quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... je plaatje is fake maar in de K1 ringen of hoe ze ook heten wil je niet staan hoorVallen serieuze klappen daar.
Die Silva had heel die wedstrijd alles ontweken en gaf hem steeds een perfecte klap. Hij slaat zo effectief, precies op de plek waar het zoveel pijn doet dat je KO gaat. Held.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker vermoeidheid dat die neer gaat van dat stootje!
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die Silva had heel die wedstrijd alles ontweken en gaf hem steeds een perfecte klap. Hij slaat zo effectief, precies op de plek waar het zoveel pijn doet dat je KO gaat. Held.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)den_beuken_pedo.html
Al eens een UFC event gezien? Deze zaterdag was UFC 111, nu wel te zien in HD. Is oa met de beste vechter in de wereld, George-Saint Pierrequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!
Had jij niet ook een roze band in iets?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neergaan door pijn is meer een TKO. Een daadwerkelijke KO komt door een serieuze verstoring van je bloedsomloop. Maar eens,... het is me een vechter ja!
Zwarte band in Final Fantasyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had jij niet ook een roze band in iets?
Ik meen het Gijs, er staat me iets van bij dat jij ooit een vechtsport gedaan had. Kan me niet voorstellen dat dat Surfer was namelijkquote:
Ja dat was ik ja. Hoop full contact gevechten gedaan, maar dat was wel wat mooier dan dat K1 gebeuren. Techniek en eer,... niet domweg hakken! Maar ja,... was is een band,... daar hou je alleen je broek mee omhoogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik meen het Gijs, er staat me iets van bij dat jij ooit een vechtsport gedaan had. Kan me niet voorstellen dat dat Surfer was namelijk
Zie jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat was ik ja. Hoop full contact gevechten gedaan, maar dat was wel wat mooier dan dat K1 gebeuren. Techniek en eer,... niet domweg hakken! Maar ja,... was is een band,... daar hou je alleen je broek mee omhoogIk trainde onder Oyama principe,... Kyokushin koning
Man is een held. Mooiste vind ik kata's lopen.
Die wandeling gisteren van me duurde 3 uur! Serieus,... ik ben er al eens geweest, maar toch was alles bijna nieuw! Wat een spelquote:
Ik heb hem ook moeten teruglopenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die wandeling gisteren van me duurde 3 uur! Serieus,... ik ben er al eens geweest, maar toch was alles bijna nieuw! Wat een spel
Fuck waystones,... lopen en genietenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb hem ook moeten teruglopen(je hebt waystone's he
)
Mini-map uit en genieten van de omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |