_____O_____quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bekijk het positief B., vanavond weer lekker aan de slag met FFXIII
Ja,... en hij wordt uitgelachen,... en krijgt advies om een game te spelen die hij niet heeft! Ook epischquote:Op maandag 29 maart 2010 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen beter vermaak dan leedvermaak. Dat blijkt wel weer.
Reacties gelezen. PC uitgezet. Koffer ingepakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... en hij wordt uitgelachen,... en krijgt advies om een game te spelen die hij niet heeft! Ook episch
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reacties gelezen. PC uitgezet. Koffer ingepakt.
Nu in de auto op weg naar huis.
Vrijdagmiddag biertje in Leiden doen?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag biertje in Leiden doen?
Ow wacht...
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Wessiej het volgende:
Gaan jullie nog iets lekkers maken met pasen?
Ik heb alvast voor mijzelf een runderrollade met bospaddestoelenmelange erin laten maken, ziet er gaaf uit en is fucking lekker
Gaaf, ik ga die sweet sticky en spicy chicken *nu* makenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Poging 2 Tokatsu
Zo hoort het uit te zien.
[ afbeelding ]Sweet, Sticky & Spicy chicken Knoflookkip uit de oven
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag biertje in Leiden doen?
Ow wacht...
Of met kipfile kan ook lekker zijn jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:
Oh leuk,... recepten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke kipquote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaaf, ik ga die sweet sticky en spicy chicken *nu* maken
Echt bruut lekker, nog steeds aan het genietenquote:
Mijn buurman verhuist, ben je nu mijn buurmanquote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef kepler het volgende:
Ik ben vrijdag vrij![]()
Wel verplichte vrije dagEn ik moet verhuizen
Ik hoop het niet zegquote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijn buurman verhuist, ben je nu mijn buurman
Sonyquote:The next system software update for the PlayStation 3 (PS3) system will be released on April 1, 2010 (JST), and will disable the “Install Other OS” feature that was available on the PS3 systems prior to the current slimmer models, launched in September 2009. This feature enabled users to install an operating system, but due to security concerns, Sony Computer Entertainment will remove the functionality through the 3.21 system software update.
In addition, disabling the “Other OS” feature will help ensure that PS3 owners will continue to have access to the broad range of gaming and entertainment content from SCE and its content partners on a more secure system.
Consumers and organizations that currently use the “Other OS” feature can choose not to upgrade their PS3 systems, although the following features will no longer be available;
* Ability to sign in to PlayStation Network and use network features that require signing in to PlayStation Network, such as online features of PS3 games and chat
* Playback of PS3 software titles or Blu-ray Disc videos that require PS3 system software version 3.21 or later
* Playback of copyright-protected videos that are stored on a media server (when DTCP-IP is enabled under Settings)
* Use of new features and improvements that are available on PS3 system software 3.21 or later
Ik kom je Xbox wel halen danquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je mag wel eens om een kopje suiker komen halen
Aanrader dus? Mooi!quote:
Ik heb nu 2 afleveringen staan, voor deze zondag ofzoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
The Pacific...OMG...evenaard BoB...en dat pas bij aflevering 3
Ik vond afl 2 niet supergoed. Maar dat komt ook omdat je niet echt iets opbouwd met die hoofdrolspelers. Zag je ze in BoB nog voorbereiden op de invasie, hier begin je in 1 keer met de actie. Dadelijk afl 3 kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Aflevering 3 is rustiger, leer je de hoofdrolspelers beter kennenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vond afl 2 niet supergoed. Maar dat komt ook omdat je niet echt iets opbouwd met die hoofdrolspelers. Zag je ze in BoB nog voorbereiden op de invasie, hier begin je in 1 keer met de actie. Dadelijk afl 3 kijken
Inderdaad fantastische afleveringquote:Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aflevering 3 is rustiger, leer je de hoofdrolspelers beter kennen
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
heerlijk.....heeeerlijk.
die billen als kussen gebruiken
Een Strolie's weblog video? Wat is het Gijsquote:
Eens,... feature totaal nooit begrepen. Logisch dat ze het verwijderen! Final trouwens,.... niet normaal. 53 uur nuquote:
Ben zo benieuwd Gijsquote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ga het zeker eens proberen!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt bruut lekker, nog steeds aan het genieten
Thanks Strol, mensen maken die hap
FOK!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:49 schreef Chocobo het volgende:
En waarom is mijn quote gelinked naar de youtube die je postte
Ik heb er weer zin in. Morgen ga ik vroeg eten en om 19u slinger ik de PS3 aan voor een epische sessie in chapter 10!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... feature totaal nooit begrepen. Logisch dat ze het verwijderen! Final trouwens,.... niet normaal. 53 uur nu
Ik laat 'm nog even gaan totdat hij op BRD te krijgen is. Deze week krijg ik BoB op BRD binnen (serieus, twee tientjes, geen geld) en dan ga ik die eindelijk eens afkijken. Nooit verder dan aflevering 4 ofzo gezien...quote:
Rarequote:
Ik ben vandaag alleen in het Gijsjes topic geweest, bang om spoilers te lezenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rare
Nieuws gelezen? Ze gaan geen oude franchises meer gebruiken. Enkel Avatar-meuk ontwikkelen. How the mighty have fallen... Rare is gewoon nog erger dan Nintendo. Die brengen nog Super Mario games uit naast hun Wii Crap.
Tijd om Donkey Kong Country en Killer Instinct nog eens te gaan spelen op de SNES.
Spoilers waarover?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alleen in het Gijsjes topic geweest, bang om spoilers te lezen, nergens anders op internet
. MSN was zelfs afgesloten
Wrestlemaniaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoilers waarover?
Ik moet zeggen dat andere topics me ook vrij weinig boeien de laatste tijd en ik enkel Eurogamer, Edge-Online en Gamefront check voor het nieuws... Zelfs NeoGAF is vrij kut nu met die nieuwe software en hun tijdbug.
Hulk Hogan gaat doodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |