*grin*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh nee, en hij had nog zo'n speciale band met de op
Heeej sletjuh.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Waaw Qwea!
Had je nog een emotioneel spectaculair afscheid op je stageplek trouwens?
Of waren ze gewoon blij dat je optiefte en vise versa?
Ik zit lekker aan mn ontbijt, we zijn al laaaaaang op, hebben al ver gewandeld.
Want de zon scheen dus Chico ligt verplicht in de zon kleur te pakken voor morgen nog.
Wat een zwaar leven hebben die showhonden toch he?
En dan krijg je je speech en vette gouden handdrukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeej sletjuh.
Ik moet volgende week ff terug komen om het af te sluiten. Hij moest plotseling weg
Zo en niet een weinig zon ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
joa, hij heeft zon en wij hier niet![]()
@nieslief, dat is snel gegaan. Toen er een tijdje geleden over gesproken werd leek dat nog eeuwen te duren.
Is jouw rol groot?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan krijg je je speech en vette gouden handdruk![]()
En dan gaan we hier met z'n allen meeten op jouw kosten
Hier is het alweer grijs. En ook een beetje koud helaas.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
@nieslief, dat is snel gegaan. Toen er een tijdje geleden over gesproken werd leek dat nog eeuwen te duren.
Is jouw rol groot?
Ik mag een handtekening zetten, make-up doen en ik moet helpen met jurk aantrekken. Verder moet ik vandaag een cadeau van het vrijzellenfeest in elkaar knutselen. Maandag middag ga ik al naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
Is jouw rol groot?
Ja, ben wel heel benieuwd hoe hij het morgen doet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo en niet een weinig zon ook![]()
Ik brand haast weg hier, alles staat open, deuren en ramen![]()
Ik ga es beginnen met scheren, Billy gaat mee dus die moet ook weer es netjes
Dat in de jurk helpen: bij de naam Gothic Blackie denk ik gelijk aan een zarte jurk met een strak bovenlijfje waar je haar dan in moet snoeren met lintenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik mag een handtekening zetten, make-up doen en ik moet helpen met jurk aantrekken. Verder moet ik vandaag een cadeau van het vrijzellenfeest in elkaar knutselen. Maandag middag ga ik al naar Rotterdam.
Nee, een zwarte stationwagenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat in de jurk helpen: bij de naam Gothic Blackie denk ik gelijk aan een zarte jurk met een strak bovenlijfje waar je haar dan in moet snoeren met linten
Strega, hebben jullie een rode auto met een stompe achterkant?
OMGquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:53 schreef nokwanda het volgende:Da's idd heeeel anders. Ik droomde vannacht dat ik ergens liep en een rood autootje stil zag staan. Er zaten 3 mensen in. Jij, Pagan en een blonde vrouw. Ik liep naar jullie toe en jij stapte aan de bestuurderskant uit de auto. Op je linker voet kon je niet staan, maar je kon em wel bewegen. Strker nog, dat moest je doen omdat ie anders te stijf werd. Dus terwijl je met mij stond te praten tapte je steeds met je teenen op de grond om de voet soepel te houden. Ik keek er zo eens naar en dacht: goh, dat dat weer kan. Ze kan er niet op staan, maar dit is meer dan ze had gedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook niet helemaal. Wel goedgehumeurd, maar fysiek niet helemaal jofel. Opeens een week te vroeg ongesteld. Heel raar.It's in the air. Hier net vreselijke buikkrampen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Wat doe je met die hondquote:
Ogentroost oogdruppels en een homeopathische behandeling voor droge ogen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat doe je met die hondzijn ogen staan zooo helder
Zou ze willenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat in de jurk helpen: bij de naam Gothic Blackie denk ik gelijk aan een zarte jurk met een strak bovenlijfje waar je haar dan in moet snoeren met linten
-knip-
klinkt als een mooie jurkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zou ze willenZe is wel een beetje gothic dus dat had maarzo gekunt. Nee ze heeft een heel mooie jurk, apart maar toch traditioneel. De details erop doen het hem. Had ze helemaal niet verwacht dat die haar zou staan was een keuze van de verkoopster, de jurk die ik had uitgekozen toen was no. 2 en de jurken die zij mooi vond kwamen daar achteraan......
En ja Strega het wordt een heel groot feest dus ik voel de bui al wel hangen de rest van de week ben ik gewoon gesloopt.
mik sara er dan ook uitquote:
Fotooooooo'squote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog geen foto's
Ze staat niet op de site van het asiel en ze zit nu verstopt onder een mandje in een tentje in de badkamer. Het is een bangig typje![]()
quote:
P heeft hem er handmatig uitgesloopt, de originele OP kan hij vlg. mij niet editen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mik sara er dan ook uitdie komt hier nauwelijks
Wat leuk, gefeliciteerd! Is het weer een ouwetje?quote:
We gingen voor een andere poes die we gezien hadden op de site (Tisha van 14) maar die was echt té angstig. Na 2 maanden in het asiel was ze nog niet eens aaibaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Vertel eens iets meer?
Hoe oud? Voorgeschiedenis? En waarom DIE?
Ziggy en Spider hebben we ook gelijk bij elkaar gezet, dat ging wel redelijk toen (naja, Ziggy heeft hem nooit echt leuk gevonden natuurlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:01 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een uitstekende keuze!
En je hebt zelfs kans dat ze juist sneller uit haar schulpje kruipt als je haar aan Spider voorstelt.
Ik had hier ook het idee dat ik Boor eerst een paar dagen op de logeerkamer moest doen voordat ik hem bij Bink kon zetten, maar samen ging het juist beter meteen. Maar ik weet niet hoe dat bij twee katten werkt natuurlijk
Gefeliciteerd met Kitty!
En Kitty, gefeliciteerd met je toffe blikopeners!
Wat zijn jullie toch schattenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ogentroost oogdruppels en een homeopathische behandeling voor droge ogen.
Oh nee, ze weten ook niet alles van die beesten natuurlijk, dat zei ze ook, het is altijd afwachten hoe het gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:11 schreef Greys het volgende:
Niet om asielmevrouwen () af te vallen hoor, maar bij mij zei ze ook dat Boris écht elke dag naar buiten moest omdat hij anders doodongelukkig zou zijn. Maar puntje bij paaltje wil ie amper/niet naar buiten en ligt ie heel de dag op de verwarming te grillen
Nou ja, gewoon jullie eigen gevoel volgen
En elk half uurtje even kijken en aaien is volgens mij echt een hele goeie!
Re, jij ook gefeliciteerd
Wat is die gozer opgeknaptquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:48 schreef Strega het volgende:
En Djinni's dochter, Datura.
[ afbeelding ]
Och ik heb nogal een hoop nachtschades en aanverwante planten. Veel datura's, met prachtige bloemen (engelentrompetten), bilzekruid, Bella Donna, Alruin, wolfskers enz. Vooral de Datura's zijn echt schitterend en geuren s'avonds heerlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is die gozer opgeknapt![]()
[..]
Knap kind. Ziet er een stuk minder kattig uit dan haar mams
Ze is trouwens wel weer zo'n Mudhle tiepje om te zien. Ook met de vorm van dat snoetje.
Vanwaar die giftige/aardappelige naam? (hij is wel leuk)
@MB en Re, gefeliciteerd met jullie nieuwe kattekind.
Daar kuin je heel wat onwilige gemeentefunctionarissen mee omleggenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Och ik heb nogal een hoop nachtschades en aanverwante planten. Veel datura's, met prachtige bloemen (engelentrompetten), bilzekruid, Bella Donna, Alruin, wolfskers enz. Vooral de Datura's zijn echt schitterend en geuren s'avonds heerlijk.
Ze word veelal Daatje genoemd(Misschien was Kruidje roer me niet beter geweest.)
Ja, de thee hier kan verrassend zijn! (Vertel maar niet aan Cat en Tomba, dan durven ze niet meer)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar kuin je heel wat onwilige gemeentefunctionarissen mee omleggen![]()
Tis maar goed dat ze meewerken.
Leuk! Kitty gaat het gewoon heel fijn krijgen!quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef Strega het volgende:
Heb hier net aaron, " artificial animals riding on neverland" in de cd speler. Zulke mooie, beetje vervreemdende muziek.
Het is een Frans duo, engels en franstalig, qua muziek. Beetje vervreemdend, met heel mooie teksten ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar lijkt het op? *nieuwsgierig is*
Lily, is ook zo'n ongelofelijk mooi nummer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar lijkt het op? *nieuwsgierig is*
Ja, die heeft heel wat uit te leggen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
oh, enne, hai mensen
ik mis ineens wat, als ik een dagje nie kijk![]()
MB een nieuwe pluis, foto's van bullie & friends, Pagan een rooie auto en blonde maitresse...
Nou wel op Kink, ik ken ze zelf van Noorderslag.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
de naam komt me overigens wel bekend voor, zou het kunnen dat ik het eens gehoord heb op x-rated?
Thaise rode garnalencurry met grote garnalen., verse koriander, basilicum en citroengras.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:39 schreef Ynske het volgende:
#watetenwevandaag Spätzlen met champignonnensaus
Oh you evil son!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
zal em zo aanzetten, nu even genieten van een David Gilmour live DVD
Pagan vraagt; Welke?????quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
zal em zo aanzetten, nu even genieten van een David Gilmour live DVD
k eet ook geen toetjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Thaise rode garnalencurry met grote garnalen., verse koriander, basilicum en citroengras.
Toe: Zelfgemaakte chipolatapudding, wij eten bijna nooit toetjes dus
Ja, maar ik moet zeggen, als je bijna nooit toetjes eet, zoals wij, het dan wel een keer heel lekker is na een lichte maaltijd!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
k eet ook geen toetjes
sta er vaak verbaasd van te kijken hoe mensen dat nog wegwerken, ken er zelfs die een bak met yoghurt en musli na t eten wegstouwen
als ik gegeten heb, dan is mn maag vol. en hoef ik niets meer na
Ga ik net boodschappen doen, staat daar dat autootje uit mijn droom. Het was een Suzuki. Zo'n nieuwe met een hoge instap.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
oh, enne, hai mensen
ik mis ineens wat, als ik een dagje nie kijk![]()
MB een nieuwe pluis, foto's van bullie & friends, Pagan een rooie auto en blonde maitresse...
Pagan vraagt; Doet ie daar alleen nummers van z'n solo album? P. vond "On a Island" nogalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
David Glimour - Remember that night (live at the royal albert hall)
[ afbeelding ]
Yoghurt met cruesli is hier ook ontquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:19 schreef nokwanda het volgende:
Ik eet toetjes juist tussen de maaltijd door om de tijd te overbruggen. En yoghurt met cruesli is ontbijt, geen toetje
Dus je neemt Bil en Karel mee?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Hier ook nooit toetjes, idd heeeeel soms als het es iets bijzonders is mss.
Ik zit aan de rijst met kip met cocos en mango en komkommerslaai.
Heerlijk!
Verder loopt hier alles in t honderd.
Ik wilde net cake bakken om morgen mee te nemen, heb ik geen bakmeel meer![]()
Whatever, dan maar roggebroodboterhammetjes mee morgen.
Sjon en Kees zijn al opgehaald en gingen nog mee op visite met de buren bij zijn moeder![]()
Bil zit helemaal verdwaasd op de kast naast de deur op zijn broer en zus te wachten.
Die snapt dr niks van, die is nog nooit zonder mij uit logeren geweest
Ja leuk, ben zo benieuwd wat Chico doet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee Karel vindt shows echt vreselijk, die dump ik morgenochtend in alle vroegte bij de man van mn vriendin die ook mee gaat met 1 hond, zodat hun andere hondje iemand heeft om mee te spelen![]()
Bil vindt shows wel leuk, dus die gaat lekker mee
nee het grootste deel is zelfs pink floyd nummersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan vraagt; Doet ie daar alleen nummers van z'n solo album? P. vond "On a Island" nogal![]()
![]()
Pagan zegt:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee het grootste deel is zelfs pink floyd nummers![]()
hij is net afgelopen, en ben er zeer blij mee, geen teleurstelling
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, de thee hier kan verrassend zijn! (Vertel maar niet aan Cat en Tomba, dan durven ze niet meer)
David Bowie, David Crosby en Graham Nash en Robert Wyatt doen ook af en toe mee, heb alleen niet alles gezien, was even boodschappen doenquote:
hier even overheen gelezen, das gewoon een potentiele giffabriek die je in je tuin hebt staan johquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar kuin je heel wat onwilige gemeentefunctionarissen mee omleggen![]()
Tis maar goed dat ze meewerken.
en wij niet, showen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:06 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Wat goed MissBliss en Re, nogmaals gefeliciteerd met Kitty![]()
En we hebben foto's van de pups![]()
![]()
We mogen je dus feliciteren Maes? Er zit er echt één voor je in!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:06 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
![]()
Dat ligt er aan in wiens tuin ze staan jongeman, ik gebruik ze puur ten goedequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier even overheen gelezen, das gewoon een potentiele giffabriek die je in je tuin hebt staan joh
gelukkig woon ik ver wegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat ligt er aan in wiens tuin ze staan jongeman, ik gebruik ze puur ten goede
Ja, echt, zo leuk. Wij wisten bij Kundun, onze Shar-Pei, meteen dat hij voor ons was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef Maes het volgende:
Google maar even op Applevillle. Foto's staan op de site.
En ja 1 van die hummeltjes is voor ons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk je maar, mijn bezem vliegt snel!quote:
Geweldig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
linkje naar het fotoalbum met het nest: klik
maar ook ver? de nachten zijn nog steeds koud hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat denk je maar, mijn bezem vliegt snel!
Dat klinkt als iets wat mijn vriend ook lekker zou vinden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
hier net de pizza op via thuisbezorgd
pizza met gehakt, pepers, ui, paprika
met extra mozzarella, extra peper, extra knoflook
m'n bek brandt nog![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
David Bowie, David Crosby en Graham Nash en Robert Wyatt doen ook af en toe mee, heb alleen niet alles gezien, was even boodschappen doen
maar de climax was natuurlijk comfortably numb, met gilmour die uit zijn dak staat te gaan op zijn gitaar
Thanksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:06 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
![]()
jep, deze DVD, David Gilmour livequote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
David Glimour - Remember that night (live at the royal albert hall)
[ afbeelding ]
Tof, dank je voor de tip. Ik ken denk ik heel veel van PF, maar nog niet bewust zeg maarquote:Op zondag 28 maart 2010 @ 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, deze DVD, David Gilmour live
genieten
Hij speelt voornamelijk nummers van pink floyd, maar ook wat van zijn solowerkquote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof, dank je voor de tip. Ik ken denk ik heel veel van PF, maar nog niet bewust zeg maarIk denk als ik het hoor dat ik veel herken.
En ja, Wish You Were Here en Comfortably Numb zijn natuurlijk bijzonder
leuk he, wachten op het nieuwe seizoen van een seriequote:Op zondag 28 maart 2010 03:14 schreef Strega het volgende:
Goh, toen was het zo maar 03.12 uur zomertijd![]()
Vier Dexter's seizoen 4, 9 t/m 12, nu moeten we echt wachten tot september 2010, voor dat de nieuwe daar zijn.
Enne......we zitten met zoveel vragen...fuck, fuck, fuck, om met Debra te spreken.![]()
![]()
Nee, Zwabber, niet leuk!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
leuk he, wachten op het nieuwe seizoen van een serie
ja het is ineens half vier, zonder dat ik daar om gevraagd hebquote:Op zondag 28 maart 2010 03:29 schreef Strega het volgende:
Zul je zien....nu kan ik helemaal niet meer slapen!!
fade to blackquote:Op zondag 28 maart 2010 03:31 schreef Strega het volgende:
Zo ging het een paar jaar geleden dus ook met de Soprano's hé!
En die waren toen ook nog zomaar echt op.![]()
![]()
![]()
Het zou echt verboden moeten worden!!
Nou, das dan wel weer fijn hé!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:32 schreef DeZwabber het volgende:
ben wel superblij though, als alles goed gaat, heb ik nu nieuwe luidsprekers![]()
van een van de oude was de scheidingsfilter geploft, dus zat een paar weken zonder eigen installatie![]()
Dali Ikon 5
uhuh, mooiste geluid tot nu toequote:
Ach, fuck the fathers!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, mooiste geluid tot nu toe![]()
op de luidsprekers van mijn vader na dan, maar die zijn lichtelijk boven mijn budget
ja lijkt me wel beter, hoe eerder ik morgen wakker wordt, hoe langer ik kan luisterenquote:Op zondag 28 maart 2010 03:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, fuck the fathers!
We gaan hier toch maar even![]()
Jij ook maar??
Oohh, wat zijn ze nog liiiiillik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
linkje naar het fotoalbum met het nest: klik
Mijn kat oefent daarop.quote:
Veel plezier.quote:
Aaaaahquote:
Wat vroegquote:
Nee, hij oefent alvast omquote:
Linuxquote:Op zondag 28 maart 2010 12:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo naar de dierentuin. Heb er zin in! Lief is nu broodjes aan het maken om mee te nemen.
Morgen komen mijn broer en schoonzus Luna weer halen en blijven ze eten. Mn schoonzusje had een cadeautje gekocht voor me, voor het oppassen.
En stiekem ook wel omdat ze m'n verjaardagscadeau waren vergeten.![]()
Ohja, en m'n moeder heeft Fok ontdekt, want daar kon ze heel veel op vinden. En ze vindt Lunix veel fijner dan windows. Dat gaat veel sneller en makkelijker zegt ze.
Ja, dat zou ik nu ook zeggen, nu ze een fokaccount heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 12:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn mams is echt een digibeet maar dat doet ze dan weer wel. En ze is ook best modern, ze is nu bijna 58 en draagt superhippe kleding, rokjes en jurkjes enzo. Maar ook weer niet dat het ordinair wordt. Of dat ze zich te jong kleedt.
Weet iemand trouwens of honden overal mee in mogen in Ouwehands? Al gevonden.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet ook wel dat het linux is! Ik heb typtyfus vandaag.
Ze heeft geen account, ze komt alleen op frontpage.
Nah, ik denk niet dat het zover komt hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
juist, digibeet dus. hihihi
En hey, met de frontpage begint het gelazer. Voor je het weet wil ze op het forum. Vraag maar aan Electro-worm hoe dat is als je moeder ook op fok zit(ik zat er natuurlijk al ver voor hij een account mocht hebben)
Heuj Elies senes!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:32 schreef senesta het volgende:
Fipo!
Nog twee weken min één dag en dan gaan we Dodge halen
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:32 schreef senesta het volgende:
Fipo!
Nog twee weken min één dag en dan gaan we Dodge halen
Anders ik welquote:Op zondag 28 maart 2010 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben zoooo benieuwd naar hoe dat zal gaan en hoe Elco en Hummer dat gaan vinden
Dinsdag word ze opgenomen, waarschijnlijk drie dagen maar mochten ze al eerder op het filmpje kunnen vastleggen wat ze willen hebben dan zal ze al eerder naar huis mogen.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:38 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, van wanneer tot wanneer moet Samara nou het ziekenhuis in?
Heeft ze al een hele tas die ze mee wil?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Dinsdag word ze opgenomen, waarschijnlijk drie dagen maar mochten ze al eerder op het filmpje kunnen vastleggen wat ze willen hebben dan zal ze al eerder naar huis mogen.
Je wil niet weten wat allemaal mee moetquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft ze al een hele tas die ze mee wil?
Oh wat een écht meisje!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat allemaal mee moet![]()
Ze heeft een kalender gemaakt waarmee ze aftelt tot wanneer Dodge komt, die moet natuurlijk mee.
Baby Born moet mee, haar speelkaarten moeten mee om te pesten, ze moet huiswerk mee, haar DS natuurlijk, die en die pyjama, haar loco met boekjes, etc etc
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat allemaal mee moet![]()
Ze heeft een kalender gemaakt waarmee ze aftelt tot wanneer Dodge komt, die moet natuurlijk mee.
Baby Born moet mee, haar speelkaarten moeten mee om te pesten, ze moet huiswerk mee, haar DS natuurlijk, die en die pyjama, haar loco met boekjes, etc etc
Ze vind huiswerk helemaal niet erg, ik welquote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef nokwanda het volgende:
Ze heeft helemaal geen tijd om huiswerk te maken
Je zou haar bureau eens moeten zienquote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]aanhangertje nodig?
Voor zo'n mini meisje moet eigk die kamer een kopietje van thuis worden
Lekker toch, kleine meisjes tijd is toch al zo gauw voorbij.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Je zou haar bureau eens moeten zien![]()
Make-up spiegeltje hier, make up spiegeltje daar, glitterlipgloss hier, nep oogschaduw daar, 101 verschillende haardingetjes, etc etc.
En alles roze
Een enorm groot voordeel: ze leert het leuk vinden om haar best te doen. Dat is iets wat een heleboel kinderen die het makkelijk kunnen niet leren. En daarmee heeft ze alles gewonnen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze vind huiswerk helemaal niet erg, ik welwant ik heb een hekel aan huiswerk voor de kinderen, zeker op deze leeftijd. Ik vind dat ze na school lekker moet buitenspelen en kind zijn, juist omdat Samara wat moeite heeft op school en het dus al beladen is voor haar.
Maar goed, school tegenwoordig gaat niet meer over het kind, dat gaat alleen maar over veilig op het vaste paadje lopen en je in ieder geval als kind aan de gemiddelden houden.
En ik kan er niet eens heel veel over klagen want Samara vind huiswerk stoer
Als je er midden in zit lijkt het een eeuwigheid te duren en kun je niet wachten tot je groot bentquote:Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker toch, kleine meisjes tijd is toch al zo gauw voorbij.![]()
Te gauw soms!
Ze verheugd zich natuurlijk ook enorm op Dodge!
Hmm geen idee, misschien wilde hij je quoten en was per ongeluk aan het wijzigen? Heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
hai
waarom is mijn bericht gewijzigd door iemand? wat is er gebeurd in mijn afwezigheid?![]()
[..]
nee er staat alleen een hartje bij, ik dacht al, WTFquote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm geen idee, misschien wilde hij je quoten en was per ongeluk aan het wijzigen? Heb ik ook wel eens gehadEr is niets veranderd toch of moet ik hem even aan zijn vestje gaan trekken op kantoor?
Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, we zijn weer terug. Alle mensen daar vonden de hond eng.
"Kom, maar schatje die hond is gevaarlijk"
"Die hond is vals"
"Pas op, hij bijt vast"
En wij maar vuile blikken vangen.Gister ook al een vrouw die de hele tijd wantrouwig over haar schouder keek. En haar eigen hond wel los laten lopen.
Jammer.quote:
Zeg ik ook altijd tegen de kinderenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Jammer.
Van die mensen dan.
Terwijl ze geeneens de achtergrond van die hond kennen, en dus de kinderen onnodig bang voor honden maken.
Mij is altijd geleerd om zo'n beest rustig te benaderen en even aan de baas te vragen of ik hem mag aaien.
AAAAAAH, ze eet dat kind op!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Er was ook zo'n kindje die naar me toe kwam en vroeg of hij het hondje mocht aaien, nouja dat mocht van mij want ik weet dat ze niks doet. Maar de vader trok 'm mee. Pas op, hij bijt.
Nou weet ik dat als we Rinske meehadden er niks aan de hand zou zijn, maar dit is een stafford en dat vinden mensen eng. AAAH EEN PITBULL!
Ook wel genoeg mensen die 'm wel aanhalen hoor, en dat is het enige wat ze wil, aandacht en een kroel over haar kop.
Ohja en dit is het enge monster in kwestie.
[ afbeelding ]
Triestquote:Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, we zijn weer terug. Alle mensen daar vonden de hond eng.
"Kom, maar schatje die hond is gevaarlijk"
"Die hond is vals"
"Pas op, hij bijt vast"
En wij maar vuile blikken vangen.Gister ook al een vrouw die de hele tijd wantrouwig over haar schouder keek. En haar eigen hond wel los laten lopen.
Ach gossie lief smoeltjequote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Er was ook zo'n kindje die naar me toe kwam en vroeg of hij het hondje mocht aaien, nouja dat mocht van mij want ik weet dat ze niks doet. Maar de vader trok 'm mee. Pas op, hij bijt.
Nou weet ik dat als we Rinske meehadden er niks aan de hand zou zijn, maar dit is een stafford en dat vinden mensen eng. AAAH EEN PITBULL!
Ook wel genoeg mensen die 'm wel aanhalen hoor, en dat is het enige wat ze wil, aandacht en een kroel over haar kop.
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is ook niet bepaald een verrassing toch? Dat er een stigma aanhangt is geen nieuwtje.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
je moet je pitbull dan ook niet kruisigenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook niet bepaald een verrassing toch? Dat er een stigma aanhangt is geen nieuwtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet je pitbull dan ook niet kruisigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het met je hurr?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dat is met meer rassen, hoe vaak mensen niet een blokje omlopen als ze me met Elco zien lopenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook niet bepaald een verrassing toch? Dat er een stigma aanhangt is geen nieuwtje.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is met meer rassen, hoe vaak mensen niet een blokje omlopen als ze me met Elco zien lopen
Hier ook een loslopende Herder die nooit erg aardig is, door één zo'n hond lopen ze dan ook een blokje om bij andere Herders eh. Die hond probeer ik ook te ontwijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is met meer rassen, hoe vaak mensen niet een blokje omlopen als ze me met Elco zien lopen
Herders staan ook bekend om een dominant karakter, mensen willen dat nog wel eens verwarren met agressie. En dat Herders als waakhonden gebruikt worden zal ook wel meehelpen aan dit beeld.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mijn oma is ook als de dood voor herdershonden. Dat zit er klaarblijkelijk in ofzo.
Is ook zo en op zich heb ik er ook niet zoveel last van hoor, het is alleen zo sneu voor Elco omdat die echt supersociaal is en echt geen vlieg kwaad doet. Nu doet het hem niet zoveel meer maar toen hij jonger was vond ik het wel sneu. Dan zag hij een andere hond of een stel spelende honden en dan wilde hij zo graag mee doen maar die hondjes werden dan meteen aangelijnd en afgevoerdquote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Herders staan ook bekend om een dominant karakter, mensen willen dat nog wel eens verwarren met agressie. En dat Herders als waakhonden gebruikt worden zal ook wel meehelpen aan dit beeld.
Dat is wel een nadeel inderdaad. Had je toen ook niet een paar mensen die je iets beter kende zeg maar waar hij mee mocht spelen?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Is ook zo en op zich heb ik er ook niet zoveel last van hoor, het is alleen zo sneu voor Elco omdat die echt supersociaal is en echt geen vlieg kwaad doet. Nu doet het hem niet zoveel meer maar toen hij jonger was vond ik het wel sneu. Dan zag hij een andere hond of een stel spelende honden en dan wilde hij zo graag mee doen maar die hondjes werden dan meteen aangelijnd en afgevoerd
Kun je ook niet van tevoren zeggen, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat veel mensen dat beeld hebben bij bepaalde honden en dus wel bij voorbaat de hond al uit de weg gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef Ynske het volgende:
ik ken ook herders dat de grootste doetjes zijn, dus ben eigenlijk van mening dat je niet op voorhand kunt zeggen dat een herder dominant/agressief iod is.
Onze Duitse herder was echt een soeserten onze Mechelse herder was een ontzettend slimme leergierige knuffelhond.
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind alle honden die groter zijn dan een kat eng.
Ik vond de Dierenthuis-honden engquote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind alle honden die groter zijn dan een kat eng.
Ja ik ookquote:Op zondag 28 maart 2010 @ 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond de Dierenthuis-honden eng
Da's honden eigen.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik ook
Die vrouw had ook gezegd dat je ze niet recht mocht aankijken enzo en geen snelle bewegingen want ze kunnen bijten en toen had ik ineens zo'n hond die zn kop tussen mn benen stopte!![]()
[ afbeelding ]
Ik schrok heel erg
Ja, dat maakte het allemaal nog wat ergerquote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik ook
Die vrouw had ook gezegd dat je ze niet recht mocht aankijken enzo en geen snelle bewegingen want ze kunnen bijten en toen had ik ineens zo'n hond die zn kop tussen mn benen stopte!![]()
[ afbeelding ]
Ik schrok heel erg
Welk deel precies?quote:
En MM met die Jack Russel (?)quote:Op zondag 28 maart 2010 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat maakte het allemaal nog wat ergerIk kon daar niet snel genoeg weg hoor. En dan Qwea die zich gelijk op de honden stortte, ik hield mijn hart vast
![]()
Dat neus in het kruis stoppen.quote:[..]
Welk deel precies?
Van achteren ook nog he...quote:
quote:
ik kom net dit topic binnen, en zo zonder context is dit really weirdquote:Op zondag 28 maart 2010 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Blij dat dat mij niet overkomen is
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ik kom net dit topic binnen, en zo zonder context is dit really weird
Snellequote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef Ynske het volgende:![]()
![]()
Pak je verfroller en latex, want de nieuwe K&W mod is..
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
En weer thuis, zonder titel, want de km wilde Chico geen uitmuntend geven omdat hij zijn staart niet gekruld over zijn rug droeg.
Dat mag niet eens volgens de rasstandaard, maar dat wist de goede man niet, hij was eigenlijk poedelkeurmeester.
Bij de poedels 1 ring verder was ook de hele tijd grote commotie, want die km wist schijnbaar ook niet wat ze deed, die keurt doorgaans yorkies![]()
Buiten dat was het ook een klote dan omdat 5 uur echt te vroeg is als het zomertijd is geworden , de show zo groot was dat er geen doorkomen aan was en ik dus de hele tijd aan de ring heb moeten wachten voor we aan de beurt waren, en degenen met wie ik was twee hallen verder zaten en dat dat dus ook niet echt gezellig was.
Maar Kees en Sjon hebben een heerlijke logeerpartij gehad.
Ik stik van de hoofdpijn, ga zo nog een rondje doen en dan mn nest in
Feli!quote:
ja, want voor dit kwam ze noooooooit in K&Wquote:Op zondag 28 maart 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli!![]()
![]()
![]()
Je krijgt wel erg veel fora om in rond te hangen zo he?
Dat bene ik niet bijquote:Op zondag 28 maart 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli!![]()
![]()
![]()
Je krijgt wel erg veel fora om in rond te hangen zo he?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, want voor dit kwam ze noooooooit in K&W
Nee, een verrassing is het niet. Maar mensen generaliseren het wel meteen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei bij elke foto Aaaahw.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:06 schreef senesta het volgende:
Sorry hoor maar moet ook even hier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zoooo leuk
Dat!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
zeg ML-etje, weet je hoe vervelend het is als er een gesloten topic iedere keer weer bovenaan m'n MyAT lijst staat
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:06 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zoooo leuk
Hij is ook zo leuk, elk weekend krijg ik foto;s van de fokker en dan zit ik al steeds in mijn outlook te kijkenquote:
Kan ik nie helpenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
zeg ML-etje, weet je hoe vervelend het is als er een gesloten topic iedere keer weer bovenaan m'n MyAT lijst staat
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:06 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zoooo leuk
Whut? Eerst moest ie dichtquote:
Hahahaha, nou dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whut? Eerst moest ie dicht*confused
Hihi ik doe maar 1 avond raar hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahaha, nou dan heb ik niets gezegd
Welneequote:Op zondag 28 maart 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik doe maar 1 avond raar hooranders denken ze dat ik gek ben ofzo.
Een keurmeestr met een slechte reuk?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
En weer thuis, zonder titel, want de km wilde Chico geen uitmuntend geven omdat hij zijn staart niet gekruld over zijn rug droeg.
Dat mag niet eens volgens de rasstandaard, maar dat wist de goede man niet, hij was eigenlijk poedelkeurmeester.
Bij de poedels 1 ring verder was ook de hele tijd grote commotie, want die km wist schijnbaar ook niet wat ze deed, die keurt doorgaans yorkies![]()
Buiten dat was het ook een klote dan omdat 5 uur echt te vroeg is als het zomertijd is geworden , de show zo groot was dat er geen doorkomen aan was en ik dus de hele tijd aan de ring heb moeten wachten voor we aan de beurt waren, en degenen met wie ik was twee hallen verder zaten en dat dat dus ook niet echt gezellig was.
Maar Kees en Sjon hebben een heerlijke logeerpartij gehad.
Ik stik van de hoofdpijn, ga zo nog een rondje doen en dan mn nest in
slechts een keer rukmeester?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een keurmeestr met een slechte reuk?
leef je nog?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:50 schreef Ynske het volgende:
ben op mn rug gelazerd
iemand had gedweild, nouja alles zeiknat gemaakt
quote:
ja, rug doet pijnquote:
En iedereen wil mijn Baloe wel aaienquote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef senesta het volgende:
[..]
" ja neeee! Die hond bijt hoor!"quote:Op zondag 28 maart 2010 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat maakte het allemaal nog wat ergerIk kon daar niet snel genoeg weg hoor. En dan Qwea die zich gelijk op de honden stortte, ik hield mijn hart vast
![]()
Jaquote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
En MM met die Jack Russel (?)![]()
[..]
Dat neus in het kruis stoppen.
Ook alquote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef senesta het volgende:
Morgen even langs de dierenarts op de valreep, Elco loopt mank![]()
Ik dacht dat hij zich verstapt had maar het word alleen maar erger lijkt wel.
iig een groot deel van mn rugquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef nokwanda het volgende:
Ken iemand hier trouwens echt grotere brokken?
Wara mijn poezen eerst woonden kregen ze RC fit 32. Dat kregen mijn andere poezen hier ook, dus dat ben ik blijven geven. Maar Poeska kauwt niet. Dus zijn we voor haar op zoek naar een echt grote brok. De Maine Coon variant van RC is echt klein. Dus we hebben nu de dentalcare variant. Die is wel groter, maar niet groot genoeg voor haar. Ik heb bij de dierenwinkel gekeken, maar kon er niets vinden. Weten jullie iets?
Ik zou haar bijna hondebrokken gaan geven, ware het niet dat honden weer net andere dingen nodig hebben. Of is er een hondenvoedingvariant die ook voor grote katten geschikt is?
Dat zou ik ook niet weten Nok.quote:
Haha ja xD Af en toe werd ik er ook wel gek van hoor, dat door elkaar geschreeuw enzo, als je een vraag op wilt lezen is dat behoorlijk irritant. Maar het blijft uiteindelijk wel leukquote:Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, het klinkt mij als de hel in de oren enfermera, maar het was vast heel leuk![]()
Wij hebben het klokje rond geslapen hier .
Ik heb trouwens Orijen brok gekocht op de show, wild en vis, was daar in de aanbieding.
Sjon vindt ze lekker.Dat zegt niks, die vindt mijn schoenen ook lekker
familiequiz!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
Oké, familieweekend was echt superleuk. Ik had dus een quiz gemaakt, superleuk.. Alleen is mijn familie ontzettend fanatiek als ze in groepjes ingedeeld worden, dan kom je als presentator bijna niet boven het geschreeuw uitDamn. Maar het was wel onwijs mooi, met goeie vragen. Ze vonden het super. We hadden vrijdag nog oude filmpjes zitten kijken, en zaterdag overdag hadden we levend stratego op de hei gedaan (competetieve spellen FTW!
)
Zondagmiddag hadden we ook nog een spel gedaan met z'n allen, meer individueel, dat was ook gelijk een stuk rustigerEn ook heel gezellig. Verder lekker gegeten, redelijk geslapen, weinig mensen die het corveerooster weer naleefden (mij boeit het niet, ik help dan gewoon mee en help waar ik kan.. als we daar al over gaan zeiken).
Gelijk die tantes van mij mij bedanken dat ik zo goed aan het helpen was enzo![]()
Ohja, en mijn neefje die er om 3 uur 's nachts achter kwam dat ie geen bed had. En zijn broertje geen deken. Dus zijn vader op zoek naar een deken, klopte dus 's nachts aan bij mn ouders of ze nog dekens hadden![]()
Mijn vader zo: Hier is niks, ga maar weg
LOL!
Nouja. Ouderwets gezellig weer zeg maar![]()
Zoiets jaquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
6 filmpjes in de wachtrij om geüpload te worden, met oa beschuitfluiten en spijkerpoepen!![]()
Ha, jij bent er nog!quote:
Ja he? Dit is er echt 1 voor in mn top 10quote:Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat is wel een van de grappigste Lollcats die ik ooit gezien heb![]()
Ik ga de logeerkamer eens uitmesten en logeerklaar maken, als het goed is komt mijn nichtje van 5 logeren.
Maar ik krijg mn ouders ( daar zijn de twee oudsten van mn zus een week nu ) niet te pakken en met mijn moeder weet je maar nooit of duidelijke afspraken duidelijk genoeg zijn, dus het zou zomaar kunnen dat het niet doorgaat![]()
Either way moet die kamer aan de kant, want vrijdag komt er een vriendin logeren die het hele paasweekend blijft.
volgens mij is t formaat (.avi .mov oid) niet goed, en daarom niet uploadbaarquote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
Wat betekend 'bad value' als je een filmpje hebt proberen te uploaden op youtube?
dat je blond bentquote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
Wat betekend 'bad value' als je een filmpje hebt proberen te uploaden op youtube?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Das vaag, want het is een zelfde formaat als alle andere, mp4. Ook in het weekend opgenomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is t formaat (.avi .mov oid) niet goed, en daarom niet uploadbaar
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat je blond bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de titel is: bitchfight
xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
misschien iets van een spatie in de titel gebruikt?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das vaag, want het is een zelfde formaat als alle andere, mp4. Ook in het weekend opgenomen.
[..]
Nee, de titel is: bitchfight
xD
Nope, juist nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien iets van een spatie in de titel gebruikt?
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:21 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer even wat bijlezen hier
maar dat lukt me niet, onthouden is niet mijn sterkste kant op het moment geloof ik
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:21 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer even wat bijlezen hier
maar dat lukt me niet, onthouden is niet mijn sterkste kant op het moment geloof ik
hejje de tas ook gezien gister? wacht pm je wel ffquote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb nog wel je mooie haaksels enzo voorbij zien komen!
en in de beschrijving van de video nog rare tekens? hoeft niet alleen in de titel te zitten < > of - bijvoorbeeld willen nog wel eens problemen gevenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope, juist nietHeb een andere met spaties erin, en die pakt ie wel gewoon. Nouja, probeer het straks nog wel een keer.
ik slaap ook wel heel veeel trouwens!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zwangerschapsdementie
Blij dat je er weer bent. Wilde je al dagen bellen, maar denk telkens: nu slaapt ze wss even of nu slaapt ze al.
En nu gaan we naar de belastingman
Oh, dat is het inderdaad, in de beschrijving stond een raar teken. Serieus, gaat ie daar al moeilijk over doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en in de beschrijving van de video nog rare tekens? hoeft niet alleen in de titel te zitten < > of - bijvoorbeeld willen nog wel eens problemen geven
welk bestandsformaat is je video? avi, mpeg wmv zou hij moeten slikken sowieso
ja, sommige tekens schrijft hij toe aan HTML, en dan denkt hij dat je probeert te programmerenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat is het inderdaad, in de beschrijving stond een raar teken. Serieus, gaat ie daar al moeilijk over doen?Pff. Nouja, nu doet hij het iig wel
Thanks!
Waarom denkt hij dat? Ik ben hartstikke blondquote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, sommige tekens schrijft hij toe aan HTML, en dan denkt hij dat je probeert te programmeren
Geen idee...nooit wat besteld eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met Zooplus trouwens?
k heb er laatst voer besteld voor Saar, netjes de dag erna geleverd, goedkoper dan in de winkelquote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met Zooplus trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |