal-Barca.
Jep, doen we de Daft Punk setlistquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uurtje of 23 is dat? Moet lukken denk ik! Ik ga wel finaal verliezen, maar dat maakt niet uit
10 aprilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vechtsporten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is ook mooi:
http://i46.tinypic.com/e5qt76.gif
Je beste gifjes #2
En daar probeer je spoilers voor te ontlopen? Dat event moet nog plaatsvinden hequote:
Scherp, en ik zie zo al aan die plaatjes wie er gaat winnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daar probeer je spoilers voor te ontlopen? Dat event moet nog plaatsvinden he
Links, links, linksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scherp, en ik zie zo al aan die plaatjes wie er gaat winnen.
Denk ik dan, maarja rest van de card is ook ziek. Die Silva is gewoon een van de beste vechters in de wereld, zo beheerst, zo sterk, zo snel.quote:
Zeker vermoeidheid dat die neer gaat van dat stootje!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Denk ik dan, maarja rest van de card is ook ziek. Die Silva is gewoon een van de beste vechters in de wereld, zo beheerst, zo sterk, zo snel.
[ afbeelding ]
Is toch allemaal fake?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker vermoeidheid dat die neer gaat van dat stootje!
Nee Gijs,... je plaatje is fake maar in de K1 ringen of hoe ze ook heten wil je niet staan hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is toch allemaal fake?
[ afbeelding ]
Poep ik op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... je plaatje is fake maar in de K1 ringen of hoe ze ook heten wil je niet staan hoorVallen serieuze klappen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Echt zoooo slecht hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is toch allemaal fake?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... je plaatje is fake maar in de K1 ringen of hoe ze ook heten wil je niet staan hoorVallen serieuze klappen daar.
Die Silva had heel die wedstrijd alles ontweken en gaf hem steeds een perfecte klap. Hij slaat zo effectief, precies op de plek waar het zoveel pijn doet dat je KO gaat. Held.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker vermoeidheid dat die neer gaat van dat stootje!
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die Silva had heel die wedstrijd alles ontweken en gaf hem steeds een perfecte klap. Hij slaat zo effectief, precies op de plek waar het zoveel pijn doet dat je KO gaat. Held.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)den_beuken_pedo.html
Al eens een UFC event gezien? Deze zaterdag was UFC 111, nu wel te zien in HD. Is oa met de beste vechter in de wereld, George-Saint Pierrequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!
Had jij niet ook een roze band in iets?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!
Zwarte band in Final Fantasyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had jij niet ook een roze band in iets?
Ik meen het Gijs, er staat me iets van bij dat jij ooit een vechtsport gedaan had. Kan me niet voorstellen dat dat Surfer was namelijkquote:
Ja dat was ik ja. Hoop full contact gevechten gedaan, maar dat was wel wat mooier dan dat K1 gebeuren. Techniek en eer,... niet domweg hakken! Maar ja,... was is een band,... daar hou je alleen je broek mee omhoogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik meen het Gijs, er staat me iets van bij dat jij ooit een vechtsport gedaan had. Kan me niet voorstellen dat dat Surfer was namelijk
Zie jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat was ik ja. Hoop full contact gevechten gedaan, maar dat was wel wat mooier dan dat K1 gebeuren. Techniek en eer,... niet domweg hakken! Maar ja,... was is een band,... daar hou je alleen je broek mee omhoogIk trainde onder Oyama principe,... Kyokushin koning
Man is een held. Mooiste vind ik kata's lopen.
Die wandeling gisteren van me duurde 3 uur! Serieus,... ik ben er al eens geweest, maar toch was alles bijna nieuw! Wat een spelquote:
Ik heb hem ook moeten teruglopenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die wandeling gisteren van me duurde 3 uur! Serieus,... ik ben er al eens geweest, maar toch was alles bijna nieuw! Wat een spel
Fuck waystones,... lopen en genietenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb hem ook moeten teruglopen(je hebt waystone's he
)
Mini-map uit en genieten van de omgeving
Rare beesten hoor... Helemaal niet zo gek dat ze met uitsterven bedreigt wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Chocobo het volgende:
Beer is woest
http://www.break.com/index/panda-gets-revenge-on-tree-branch.html
Ja duhquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fuck waystones,... lopen en genietenWel eens goed om je heen gekeken? Episch
Yup, en boodschappen, postkantoor en Chuck.quote:
Mass Effect 2 kuikenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, en boodschappen, postkantoor en Chuck.
Godver, wat een toffe serie en godver, wat een chick...
[ afbeelding ]
Ik denk echt dat ik haar de mooiste vrouw op TV vindt...
Met plezierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mass Effect 2 kuiken![]()
meer pics graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met plezier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slot:Teeeering,... griet is echt knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Top Gijs!quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ik doe zelf net een sollicitatie de deur uit
En dat allemaal omdat ze je een vrije dag voor de neus hebben gehouden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ik doe zelf net een sollicitatie de deur uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
FinalZeikerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
FinalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]Hij bedoelt die gangen in Chapter 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vogels hebben ook een soort stoompijpje ofzo
α & Ω
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ze je een vrije dag voor de neus hebben gehouden.
Don't fuck with B.
Ja Jezus zeg, je kon in Delft altijd al gratis reizen door gewoon niet te stempelen in de tramquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Chocobo het volgende:
Dit dan,... miljoenen uitgegeven aan het nieuwe OV systeem. Is te kraken met cementlijm
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntlijm___.html?p=3,1
Drie keer gelezen,... begrijp het nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kreeg bijna een hartaanval.
Gabe confirms Episode 3 is canceled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |