Top 10 volgens hun,... heb al leukere gezien. Prachtig om te googlen zoquote:
Al een week niet gespeeld. Uberhaupt geen game trouwens. Dipjequote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef Chocobo het volgende:
Over Final gesproken. Gisteren weer zo'n heerlijke sessie gehad. Moet voor het eerst echt een stuk teruglopen om wat te levellen. Mijn reet werd echt geowned laatst. Tyfus stuk lopen denk ik, maar het geeft niet,... het is zo goed!!
Ik ook minder hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al een week niet gespeeld. Uberhaupt geen game trouwens. DipjeIk weet het niet...
Het gekke is dat ik FFXIII echt mega goed vind... Maar heb het (in ieder geval voor mijn gevoel) te druk om er echt voor te gaan zitten...quote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook minder hoor.
Merk wel dat ik lekker geniet zo.. geen druk bij nieuwe game dat je mee moet spelen want anders krijg je spoilers ofzo.. gewoon relaxed eens wat doen. Leuk
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst die fucking spoiler in Heavy Rain topic en nu die Ker_Cunt die bezig blijft
Op de een of andere manier wel ja. Ik heb altijd dat ik in maart ineens mijn kamers ga opruimen. Heel bizarquote:
Je gamet teveel en van alles. Je bent een omnigamer,... overload gehad!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al een week niet gespeeld. Uberhaupt geen game trouwens. DipjeIk weet het niet...
Cast eens cure dan!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gamet teveel en van alles. Je bent een omnigamer,... overload gehad!
Nesteldrangquote:Op maandag 29 maart 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wel ja. Ik heb altijd dat ik in maart ineens mijn kamers ga opruimen. Heel bizar
Esuna is het toch,... je hebt een status ailment,... met je HP is niks aan de hand! Maar je mag ook wel wat haste gebruiken denk ik zo,... en vergeet faith nietquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Esuna is het toch,... je hebt een status ailment,... met je HP is niks aan de hand! Maar je mag ook wel wat haste gebruiken denk ik zo,... en vergeet faith niet
Okay, dat is mijn favorietquote:
Waarschijnlijk niet neequote:
Ze is Nederlandse...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is haar in het echt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
http://www.cosplay.com/member/39922/
Ja,... dat was te verwachten. Enge is dat ze het doen ookquote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oristen__.html?p=1,1
Lijkt me niet lekker... als de russen achter je aankomen.... om je te vernietigen
Lastje.
Desnoods zijn ze het zelf om een vergeldingsactie op touw te kunnen zetten... russenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat was te verwachten. Enge is dat ze het doen ookMaar ja,... wie waren het. Is het al opgeëist?
Ex-KGB Gijs...die vent lust je rauw.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Poetin,.... mannetje hoor. Judoka Sensei,...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
Ja GODVERDOMME.. geldt alleen weer in BELGIE... STUUR DAN GODVERDOMME NIET DE MAIL NAAR IEDEREEN DAT WE VRIJ ZIJN.
Gijs. Jij bent toch een Belg?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
Ja GODVERDOMME.. geldt alleen weer in BELGIE... STUUR DAN GODVERDOMME NIET DE MAIL NAAR IEDEREEN DAT WE VRIJ ZIJN.
Ja ik weet het zeker,.... dat is een killer hoor!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ex-KGB Gijs...die vent lust je rauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |