Wat een koningquote:
Ja, want als je een beetje op Internet surft wordt je overspoeld met worstel-spoilers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:01 schreef Wessiej het volgende:
Wrestlemania, morgen pas kijken met wat vrienden dus wil niets weten.
Proestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, want als je een beetje op Internet surft wordt je overspoeld met worstel-spoilers.
Bestaan er wel goede managers op dat gebied. Elk jaar is het weer hetzelfde met die F1 toch,... wie maken die webbased dingen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:44 schreef Bastard het volgende:
Kep, die F1 manager is niet echt duidelijk he.. zoeken waar alles staat enzo, niet logisch we?
Vrijwilligers.. maar ik vind het maar lastig lezen terwijl ze hun best lijken gedaan te hebben om het eens anders te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bestaan er wel goede managers op dat gebied. Elk jaar is het weer hetzelfde met die F1 toch,... wie maken die webbased dingen dan?
Wat een verrassingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_kast__.html?p=22,1
Is mij al 2x eerder gebeurt dus wil het graag niet voor het grootste evenement van het jaar spoilervrij houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, want als je een beetje op Internet surft wordt je overspoeld met worstel-spoilers.
Het grootste evenement van het jaar. Voor iedereen die dat nog niet wist...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is mij al 2x eerder gebeurt dus wil het graag niet voor het grootste evenement van het jaar spoilervrij houden
Roy stoutert! Kom morgen DJ Hero dan na Arsenal-Barca.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het grootste evenement van het jaar. Voor iedereen die dat nog niet wist...
Uurtje of 23 is dat? Moet lukken denk ik! Ik ga wel finaal verliezen, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Roy stoutert! Kom morgen DJ Hero dan na Arsenal-Barca.
Jep, doen we de Daft Punk setlistquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uurtje of 23 is dat? Moet lukken denk ik! Ik ga wel finaal verliezen, maar dat maakt niet uit
10 aprilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vechtsporten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is ook mooi:
http://i46.tinypic.com/e5qt76.gif
Je beste gifjes #2
En daar probeer je spoilers voor te ontlopen? Dat event moet nog plaatsvinden hequote:
Scherp, en ik zie zo al aan die plaatjes wie er gaat winnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daar probeer je spoilers voor te ontlopen? Dat event moet nog plaatsvinden he
Links, links, linksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scherp, en ik zie zo al aan die plaatjes wie er gaat winnen.
Denk ik dan, maarja rest van de card is ook ziek. Die Silva is gewoon een van de beste vechters in de wereld, zo beheerst, zo sterk, zo snel.quote:
Zeker vermoeidheid dat die neer gaat van dat stootje!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Denk ik dan, maarja rest van de card is ook ziek. Die Silva is gewoon een van de beste vechters in de wereld, zo beheerst, zo sterk, zo snel.
[ afbeelding ]
Is toch allemaal fake?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker vermoeidheid dat die neer gaat van dat stootje!
Nee Gijs,... je plaatje is fake maar in de K1 ringen of hoe ze ook heten wil je niet staan hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is toch allemaal fake?
[ afbeelding ]
Poep ik op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... je plaatje is fake maar in de K1 ringen of hoe ze ook heten wil je niet staan hoorVallen serieuze klappen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Echt zoooo slecht hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is toch allemaal fake?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... je plaatje is fake maar in de K1 ringen of hoe ze ook heten wil je niet staan hoorVallen serieuze klappen daar.
Die Silva had heel die wedstrijd alles ontweken en gaf hem steeds een perfecte klap. Hij slaat zo effectief, precies op de plek waar het zoveel pijn doet dat je KO gaat. Held.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker vermoeidheid dat die neer gaat van dat stootje!
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die Silva had heel die wedstrijd alles ontweken en gaf hem steeds een perfecte klap. Hij slaat zo effectief, precies op de plek waar het zoveel pijn doet dat je KO gaat. Held.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)den_beuken_pedo.html
Al eens een UFC event gezien? Deze zaterdag was UFC 111, nu wel te zien in HD. Is oa met de beste vechter in de wereld, George-Saint Pierrequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!
Had jij niet ook een roze band in iets?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!
Zwarte band in Final Fantasyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had jij niet ook een roze band in iets?
Ik meen het Gijs, er staat me iets van bij dat jij ooit een vechtsport gedaan had. Kan me niet voorstellen dat dat Surfer was namelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |