Jaquote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
En MM met die Jack Russel (?)![]()
[..]
Dat neus in het kruis stoppen.
Ook alquote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef senesta het volgende:
Morgen even langs de dierenarts op de valreep, Elco loopt mank![]()
Ik dacht dat hij zich verstapt had maar het word alleen maar erger lijkt wel.
iig een groot deel van mn rugquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef nokwanda het volgende:
Ken iemand hier trouwens echt grotere brokken?
Wara mijn poezen eerst woonden kregen ze RC fit 32. Dat kregen mijn andere poezen hier ook, dus dat ben ik blijven geven. Maar Poeska kauwt niet. Dus zijn we voor haar op zoek naar een echt grote brok. De Maine Coon variant van RC is echt klein. Dus we hebben nu de dentalcare variant. Die is wel groter, maar niet groot genoeg voor haar. Ik heb bij de dierenwinkel gekeken, maar kon er niets vinden. Weten jullie iets?
Ik zou haar bijna hondebrokken gaan geven, ware het niet dat honden weer net andere dingen nodig hebben. Of is er een hondenvoedingvariant die ook voor grote katten geschikt is?
Dat zou ik ook niet weten Nok.quote:
Haha ja xD Af en toe werd ik er ook wel gek van hoor, dat door elkaar geschreeuw enzo, als je een vraag op wilt lezen is dat behoorlijk irritant. Maar het blijft uiteindelijk wel leukquote:Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, het klinkt mij als de hel in de oren enfermera, maar het was vast heel leuk![]()
Wij hebben het klokje rond geslapen hier .
Ik heb trouwens Orijen brok gekocht op de show, wild en vis, was daar in de aanbieding.
Sjon vindt ze lekker.Dat zegt niks, die vindt mijn schoenen ook lekker
familiequiz!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
Oké, familieweekend was echt superleuk. Ik had dus een quiz gemaakt, superleuk.. Alleen is mijn familie ontzettend fanatiek als ze in groepjes ingedeeld worden, dan kom je als presentator bijna niet boven het geschreeuw uitDamn. Maar het was wel onwijs mooi, met goeie vragen. Ze vonden het super. We hadden vrijdag nog oude filmpjes zitten kijken, en zaterdag overdag hadden we levend stratego op de hei gedaan (competetieve spellen FTW!
)
Zondagmiddag hadden we ook nog een spel gedaan met z'n allen, meer individueel, dat was ook gelijk een stuk rustigerEn ook heel gezellig. Verder lekker gegeten, redelijk geslapen, weinig mensen die het corveerooster weer naleefden (mij boeit het niet, ik help dan gewoon mee en help waar ik kan.. als we daar al over gaan zeiken).
Gelijk die tantes van mij mij bedanken dat ik zo goed aan het helpen was enzo![]()
Ohja, en mijn neefje die er om 3 uur 's nachts achter kwam dat ie geen bed had. En zijn broertje geen deken. Dus zijn vader op zoek naar een deken, klopte dus 's nachts aan bij mn ouders of ze nog dekens hadden![]()
Mijn vader zo: Hier is niks, ga maar weg
LOL!
Nouja. Ouderwets gezellig weer zeg maar![]()
Zoiets jaquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
6 filmpjes in de wachtrij om geüpload te worden, met oa beschuitfluiten en spijkerpoepen!![]()
Ha, jij bent er nog!quote:
Ja he? Dit is er echt 1 voor in mn top 10quote:Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat is wel een van de grappigste Lollcats die ik ooit gezien heb![]()
Ik ga de logeerkamer eens uitmesten en logeerklaar maken, als het goed is komt mijn nichtje van 5 logeren.
Maar ik krijg mn ouders ( daar zijn de twee oudsten van mn zus een week nu ) niet te pakken en met mijn moeder weet je maar nooit of duidelijke afspraken duidelijk genoeg zijn, dus het zou zomaar kunnen dat het niet doorgaat![]()
Either way moet die kamer aan de kant, want vrijdag komt er een vriendin logeren die het hele paasweekend blijft.
volgens mij is t formaat (.avi .mov oid) niet goed, en daarom niet uploadbaarquote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
Wat betekend 'bad value' als je een filmpje hebt proberen te uploaden op youtube?
dat je blond bentquote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
Wat betekend 'bad value' als je een filmpje hebt proberen te uploaden op youtube?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Das vaag, want het is een zelfde formaat als alle andere, mp4. Ook in het weekend opgenomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is t formaat (.avi .mov oid) niet goed, en daarom niet uploadbaar
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat je blond bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de titel is: bitchfight
xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
misschien iets van een spatie in de titel gebruikt?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das vaag, want het is een zelfde formaat als alle andere, mp4. Ook in het weekend opgenomen.
[..]
Nee, de titel is: bitchfight
xD
Nope, juist nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien iets van een spatie in de titel gebruikt?
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:21 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer even wat bijlezen hier
maar dat lukt me niet, onthouden is niet mijn sterkste kant op het moment geloof ik
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:21 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer even wat bijlezen hier
maar dat lukt me niet, onthouden is niet mijn sterkste kant op het moment geloof ik
hejje de tas ook gezien gister? wacht pm je wel ffquote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb nog wel je mooie haaksels enzo voorbij zien komen!
en in de beschrijving van de video nog rare tekens? hoeft niet alleen in de titel te zitten < > of - bijvoorbeeld willen nog wel eens problemen gevenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope, juist nietHeb een andere met spaties erin, en die pakt ie wel gewoon. Nouja, probeer het straks nog wel een keer.
ik slaap ook wel heel veeel trouwens!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zwangerschapsdementie
Blij dat je er weer bent. Wilde je al dagen bellen, maar denk telkens: nu slaapt ze wss even of nu slaapt ze al.
En nu gaan we naar de belastingman
Oh, dat is het inderdaad, in de beschrijving stond een raar teken. Serieus, gaat ie daar al moeilijk over doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en in de beschrijving van de video nog rare tekens? hoeft niet alleen in de titel te zitten < > of - bijvoorbeeld willen nog wel eens problemen geven
welk bestandsformaat is je video? avi, mpeg wmv zou hij moeten slikken sowieso
ja, sommige tekens schrijft hij toe aan HTML, en dan denkt hij dat je probeert te programmerenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat is het inderdaad, in de beschrijving stond een raar teken. Serieus, gaat ie daar al moeilijk over doen?Pff. Nouja, nu doet hij het iig wel
Thanks!
Waarom denkt hij dat? Ik ben hartstikke blondquote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, sommige tekens schrijft hij toe aan HTML, en dan denkt hij dat je probeert te programmeren
Geen idee...nooit wat besteld eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met Zooplus trouwens?
k heb er laatst voer besteld voor Saar, netjes de dag erna geleverd, goedkoper dan in de winkelquote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met Zooplus trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |