Sino-American War (2066-2077)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
USA steunt Zuid Korea, China steunt Noord Korea. WWIII in the making. Hier, lees dit maar.
http://fallout.wikia.com/wiki/People%27s_Republic_of_China
Fallout wordt werkelijkheid. Ik claim Vault 101.
Het zou nog zowaar een hete zomer kunnen wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
USA steunt Zuid Korea, China steunt Noord Korea. WWIII in the making. Hier, lees dit maar.
Vault moet ook nog gebouwd wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sino-American War (2066-2077)
O we hebben nog ff.
Nog erger. Mijn zomervakantiebestemming zit er midden tussen in.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is ook voor niets geweest dan:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Bastard het volgende:
http://www.aolnews.com/wo(...)south-korea/19415409
Woops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Gebeurt niet. Maar NK heeft wel duizenden stuk artillerie op Seoul gericht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Bastard het volgende:
http://www.aolnews.com/wo(...)south-korea/19415409
Woops
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had als toetje trouwens 3 Chocolade-ijs van hertog. Nu heb ik een koude buik
*google*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:47 schreef Strolie75 het volgende:
Pssssstttt...Ker...
Marokkanenprobleem speelt in veel meer gemeenten
Weet je, het slappe optreden van overheid vind ik het ergstequote:
Ha,... wordt het toch nog spannend in 2010quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Zuid-Koreaans marineschip getorpedeerd in Gele Zee
Ow
Hij ligt toch ook op stervenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Gijs...maak je niet druk...chill.
FFquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
FFXIII *check* *dubbel check*
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
Mezelf kennende zal ik wel weer onverwacht in slaap vallenquote:
Oh dan kan je ook met Gijsje pratenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mezelf kennende zal ik wel weer onverwacht in slaap vallen
E3 2018quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat soort onzin is geen vereiste voor mij om een gelukkig leven te hebben Gijs.
Sjo zit jij ernaast om ze schoon te likken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef Strolie75 het volgende:
Half Life 2 is de uitzondering. Daarvoor zet ik mijn principes opzij. Ik pijp Gabe Newell.
Ik wil best de makers van Final Fantasy XIII eens klaarpijpen,... God mensen wat een spel!! Net weer een sessie van 5 uur gehad. Dat Half Life gebeuren geloof ik wel. Half Life 1 en 2 waren geweldig, maar zijn nu wel flink verouderd. Deel 3 lijkt me leuk, maar een aankondiging op E3 boeit me niet zo om eerlijk te zijn. Spel mag van mij ook in 2012 uitkomen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sjo zit jij ernaast om ze schoon te likken?
Hoop checks, maar volgens mij hield het na de bier en wiet op voor je Gijs! Heb je niet meer gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
Zo nonchalant ook, ja joh die wil ik wel ff pijpen joh, geen probleemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil best de makers van Final Fantasy XIII eens klaarpijpen
Ja tuurlijk,... wat is het probleem?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo nonchalant ook, ja joh die wil ik wel ff pijpen joh, geen probleem
Dus jullie gaan wel uitelkaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ben gaan zuipen in Leiden. Vriend van de beste vriendin van mijn toekomstige ex-vrouw.
Verwachtte afscheid. Hij zei dat hij de vriendschap wilde voortzetten. Hoe ongemakkelijk ook.
Soms sta je te kijken van mensen.
Die 12 maanden live begrijp ik wel, maar vind die MSP altijd zo zonde van mijn geld!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hop. 12 maanden XBL en 4200 MSP erbij voor maar 73 euro
Ik moet die Queen liedjes voor Rock Band hebben, en ik wil die twee RE5 episodes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die 12 maanden live begrijp ik wel, maar vind die MSP altijd zo zonde van mijn geld!
Dan gaat 'ie er op het eind wel van door met de leukste chick van allemaalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jullie gaan wel uitelkaar
Je lijkt wel Ross van friends met al die scheidingen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie er op het eind wel van door met de leukste chick van allemaal
Rachel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik begrijp je wel Gijs. Ben zelf alleen niet zo van de DLC's. Rachel is wel een mooie meid inderdaad. Vond haar erg sexy in die film over scheiden met Vince Vaughn,... ben de naam even kwijt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet die Queen liedjes voor Rock Band hebben, en ik wil die twee RE5 episodes.
[..]
Rachel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige DLC is echt goed. Fallout had geweldige DLC, GTAIV ook (al had ik de discversie). Mindere DLC was die van PoP en Fable 2. RE5 schijnt weer echt tof te zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je wel Gijs. Ben zelf alleen niet zo van de DLC's. Rachel is wel een mooie meid inderdaad. Vond haar erg sexy in die film over scheiden met Vince Vaughn,... ben de naam even kwijt!
Waarom is BS nep? Daar zaten best leuke missies tussen, verhoogde level-cap en nieuwe vijanden. Point Lookout vond ik ook het tofst denk ik, en Zeta was gewoon komisch met die taperecorders. Ik vond Anchorage het minste, maar deze had wel de tofste goodies. Indestructible armorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Fallout heeft 3 hele leuke DLC
Mothership Zeta vond ik maar matig.
En Broken Steel is gewoon nep.
Operation Anchorage is wel heel vet.
Met Point Lookout als topper, en the Pitt als goeie 2e.
Ze zoekt in het echt een man via een datingsitequote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet die Queen liedjes voor Rock Band hebben, en ik wil die twee RE5 episodes.
[..]
Rachel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe laat is morgen de start, weet jij dat? Je zat vanmorgen ook te kijken he?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zoekt in het echt een man via een datingsitegeloof je toch niet he .. mooie leuke vrouw.
Haha ja, ik zat te kijken. Zeker omdat ik een paar maanden geleden nog rondliep op dat circuit, blijft leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe laat is morgen de start, weet jij dat? Je zat vanmorgen ook te kijken he?
Volgorde even omdraaien volgende keerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoop checks, maar volgens mij hield het na de bier en wiet op voor je Gijs! Heb je niet meer gezien
Nee geen reklame want de site word niet genoemd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Welke dating-site, meld ik me vandaag nog aan
(1 grote reclame-stunt natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |