Nee, GOW3 is episch op niveau, beter dan 1 en 2 bij elkaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Toch een hoog been there, done that in SD gehalte.
55quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet over uit,... blijf me verbazen. Zit op 47 uur ofzo! Ben zo bang dat het straks voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
55Gijs,... je spoilers sucken,... ik ben daar nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Kunnen we strijktips uitwisselen.quote:
Geen idee...waarom dan?quote:
Kak! Is dat deze week al!?quote:
Kut voor jequote:Op maandag 29 maart 2010 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kak! Is dat deze week al!?Dan zijn wij ook vrij.
Momenteel niet zo'n zin om alleen thuis te zitten.quote:
Je zei van welquote:Op maandag 29 maart 2010 00:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... je spoilers sucken,... ik ben daar nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |