abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 15:15:08 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73458245
Hier dan toch nog een topic om onder andere verslagen en foto's van Hummer te spammen.

Hummer is een flinke Maine Coon kitten en sinds afgelopen zondag (dierendag) woont hij bij ons

Hummer is gekomen met een paar schoonheidsfoutjes, hij heeft namelijk een klein navelbreukje en hij heeft tijdens het spelen met de andere kittens zijn oogje beschadigd, hij heeft er geen last van en ook zijn zicht schijnt er niet minder van te zijn, het enige dat je ervan ziet is een klein zwart plekje op zijn oogje en kleurverschil in zijn ogen. Behalve dit is het een gezonde kitten van zestien weken (12 juni 2009).







Toen we gingen kijken bij de fokker zat hij binnen een paar minuten op schoot en binnen tien minuten lag hij op mijn schoot te slapen. Toen was het duidelijk dat hij absoluut mee terug zou gaan. Onderweg brak hij zijn draagbox af en hij heeft dus uiteindelijk de hele rit bij me op schoot liggen slapen.

Eenmaal thuis heeft hij 2 minuutjes onder de tafel gezeten om de boel in te schatten, daarna besloot hij dat hij thuis was.
Hij slaapt goed, hij eet goed, hij drinkt goed, hij doet alles netjes op de bak en hij krabt aan niets anders dan aan zijn krabpaal

En hij speelt heel erg veel



Met de hond gaat het ook perfect, gelukkig is Hummer opgegroeid bij een witte herder, hij is dus helemaal niet onder de indruk van onze duitse herder Elco. In tegenstelling tot Elco, die is zwaar onder de indruk.
Hij loopt de hele dag achter de kat aan en probeert op zijn manier met de poes te spelen, ook heeft Hummer regelmatig een heel nat oor van het likken van Elco, liefde



Tot zover de introductie van Hummer

Ik weet dat er meer Maine Coon liefhebbers en bezitters rondposten in F&F en lijkt het me leuk om hier ook ideeen, ervaringen, vragen, etc over andere Maine Coons te delen.

[ Bericht 3% gewijzigd door senesta op 23-10-2009 21:57:59 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_73458316
Ik dacht
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 15:18:01 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73458335
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:17 schreef appelsjap het volgende:
Ik dacht [ afbeelding ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_73458339
Hij is mooi

Maar het filmpje doet het bij mij niet.

Edit: hij doet het. Ik zat zo te wachten tot 'ie begon maar hij begon maar niet dus ik postte dit, en toen ging ik terug naar m'n andere tab en stond 'ie af te spelen. Leuk speelgoed.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:22:24 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73458480
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_73458568
Die laatste foto !
ijs_beer fan!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 oktober 2009 @ 15:25:31 #7
163650 Greys
pi_73458586
Oh wat is Hummer cuuuuute!
En grappig, net als bij Boris in de auto, die brak ook uit zijn vervoersdoos en op schoot ging het goed

Vond Elco Hummer echt meteen al leuk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 15:25:42 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73458596
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:18 schreef Desunoto het volgende:
Hij is mooi

Maar het filmpje doet het bij mij niet.

Edit: hij doet het. Ik zat zo te wachten tot 'ie begon maar hij begon maar niet dus ik postte dit, en toen ging ik terug naar m'n andere tab en stond 'ie af te spelen. Leuk speelgoed.
Ik heb hem net op youtube gezet, maar goed, die werkt ook
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_73458732
Hij is heel leuk Senesta
En wat een naam

Wij hebben ook een aantal jaar een Maine Coon gehad.
De leukste kat die ik ooit heb gehad, wanneer ik thuiskwam kwam hij tegen mijn knieen opstaan omdat hij wat te eten wou.
Ik vond het wel jammer dat hij niet zo groot werd, ik had hem graag 10 kilo zien worden.
Een paar jaar geleden werd hij helaas heel ziek aan zijn lever, waarna hij binnen een aantal dagen overleed.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 15:30:09 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73458751
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Oh wat is Hummer cuuuuute!
En grappig, net als bij Boris in de auto, die brak ook uit zijn vervoersdoos en op schoot ging het goed

Vond Elco Hummer echt meteen al leuk?
Ja, Elco is toch al gek op katten hoor. Hij ruikt aan ze en hij likt ze, alleen vinden niet alle katten dat even leuk. Dus hij heeft al wel vier keer een bloedneus gehad van katten in de buurt

Hummer begint al te spinnen als hij in de buurt komt en dan met zijn oogjes half dicht. Elco had alleen na de eerste nacht helemaal spierpijn. Van alle keren dat hij opstond als de kat een spier bewoog. De eerste nacht heeft die hond volgens mij geen oog dicht gedaan

Edit: Hoe ga jij met Borus naar de dierenarts dan? Want ik zie mezelf nog niet in de wachtkamer zitten tussen al die honden met de kat op schoot Hara opperde al een tuigje en ik had vandaag even gekeken maar ik heb er nog geen gezien waarvan ik dacht dat die nog een beetje confortabel zit.

[ Bericht 10% gewijzigd door senesta op 07-10-2009 15:41:29 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 15:42:36 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73459129
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:29 schreef Xlarge het volgende:
Hij is heel leuk Senesta
En wat een naam

Wij hebben ook een aantal jaar een Maine Coon gehad.
De leukste kat die ik ooit heb gehad, wanneer ik thuiskwam kwam hij tegen mijn knieen opstaan omdat hij wat te eten wou.
Ik vond het wel jammer dat hij niet zo groot werd, ik had hem graag 10 kilo zien worden.
Een paar jaar geleden werd hij helaas heel ziek aan zijn lever, waarna hij binnen een aantal dagen overleed.
[ afbeelding ]
Wat een mooie Hoe zwaar was deze dan?

Hummer was drie weken terug 2 kilo, tenminste volgens zijn entboekje. Zijn vader was 8 kilo.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:43:32 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73459156
Hè? Wat heb ik gedaan?

Jazz heb ik ook uit de koffer gehaald toen we hem ophaalden, maar hij kan nu prima in de koffer naar de dierenarts.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 15:45:07 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73459208
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hè? Wat heb ik gedaan?

Jazz heb ik ook uit de koffer gehaald toen we hem ophaalden, maar hij kan nu prima in de koffer naar de dierenarts.
Jij opperde toch dat je eventueel ook een tuigje kon gebruiken voor als je bijvoorbeeld naar de dierenarts moest? Of verwar ik je nu met iemand anders?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 oktober 2009 @ 15:46:26 #14
163650 Greys
pi_73459253
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, Elco is toch al gek op katten hoor. Hij ruikt aan ze en hij likt ze, alleen vinden niet alle katten dat even leuk. Dus hij heeft al wel vier keer een bloedneus gehad van katten in de buurt

Hummer begint al te spinnen als hij in de buurt komt en dan met zijn oogjes half dicht. Elco had alleen na de eerste nacht helemaal spierpijn. Van alle keren dat hij opstond als de kat een spier bewoog. De eerste nacht heeft die hond volgens mij geen oog dicht gedaan

Edit: Hoe ga jij met Borus naar de dierenarts dan? Want ik zie mezelf nog niet in de wachtkamer zitten tussen al die honden met de kat op schoot Hara opperde al een tuigje en ik had vandaag even gekeken maar ik heb er nog geen gezien waarvan ik dacht dat die nog een beetje confortabel zit.
Ik ben nog niet met Boris naar de dierenarts geweest
Hij had alle prikken net gehad toen ik hem haalde en dat is nu een jaar geleden, dus ik moet er binnenkort wel aan geloven (toch? katten moeten ook elk jaar toch of niet? heb nog nooit eerder een kat gehad ).
Maar ik doe hem dan niet meer in een dichte doos, dat wordt een hel. Ik probeer hem eerst in zo'n draagkoffer te doen met een traliedeurtje, dat hij in elk geval nog iets kan zien. En misschien zelfs wel aan zijn tuigje aan het riempje op schoot gewoon inderdaad
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:46:29 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73459254
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:45 schreef senesta het volgende:

[..]

Jij opperde toch dat je eventueel ook een tuigje kon gebruiken voor als je bijvoorbeeld naar de dierenarts moest? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Dat was langer geleden dan al zeker? .

Maar dat kan ook best. Als je hem niet zn hele touw geeft maar gewoon op schoot houdt. Maar ik denk dat ie dan ook wel in de koffer kan heur.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_73459321
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat een mooie Hoe zwaar was deze dan?

Hummer was drie weken terug 2 kilo, tenminste volgens zijn entboekje. Zijn vader was 8 kilo.
Hij is een kilo of 7 geworden.
Ook was hij voor een Maine Coon niet al te groot.
Maar gelukkig nog wel groot genoeg om mensen te verbazen die nog nooit zo'n kat hadden gezien

Ze kunnen zoals je ongetwijfeld weet behoorlijk groot worden.
Ik ben dit plaatje wel eens tegengekomen op het internet, ik weet alleen niet of het wellicht een hoax is.

pi_73460690
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:48 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben dit plaatje wel eens tegengekomen op het internet, ik weet alleen niet of het wellicht een hoax is.

[ afbeelding ]


Google geeft naast jouw plaatje ook deze, dus zal wel echt kunnen zijn
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:31:34 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73460714
Die rode is wel echt, maar dat vind ik toch een beetje teveel van het goede
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 16:44:40 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73461140
Ik zie dat ze van royal canin speciaal voer voor Coons hebben zelfs, met bescherming tegen hartaandoeningen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:46:32 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73461189
Royal Canin heeft overal voer voor, .

Denk dat je dan beter aan de Carnibest kunt hoor, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 16:57:05 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73461465
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
Royal Canin heeft overal voer voor, .

Denk dat je dan beter aan de Carnibest kunt hoor, .
Ik heb al Carnibest besteld, ik heb twee worsten van een kilo besteld van de kittenvoer. Ik ben heel benieuwd hoe hij het vind.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_73464323
Wat is Hummer toch een mooiert.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73467259
Hummer is echt mooi! En zo leuk ook dat ie het meteen met Elco kan vinden!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73467926
Hier moet ik gepost hebben.
Wat een prachtbeest en die buis is hier ook favoriet. Van het weekend maar eens foto's plaatsen ed.
  PR/Manusje van alles woensdag 7 oktober 2009 @ 22:04:20 #25
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_73471586
zomg wat een schatje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')