Minuten lang tegen een muur aanlopen… ow wacht, werkt nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken het.. liep met batman maar rondjes... was ik hier al niet geweest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god. Sony houdt een enquete of er net als de GoW-collection ook een Team Ico collection moet komen. SOTC in HD.![]()
![]()
![]()
![]()
http://share.blog.us.play(...)team-ico-collection/
*HELL YES gestemd*
Ow god. Sony houdt een enquete of er net als de GoW-collection ook een Team Ico collection moet komen. SOTC in HD.![]()
![]()
![]()
![]()
*HELL YES gestemd*
![]()
![]()
![]()
*HELL YES gestemd*
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is geen petitie van Sony, maar iedere lamlul kan daar een petitie plaatsen, ga dus niet te veel hopen
Inderdaad. Heb heerlijk geslapen, ver voor mijn wekker wakker ook.quote:
Geweldigquote:Op zondag 28 maart 2010 09:39 schreef kepler het volgende:
Heerlijke race_O_
Ik zet de klokken ook savonds alvast naar voren, heb je er gewoon de minste last vanquote:Op zondag 28 maart 2010 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Gister om half negen al naar bed gegaan. Wekker meteen vooruit gezet. Niks aan de hand nu.
Wat een piemel is het ookquote:Op zondag 28 maart 2010 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geweldig
Alleen die Webber, stond ik wel ff op te schelden, wat een domme lul!
Ja zo te zien wel! Echt de top 7 zo dicht bij elkaar, mooie acties gezien, spannend en dat heb zo'n eigenlijk snel circuit!quote:Op zondag 28 maart 2010 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat een piemel is het ook
Echt 1 van de toffere races van de afgelopen jarenZou dat tankverbod dan toch helpen?
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:58 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe Shadow Complex achtig spel
Veel water in gameplaybeelden Hydrophobia
Ben je vergeten dat je deze al probeerde te hypen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En deze, ziet er subliem uit, Hydrophobia
http://www.eurogamer.net/videos/hydrophobia-reveal
Ik kan er ook niet over uit,... blijf me verbazen. Zit op 47 uur ofzo! Ben zo bang dat het straks voorbij is.quote:
De regen gooide alles wel een beetje door elkaar, maar het geeft hoop voor de volgende racesquote:Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo te zien wel! Echt de top 7 zo dicht bij elkaar, mooie acties gezien, spannend en dat heb zo'n eigenlijk snel circuit!
Heb zelf al boodschappen gedaan en wat opgeruimd, maar ik kan je huidige fase wel begrijpen.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
Gatver...lui vandaag. Moet eigenlijk het huis schoonmaken en hemden wassen/strijken.
Maar ik zit alleen maar een beetje te hangen achter de PC en muziek te luisteren.
Gister wel actief geweest. Sporten, (verse) boodschappen gehaald, nieuw hemd gekocht voor onder mijn pak (standaard blauw). En een poging gedaan om Tonkatsu te maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb zelf al boodschappen gedaan en wat opgeruimd, maar ik kan je huidige fase wel begrijpen.
Klinkt goed Gijsquote:Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister wel actief geweest. Sporten, (verse) boodschappen gehaald, nieuw hemd gekocht voor onder mijn pak (standaard blauw). En een poging gedaan om Tonkatsu te maken.
Geen idee nog. Zie wel waar ik zin in heb.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt goed GijsVanavond gamen of een film? Misschien weer vroeg naar bed?
Gijs check mijn blog,... die heb ik ook gezien!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee nog. Zie wel waar ik zin in heb.
Gister nog wel Egde of Darness gekeken. Aanrader.
Volgens mij is het een filmopname, zie ook die microfoon boven dat groepjequote:
Ik heb hetzelfde. Toch een hoog been there, done that in SD gehalte.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Overigens ben ik mijn God of War 3 hype HE-LE-MAAL kwijt. Dat,... of ik heb hem gewoon nooit gehad
Nee, GOW3 is episch op niveau, beter dan 1 en 2 bij elkaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Toch een hoog been there, done that in SD gehalte.
55quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet over uit,... blijf me verbazen. Zit op 47 uur ofzo! Ben zo bang dat het straks voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
55Gijs,... je spoilers sucken,... ik ben daar nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |