*google*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:47 schreef Strolie75 het volgende:
Pssssstttt...Ker...
Marokkanenprobleem speelt in veel meer gemeenten
Weet je, het slappe optreden van overheid vind ik het ergstequote:
Ha,... wordt het toch nog spannend in 2010quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Zuid-Koreaans marineschip getorpedeerd in Gele Zee
Ow
Hij ligt toch ook op stervenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Gijs...maak je niet druk...chill.
FFquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
FFXIII *check* *dubbel check*
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
Mezelf kennende zal ik wel weer onverwacht in slaap vallenquote:
Oh dan kan je ook met Gijsje pratenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mezelf kennende zal ik wel weer onverwacht in slaap vallen
E3 2018quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat soort onzin is geen vereiste voor mij om een gelukkig leven te hebben Gijs.
Sjo zit jij ernaast om ze schoon te likken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef Strolie75 het volgende:
Half Life 2 is de uitzondering. Daarvoor zet ik mijn principes opzij. Ik pijp Gabe Newell.
Ik wil best de makers van Final Fantasy XIII eens klaarpijpen,... God mensen wat een spel!! Net weer een sessie van 5 uur gehad. Dat Half Life gebeuren geloof ik wel. Half Life 1 en 2 waren geweldig, maar zijn nu wel flink verouderd. Deel 3 lijkt me leuk, maar een aankondiging op E3 boeit me niet zo om eerlijk te zijn. Spel mag van mij ook in 2012 uitkomen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sjo zit jij ernaast om ze schoon te likken?
Hoop checks, maar volgens mij hield het na de bier en wiet op voor je Gijs! Heb je niet meer gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
Zo nonchalant ook, ja joh die wil ik wel ff pijpen joh, geen probleemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil best de makers van Final Fantasy XIII eens klaarpijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |