Ja dat was ik ja. Hoop full contact gevechten gedaan, maar dat was wel wat mooier dan dat K1 gebeuren. Techniek en eer,... niet domweg hakken! Maar ja,... was is een band,... daar hou je alleen je broek mee omhoogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik meen het Gijs, er staat me iets van bij dat jij ooit een vechtsport gedaan had. Kan me niet voorstellen dat dat Surfer was namelijk
Zie jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat was ik ja. Hoop full contact gevechten gedaan, maar dat was wel wat mooier dan dat K1 gebeuren. Techniek en eer,... niet domweg hakken! Maar ja,... was is een band,... daar hou je alleen je broek mee omhoogIk trainde onder Oyama principe,... Kyokushin koning
Man is een held. Mooiste vind ik kata's lopen.
Die wandeling gisteren van me duurde 3 uur! Serieus,... ik ben er al eens geweest, maar toch was alles bijna nieuw! Wat een spelquote:
Ik heb hem ook moeten teruglopenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die wandeling gisteren van me duurde 3 uur! Serieus,... ik ben er al eens geweest, maar toch was alles bijna nieuw! Wat een spel
Fuck waystones,... lopen en genietenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb hem ook moeten teruglopen(je hebt waystone's he
)
Mini-map uit en genieten van de omgeving
Rare beesten hoor... Helemaal niet zo gek dat ze met uitsterven bedreigt wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Chocobo het volgende:
Beer is woest
http://www.break.com/index/panda-gets-revenge-on-tree-branch.html
Ja duhquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fuck waystones,... lopen en genietenWel eens goed om je heen gekeken? Episch
Yup, en boodschappen, postkantoor en Chuck.quote:
Mass Effect 2 kuikenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, en boodschappen, postkantoor en Chuck.
Godver, wat een toffe serie en godver, wat een chick...
[ afbeelding ]
Ik denk echt dat ik haar de mooiste vrouw op TV vindt...
Met plezierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mass Effect 2 kuiken![]()
meer pics graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met plezier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slot:Teeeering,... griet is echt knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Top Gijs!quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ik doe zelf net een sollicitatie de deur uit
En dat allemaal omdat ze je een vrije dag voor de neus hebben gehouden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ik doe zelf net een sollicitatie de deur uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
FinalZeikerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
FinalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]Hij bedoelt die gangen in Chapter 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vogels hebben ook een soort stoompijpje ofzo
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ze je een vrije dag voor de neus hebben gehouden.
Don't fuck with B.
Ja Jezus zeg, je kon in Delft altijd al gratis reizen door gewoon niet te stempelen in de tramquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Chocobo het volgende:
Dit dan,... miljoenen uitgegeven aan het nieuwe OV systeem. Is te kraken met cementlijm
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntlijm___.html?p=3,1
Drie keer gelezen,... begrijp het nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kreeg bijna een hartaanval.
Gabe confirms Episode 3 is canceled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |