quote:ik heb 4 rasechte Coons met stamboomhad er 5, Zorro is overleden met 1,5 jaar aan FIP
![]()
Oudste is van 2004
Dan 1 van 2005
Dan 2 halfzusjes van 2006
heb op dit moment alleen ff fotos van de oudste:
quote:Isis, van 2006:
Isis in 2008:
Lily: halfzusje van Isis, van 2006;
8 maanden:
1 jaar en nog wat maanden:
Tera, van 2005:
2008:
En mijn nieuwe kitten:quote:Wat een heerlijke coons!
Dit zijn mijn dames Aiko en Kaida (toen 8 maanden)
Aiko (11 maanden)
Kaida (11 maanden)
Kaida heeft een ingedeukte borstkast, die blijft dus in ontwikkeling wat achter maar doet in gewicht niet onder haar zus!
Dus hier een topic voor alle praatjes, vragen, foto's en filmpjes over de Maine Coonquote:Wauw Papaton, ik heb jouw fraaie dames helemaal gemist![]()
Wat een mooie dames zeg! Mooie kleur ook!
Even een crosspost:
Ik heb vandaag eens alle foto's tot nu toe van Dodge op een rijtje gezet, met dank aan de fokker, en dat is best wel heel leuk om te hebben.
Hij is nu 8,5 week, hij heeft van de week zijn eerste inenting gehad en is helemaal goedgekeurd![]()
1 dag:
1,5 week:
2,5 week:
3,5 week:
4,5 week is er niet maar 5,5 wel:
En 6,5 week:
7,5 week:
En vandaag met 8,5 week:
Volgende week zaterdag gaan we weer heen voor een knuffelbezoekje
Leuk! Hebben ze ook een beetje de coon streken?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Ik heb zelf geen echte Coon, wel twee kruisingen (die overigens behoorlijk op een Coon lijken).
Ja, Mini apporteert en beide katten drinken met behulp van hun pootjes. En daarna spetteren ze me natquote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk! Hebben ze ook een beetje de coon streken?
Hij lijkt ook met de dag te groeien.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef senesta het volgende:
En Hummer mag natuurlijk niet ontbreken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan zaterdag nog op knuffelbezoek dus daar plaats ik zeker nog foto's vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef picodealion het volgende:
Wat een dropje Senes! Ik ben benieuwd naar de foto's als hij er is
Wat een beauty!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef fFarl het volgende:
Zwarte Lola. Bij de fotohobby vanwege haar duistere vacht mijn Nemesis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijkheidquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat leuk, een maine coon topic! Staan echt prachtige foto's tussen! Leuk om te zien
Onze 2 beestjes:
Frodo
[ afbeelding ]
Jip
[ afbeelding ]
Lief en een beetje (veel) ondeugend
Poeska is ook echt prachtig, en wat een mooie kleurtjes heeft ze, dat zie je goed op deze foto'squote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
Dat zijn goed gelukte katjes![]()
Vandeweek nog een paar mooie geschoten van mijn coondames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze laat graag haar haartjes wapperen in de wind![]()
Het verschil tussen een klein model volwassen htk poesje (mijn eigeste meissie Mudhle) en Poeska, de grootste hier (en ze is groot voor een dame)
[ afbeelding ]
Oooohquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 21:58 schreef fFarl het volgende:
Zwarte Lola. Bij de fotohobby vanwege haar duistere vacht mijn Nemesis...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zijn jouw coontjes allemaal mooi van kleur zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
Dat zijn goed gelukte katjes![]()
Vandeweek nog een paar mooie geschoten van mijn coondames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze laat graag haar haartjes wapperen in de wind![]()
Het verschil tussen een klein model volwassen htk poesje (mijn eigeste meissie Mudhle) en Poeska, de grootste hier (en ze is groot voor een dame)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Wat zijn jouw coontjes allemaal mooi van kleur zeg!
Prachtige warme pluisvachten...
Ja, ze lijken er wel op inderdaad, ook qua gedrag. Alleen hebben Coons meestal een uberlange pluimstaart en dat hebben deze niet. Mini en Sjors zijn wel behoorlijk grote katten (zeker Mini, voor een poes is ze echt groot). Alleen Sasha heeft het formaat van een HTK. En volgens mij heeft Mini kleuren die niet bij een Coon zijn toegestaan... En ze hebben geen stamboom.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Die lijken toch wel heel erg op coons hoor.
Sjors is gewoon een kopie van onze Zorro.
Spuugt ze ervan?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef nokwanda het volgende:
Poeska is nu net 6 jaar en weegt ruim 8 kilo. Die staat op dieet. Krijgt nu extra grote brokken en twee porties per dag.
Donna komt nu iets aan. Ze is bijna 6 en weegt nu 6,5 en blijft nu stabiel. Die mocht ook wel iets aankomen.
Ken iemand hier trouwens echt grotere brokken?
Wara mijn poezen eerst woonden kregen ze RC fit 32. Dat kregen mijn andere poezen hier ook, dus dat ben ik blijven geven. Maar Poeska kauwt niet. Dus zijn we voor haar op zoek naar een echt grote brok. De Maine Coon variant van RC is echt klein. Dus we hebben nu de dentalcare variant. Die is wel groter, maar niet groot genoeg voor haar. Ik heb bij de dierenwinkel gekeken, maar kon er niets vinden. Weten jullie iets?
Ik zou haar bijna hondebrokken gaan geven, ware het niet dat honden weer net andere dingen nodig hebben. Of is er een hondenvoedingvariant die ook voor grote katten geschikt is?
Ik denk dat je moet kijken naar de kat zelf, als hij in verhouding is dan is het goed. Althans dat hebben ze mij er ingestampt inmiddelsquote:Op zondag 28 maart 2010 23:34 schreef heartwork het volgende:
Hoe oud en zwaar zijn de meeste coons hier?
Mijn Sjors is nu 2 en weegt iets van 7 kg en groeit nog steeds.
Het is 'oke' via de rasstandaard, maar hij krijgt echt 2 zijkanten zeg maar.
Zal er volgende keer eens een foto van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |